Hvad er dette ? Ja, det er planter, men hvor mon de er ?
Svaret kommer i morgen. Men gæt endelig.
Printable View
Hvad er dette ? Ja, det er planter, men hvor mon de er ?
De ser godt nok flotte ud, det er lav, som vel sidder på en mur??(z)
Det ser ud som om billedet er vendt om.
Billedet er ikke vendt om. Men kom bare med nogle flere bud. (H)
Er det ikke den jyske hede?
Det kan det da ikke være i øjeblikket! Den jyske hede er også dækket af sne.
Det kunne godt ligne en mur med noget grønt op ad. Men hvad???
Det er da vidst taget indendørs, er der ikke nogle vinduer
Hvor det lige er ved jeg ikke men bjerg/eller noget og vand er det da, er der den slags steder i Danmark. Møn, Stevns
*131*Ups glemte vinduerne. Randers Regnskov.
Vi er ikke indefor, på en hede, i Randers, møn eller stevns. Der er heller ikke den jyske hede. Billedet er taget for en uge siden. Hi hi....
Mit but Mos og lav på bøgetræ, det minder mistænkeligt om rodenden på en stor bø. Det ville passe godt med den "deling midt på bevoksningsfladen" En lys og en skyggeside.
En stor bø jeg gætter på nordsjælland, gribskov. Måske walsøskovene midtsjælland.
Og "vinduet" er der transpotabelt? evt. noget til at måle planternes størrelse med?*141*
Vi er hverken i Gribskov eller i Hvalsøskov. Ej heller er det et bøgetræ. Det du kan se i siden er ikke noget til at måle planternes størelser med. Men ellers et fantasifuldt gæt.
øv nu bliver jeg nyskerig. Det er ikke tik at vente på.
Er vi i Danmark?
*120* Jamen - det ser ud til, at der er en skarp skillelinie på midten - og at det er billeder af planter, der vokser på 2 forskellige meget lige husvægge.
Mon det er afbildet på et bruseforhæng???*141*
Mit gæt må blive at det er et landskab til et modeltog.. der bangler bare nogle skinner (H)
Det ser sørma spændende ud, men kan det være et stykke brænde der har ligget længe ...
Ja jeg synes jo mest det ligner et luftfoto :-)
Ja det synes jeg også ...efter at have kigget efter ..
Nogle steder i Frankrig er en kendt Husdesigner valgt at lave haver op af huse og vel og mærke fler etager høje hængende haver ........hmmm men det ligner osse noget taget oppefra
Er spændt på svaret
(x) Jeg stirrer mig blind på det. (Å) En mur kunne det godt være, hvor der vokser en masse alger og ting og sager. Men jeg kan ikke få det til at hænge sammen, med den nye aluminiumskant. Venter spændt på svaret. Det er også lige som om der står noget skrevet på tværs ca midt i det hele. (R)
Grønkål set fra oven af.
Deter jeg godt nok spændt på at se hvad er....
Det ligner at billedet er taget inde i et badeværelse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for planter*141*
hej jeg gætter på et vægtæppe.
knus Sannemor
Jeg gætter på et stykke brænde, men flot ser det ud i hvert fald
Nogle af Jer er meget tæt på.
Billedet er taget i London, på den anden side af huset er der et endnu større område af bygningen der er dækkket med planter. Der er i hvert fald efue og lavendler, men jeg kender ikke navnene på de andre planter. Men meget flot og anderledes var det.
Nøj hvor er det flot!
Sikke en skøn - og sikkert miljørigtig! - storbydekoration (z)
Det lyder spændende!
Jeg var lige ved at gætte på en slags klatrevæg. Du er jo så glad for at rapelle ned ad noget.
Wouw!!! Hvor i London er det?
Det har jeg heller ikke hørt om før.
Var du så tæt på at du evt. kunne se om det var i sådan gro kasser, eller det fæstner sig selv*141*
Ved du hvad bygningen skulle bruges til, jeg kan se der er vand udsigt.
Simpel hen dejligt de begynder at bruge den slag ting til dekoration..(qwe
Det er utroligt flot.
sikke en god ide (xyk) Det er en rigtig flot bygning
Det ser da bare godt ud. Og dejligt at vi ikke skulle vente i uger på svaret. *120*
Jeg vedhæfter lige et link fra google. Bygningen ligger på Docklands lige der, hvor der står A1020 lige nord for London dome O2. Lige til venstre for den røde klat med et A i. http://origin.tfl.gov.uk/tfl/livetra...howmap=True&id=
Det så ud til at være en kontorbygning. Der er meget byggeri der ude i øjeblikket, det meste af det vil blive til beboelse med udsigt over vandet. Der så ikke umiddelbart ud til at nogle kasser til planterne, men mere som de voksede på vægen. Men mit gæt er at det er en slags tæppe der er hængt op.
Ha ha .... Se hvad jeg fandt på google. http://www.google.dk/imgres?imgurl=h...ed=0CCQQ9QEwBg
Se på det nederste billede her ser I bygningen. http://www.google.dk/imgres?imgurl=h...ed=0CCYQ9QEwBw
Jeg håber på at vende tilbage til London i 2011 - og så skal jeg godt nok se det med egne øjne (qwe
(qwe
Lille konkurance. Mera af den slags,
Har spekoleret på billedet hele dagen.
At det var så stort , det havde jeg ikke gættet.
Super flot og dejligt miljøvenligt.(z)