YEEEEEEEEEEEEES
Jeg har modtaget over 200 sider med genbrug:
Der er både øldåseclips, aviser rullet som "rør", og derefter flettet som pil; bla tasker mm, pap pyntet og lavet om til flotte æsker, fotoramme, ur osv
Printable View
YEEEEEEEEEEEEES
Jeg har modtaget over 200 sider med genbrug:
Der er både øldåseclips, aviser rullet som "rør", og derefter flettet som pil; bla tasker mm, pap pyntet og lavet om til flotte æsker, fotoramme, ur osv
Hvor spændende.
Vil du dele noget af det med os?
Det er jeg da bare helt vild med at høre/se mere om.
Ska vi dele?
Hvor har du fået fat i dem (R)
kom nu kom nu vi brænder af nysgerrighed...
Det kribler også i mine genbrugsfingre (xyk)
Også i mine. Må vi høre lidt nærmere?
Altså - jeg er jo ikke kun rokkoman, er også picaweboman.
Så jeg har downloadet en del med genbrug.
Og SELVFØLGELIG deler jeg ud af "godterne".
Har downloadet endnu mere genbrug, og nu er tastaturet gennemblødt af savl *GGGGGG*.
Så det er ikke en bog. Og selvom siderne er på "udenlandsk", er det temmeligt godt vist frem, så tror nok, de er nemme nok at kopiere ideerne.
Denne gang af plastisk flasker, og lysestager af dåseøl, plus meget mere lækkerier.
Skriv bare en PM - og HUSK: din mail-adresse. Oversigt: GENBRUG.
Så ved jeg, hvad det drejer sig om.
PY HA. Da jeg var i gang med at tjekke min mange billeder, viste der sig, at jeg har maaaaaaaange flere genbrug-ideer, end jeg troede.
Så det tog godt nok nogle timer, at sende dem, bare til en enkelt rokker.
Please lidt tålmodighed. Jeg sender selvfølgelig, dem, der har skrevet en PM til mig om genbrug.
Men nu er klokken altså snart 1 om natten, og min seng kalder.....
Fortsætter de næste par dage.
Hej søde----prøv at se om dette hjælper, (måske kender du det?) -det er en supernem måde at pakke filer på --og udpakke dem: http://www.pc-viden.dk/?Diverse_arti...ing_og_pakning
Har vovet mig til at sende en pb selvom jeg ved, at du har meget travlt.
uha uha, jeg venter nogle dage, så sender jeg også en PB, men først om et par dage, eller uger, hvis dine glødende fingre lige skal have lidt ro. *120*
Det lyder næsten alt for spændende, Supersinen!
Er det al mulig genbrug med alle mulige tilng mellem himmel og jord?
Hej Sine
Er der stadig mulighed for at sende en pb, selv om posten er 1½ år gammel? vh Kirsten
helt klart
Sletter da ikke mit GULD ((O))
Skriv du bare en PM, og husk din mail-adresse. Overskrift: Genbrug....
Jeg stiller mig også gerne i køen.
I er allesammen hjertelig velkommen.
MEN please lidt tålmodighed: Venter til jeg regner med, at der ikke er flere, der gerne vil have dem. Så vil jeg prøve at sende til allesammen (hvis jeg kan ((O))) på een gang.
Hej Supersine669
Jeg har forsøgt at sende dig en pm, men er nu ikke helt sikker på den er gået rigtigt igennem "ledningerne".... Jeg kan ikke se beskeden under sendte beskeder. Nå, men jeg vil bare super gerne have fingrene i alle de spændende sider.
Jamen det er jo lige før du skulle lave dig en lille gratis hjemmeside hvor du kan lægge alle de gode tips til genbrug, så kan alle jo selv hente dem de vil ha :)
ps. jeg hjælper gerne med hjemmesiden hvis det er.
kunne jo også lave en pisaca webalbum, hvor man kan tage.....
Det skal jeg lige overveje.....
Det lyder da som en super ide' for nu kunne jeg da også godt tænke mig at få fingrene i de ide'er :-)
Må jeg sende dig en pm
Hilsen Laila
Uha, det lyder spændende.... prøver lige at sende dig en PM... hvis du har overskud til at sende flere(bdk
Mon ledningerne kan holde til en sending mere - jeg vil også gerne have fingre i dine sider - mine store unger er under uddannelse i London og der gør man rigtig meget i genbrug af alle materialer i det miljø de færdes i.
Får at vide når jeg sender PM til dig at du ikke kan modtage flere da der er for mange i din postkasse - ville gerne sende min email
Er i fuld gang med at flytte siderne med genbrug til min egen picasa webalbum.
Håber, jeg kan "nøjes" med at invitere til de rokkere, der er intereseret. Hvis det IKKE lykkedes, må jeg jo nok til at gøre mit webalbum offentligt.
Det lyder spændende med: Supersines genbrug!!
HJÆÆÆÆÆÆÆLP......
Har prøvet om jeg kunne lave mit webalbum om til offentligt.
Det lykkedes desværre ikke.
Er der nogle, der kan give mig nogle tips?
Har oploadet genbrug mm til mit webalbum....
er det gennem picasa?
du markerer de billeder der skal offentliggøres
oppe for oven er en knap der hedder del
der kommer en boks hvor man intaster sine googlekonto oplysninger
så kan man inviterer folk til at se albummet
så vælger du synlighed for albummet
når det er gjort trykker man send.
håber det var en hjælp.
sender lige en pb da jeg også kunne tænke mig at se alle de lækre ting (H)
Melder mig i koret - sender også en pm
Hilsen Birgitte
Hej Supersine.
Så lykkedes det da. I hvert fald strømmer det ind her med dejlige sider, der nok kan give inspiration til eet eller andet. Nu er jeg bare i tvivl om, hvad jeg skal gøre videre frem. Gemme dem alle her eller bliver de ved med at være tilgængelige?
Tusind tak for al ulejligheden. Det er utroligt, hvad man efterhånden kan. Ikke noget at sige til at døgnets timer flyver afsted.
Lige nu skal jeg i gang med en sømandsbluse (den klassiske med "bobler") til mit 19 årige
barnebarn.
Venlig hilsen fra Birthe Risbjerg
Jeg har stadigvæk maaaaaaaaaaaange, jeg er i gang med at sende. Men lige nu, får jeg hele tiden denne besked:
Google Fejl
500 INTERNAL_SERVER_ERROR
Kunne ikke behandle anmodning.
Surt show.... (x)
mange tak ((O)) for dem jeg har modtaget, 19 stk, ved jo ikke om der kommer flere, men glæder mig til der er ro på i aften til at kigge på det (40) over en kop*101*
Tusind tak (bdk dem vil jeg glæde mig til at se igennem ((O))
(qwemange tak søde supersine *131* - sødt at du vil bruge din tid på at uploade alt det.