så!... blev den Natalie Pepe inspirerede badeværelsesmåtte færdig!!.. ((O))
Printable View
så!... blev den Natalie Pepe inspirerede badeværelsesmåtte færdig!!.. ((O))
Den kunne jeg godt tænke mig at se
Øh er det noget vi må se ? Jeg kender ikke Natalie Pepe.*120*
Lyder spændende.
Jeg er også meget nysgerrig/spændt på at se den.
Må vi ikke nok få et foto.
Det kan jo være det bare er en "Jesper" *120* - som er opkaldt efter en af mine tidligere chef'er, der ALTID glemte at vedhæfte de filer han gerne ville have vi læste.*120**120*
Ved at google navnet kunne det måske være noget i stil med dette:
http://etceterablog.wordpress.com/fi...tc3a6ppe-1.jpg
http://www.channel4.com/4homes/image..._landscape.jpg
JO for et arbejde..... *213*
Jeg er dog godt nok glad for at det ikke er mig der skal hæfte ender der (R)*120*
*131*.. jow.. tak for interessen... varen skal da besigtiges... kæmper dog lidt med at finde ud af få billeder ind (Å)...bliver ved at melde fejl, selv om format etc. er i orden..(x)
Pepe inspireret - men dog ikke helt så omfangsrigt som hendes! .. dertil rækker tålmodet ikke !! Ø90 måtte - var hvad jeg kunne rumme !!
prøver lige med billeder igen.. igen..igen...
og jow... enderne er et h....... - hækleriet er hvad der tager mindst tid.. men skønt kun at tælle til max. 15 en hel aften ... !
*107* Hvor er den altså bare blevet flot. Jeg er sikker på at mine tøser ville eeeeelske sådan en..... så den viser jeg dem ikke (R)*120*
Hvor lang tid har du brugt på den?
Det ser da meget sødt ud, Hækla! Det har været et stort arbejde.
hold da op hvor er den flot den bliver en glæde at se på i mange år frem har du sat roserne på et skridenet .
Har umiddelbart ikke nogen fornemmelse af tidsforbrug.. to blomster den ene dag - fem den næste - sådan hvad tiden har tilladt... begyndte slutning af juni tror jeg..mere overskueligt end jeg lige havde regnet med, da jeg valgte garn til hp nr. 4, og bemærk... ikke alle blomster er tofarvet.. så er der færre ender at hæfte!*120*.. det hjælper meget!.
ja, den blev lidt prinsesse-agtig, omend det er en gave til min svigerinde (53 år!), med farver valgt til deres badeværelse ..
gå bare i gang.. er hurtigere end man tror.. og man føler at kommer nogen vegne med bare nogle få blomster.. og VUPTI.. er den færdig :)
blomster er syet på "brodérstof", bagsiden af måtten er "tis-lagen" med gummisiden ud (anti-skrid) og indeni er en cirkel af aflagt liggeunderlag, for at give lidt fylde...
Flot flot, men et stort arbejde. *120*
Hvad har du brugt som bund? (x)
Den er altså edder sørme flot..... (R)
En dag hvor jeg ikke ved havd jeg skal lave tror jeg godt at jeg ville kunne finde på at gå i gang med den *120*
(qwe FLOT hvad med at lime enderne, det gør jeg ofte når de ikke er beklædning. Du har jo et underlag ik???
Ja hvis det skal syes på noget limer jeg det på og lader ender gå med i limet. feks. de små lakrids konfekt jeg lavede, der var 6 ender på hver, dem limede jeg sammen.
Hvor det er muligt strikke/hækler hæfter jeg, men det er jo ikke altid muligt.
Hvilken lim bruger du? Og skal enderne så klippes tæt til? (x)
Det lyder smart.
Lim pistolen. tekstil lim tror jeg det hedder.
*213*Hvor er den bare FED!!!!!
(39)Hold da op hvor er det smukt - man vil da næsten ikke nænne at træde på det *120*
Nøøøøøjjjjj! Hvor er den bademåtte bare skøøøøn! Jeg tror, jeg er nødt til at gøre som flere af de andre - gå i gang meget snart. For min søster vil også elske sådan en!!
Du limer enderne skriver du ....hvad så når måtten skal vaskes ?? kan limen holde til det?
Det står det er vandfast, jeg har ikke haft problemmer.
http://www.danalim.dk/fileadmin/edit...ion/dk/327.pdf
Dette er et fint nok vis man ikke har en pistol.
den ser super flot og meget smuk ud. (39)
Er der noget sted på nettet man kan finde mønsteret til at lave sådanne en blomst?
Hvor er det flot. Ville gerne begrave mine tæer i alle de blomster.(6)
Jeg kan kun holde med de andre - super flot *107*
hvor er det bare smukt og det har da været et kæmpe arbejde.....
Flot og god ide....jeg har noget vådliggerlagen på lager - så må jeg alliere mig med en, der hækler blomster :-)
*213* Hvor er den flot! Og sikke da et stort arbejde. *107*
Den er da godt nok blevet superflot.(H) af for dig.(39)
TAK for alle jeres kommentarer(k). er små-novice her, - men hvor er det skønt at opleve andre, som også kan begejstres over hæklerier !! -
det med limen er jeg ikke sikker på, at jeg forstår. har brugt tekstil lim til sengetæppe, hvor nogle "aflange blomster" (hæklet i een tråd) skulle påmonteres, men synes det hele bliver lidt stift af det, men i tilfældet med bademåtte kunne det faktisk godt have været brugt... enig!
opskriften på blomsten er jeg RET sikker på er fundet herinde(bdk. skulle jeg lave den igen, ville jeg nok vælge en blomst med 6 blade (min er med 5), for at den fylder mere - og så skal der heller ikke helt så mange til*120*... færre blomster ... færre ender!...
gad vide hvad jeg nu skal lave?...
har "noget garn og nogle tanker".. men syn's ik' li'... som vi siger på Fyn *120*
DU må da godt "låne" min to-do mappe *120*
Den er siden jeg startede på ROKKEN vokset med rekord hast........ Hvis jag skal nå at lave alt det der er i den, skal jeg melde mig ud af ROKKEN "NU" og så hækle i døgndrift til jeg bliver 315år...... eller noget i den retning......(Å)*120*