-
1 vedhæftning(er)
Kæmpe sansetæppe
Hej jeg tænkte jeg lige ville dele et projekt jeg lavede, da jeg ventede vores søn og samtidig stod og skulle lave mit afsluttende projekt i håndarbejde.
Det er et sansetæppe med mange funktioner. Forskellige føle flader, og flere steder med knitre effekt og lommer og 3D dele til tæppet. Hele tæppet er syet af rester og genbrug af gammelt tøj og andre materialer f.eks en gummihandske *120*
/Loha
-
Det er bare vildt flot. *107* *107*
-
Det er godt nok et flot og stort arbejde *107*
-
-hvor er det da bare flot.
-
(39)Et virkelig flot stykke arbejde
-
hold da helt op det er godt nok flot !!
-
Det er da bare genialt ((O))
-
-
Den eksame må du da have bestået... hvor lang tid har du været om det ?
Er alt så det kan vaskes ved evt. gylp *120*
-
Hvor er det flot. (39)
Jeg lavede selv et aktivitetstæppe til min den første, men det kommer langtfra op på siden af dit.(R)
-
*213**213**213*sådan et kunne jeg godt drømme om at lave - hvis jeg nogensinde når at få børn...
Kan det vaskes?
-
-
Wauw et stort arbejde, og hvor er det flot og spændende. (39)(39)
-
(H)Hatten af for dig og tæppet Loha. Det er flot *107*
-
-
*107*Superflot tæppe og sikke et stort arbejde*107*
-
Eksamen bestod jeg. Jeg startede på tæppet ca. 4 mdr før eksamen og havde andre projekter kørende samtidigt. Tæppet stod færdigt dagen inden eksamen. Få dele skal afmonteres før vask, men ellers kan hele tæppet vaskes. Kræver dog en stor maskine hehe.
/Loha
-
Hej. Rigtig flot tæppe.... Hvad har du brugt som knitre. Har søgt efter sådan noget både i stof og hobby butikker, men de har det ikke. Håber du kan hjælpe mig
Hilsen Django
-
(qwe(qwe(qwe flot sansetæppe
Sikke et arbejde, det har været.....
-
Jeg tilslutter mig koret. Imponerende, pragtfuldt, flot, kæmpe arbejde.
Og som den kloge kone du er, har du vel gemt det til børnebørnene???
-
django ..........krøl/ eller plisse en stegepose og sy den indimellem to tynde lag stof
Stegeposen kan tåle at bli vasket
det er mit bud
-
Sikke et fantastisk sanse tæppe du der har fået lavet og dejligt med inspiration til en kommende farmor *120*