Printable View
Kunne det tænkes at der er en ny hue?????
Øv du kom før mig.. jeg ville også gætte på et fedt hue mønster...
I er gode er i *120*
DEN ser ulden ud, måske en lækker lille G-streng til vinter *120**120**120*
uha da den bliver lun at have på missemor *120*
men her er næste billed...Vedhæftet fil 45390 gemalen siger det et et ophæng til en potteplante der ikke kan tåle frost *120*
Ha ha Tænkte også på et ophæng til planter. *120*
Venter spændt på afsløringen af dette spændende projekt. *141*
Nora
Så kom jeg et skridt videre Vedhæftet fil 45395 en være gang rod ikke *120*
Spændende pojekt du har gang i uha det er spændende((O))
Mon du har gang i en taske. *101*
Det ligner bestemt noget, der skal ud over noget andet, så gemalens forslag om at det var en potteplanteholder...den er måske ikke helt ved siden af. Med mindre der skal en bold eller en rund lampe eller sådan noget indeni...men uha...det er da spændende *141*
Skulle det være en form for et net?
Jeg er ved at hæfte ender *120*
tra la la *103*magen til skør hue(31) skal man da lede længe efter
Men man er da sikker på at vække opsigt hvis man kommer ned af gaden med den*120*
Jeg jeg sad og grinede nok så meget imens den blev lavet, det er så sundt at grine*120*
*120**120*Du er da godt nok en herlig kreativ/opfindsom dame, den kunne godt ligne en kongekrone. (39)(39)
(qwe den er da bare herlig!! *306
Hold fast hvor det er en smart hue.
Det er en sjov og mystisk hue. Men mon ikke den er for åben til at varme rigtigt. Bagfra ligner den en søstjerne/søanemone eller en åkande.
Super med en hue der bare ser fin ud uden at varme det er jo modernet med hovedpynt (39) Men den varmer da ørene
Den er jo perfekt til en person med såkaldte "dreadloks", hedder de ikke de, de der lange filtrede totter nogen har alle steder på hovedet?
Kan lige se for mig, hvordan de kan stritte ud alle vegne*120*
Men flot er den.((O))
Tak skal i have, men den varmer altså lige så meget som en almindelig hue *120*Det hvide pelset forneden er samojede hunde garn, og den kant er lige så stor som et pandebånd, så varm er den sjovt nok*120*
Ved du hvad ...jeg strikke masser af huer, jeg har en hue jeg knus elsker....den jeg en gang fik af dig ....den i oldemors ruder....ud over den kan jeg ikke bäre en hue ....jeg får fnatt*120* det ser ud til at jeg har lus når jeg har hue på hovedet....men det er helt enkelt for at jeg ikke får luft ind til hårbunden.....og når så mit eksem bliver for varmt så klör det
men helt ärligt käre frue det må da osse lige väre en hue der passer dig....for med alle de ideer i hovedet bliver du da nöd til at lade nogen sive ud en gang i mellem og det kan de da ikke i en tät hue*120*
Du er da ganske utrolig med alle de fede designs du ryster ud af ærmet
(bdk(bdk(bdk(bdk(bdk(bdk(bdk(bdk
Værsegod så er der en opskrift *120*http://www.hundeuld.dk/huer/hueindex.html
Jeg synes, du skal kalde den søstjerne, Søannemone eller åkande. Et af de navne ville passe godt til den.
Ih, hvor er den sjov og fin. ((O))
he he kongekrone......det gav mig så en ny ide, men den kommer så senere
Men nu er PUF kommet til verden Vedhæftet fil 45559 Vedhæftet fil 45560 det bliver så den sidste af det garn *120*nu skal der laves noget andet, der er heller ikke mere af det garn.
(bdkHvor er de bare smarte og skønne. Rigtig flotte.(39)
Strikke Marie
(qwe altså du er en hurtig kvinde på de pinde(39)
Sikke nogle festlige huer du har fået lavet.
Hold da helt op hvor er dine huer bare skønne *107*
Jeg eeeeeeelsker bare huer og hatte så selvom jeg ikke er så skrap til at strikke tror jeg at jeg vil prøve at lave din "glad" hue (R) kan man mon også lave den til børn og hvis ja, hvad skal så ændres for at den kommer til at passe?????
Ja jeg bliver nød til at spørge for jeg har en niece der også elsker huer og det er jo snart jul *120*
Jamen det er da bare dejligt at i er glade for den opskrift, glæder mig vildt til at se mange med dem rundt i gade billedet, så får jeg brugt lattermusklerne lidt, og det kan vi altid have brug for.
Jeg har lagt lidt mere strikke vejledning ind på opskriften http://www.hundeuld.dk/huer/hueindex.html
HUSK i kan bruge hvad som helst garn, i kan fint få ryddet op i garnkurven med alle rester.(awd
1000 Tak for den skønne opskrift model glad. den er bare (qwe sjov,
Jeg valgte at strikke en prøve model til baby born.
Kom til at tænke på den ville måske være en god baby sommerhue, beskytter mod solen, men luft til huden, den skulle så nok strikkes i tyndt bomulds garn.
Sjov er den i hvert fald. også spændende og nem at strikke.
Mange tak for ide og opskrift Bente.
Vedhæftet fil 45580
Vedhæftet fil 45581
Den blev rigtig god, hvor mange masker slog du op til den ?*306