Tænkte om der er andre end mig, der er blevet bidt af at strikke/fremstille nisser - og hvis der er, skal vi så ikke vise hinanden og andre vores nisse-frembringelser.
Lægger ud med disse 2 gammel-nok-nisser..
Printable View
Tænkte om der er andre end mig, der er blevet bidt af at strikke/fremstille nisser - og hvis der er, skal vi så ikke vise hinanden og andre vores nisse-frembringelser.
Lægger ud med disse 2 gammel-nok-nisser..
så kom der lidt nisser fra mig også :P
Jeg er nu ikke gået igang med de helt store nisse projekter endnu , så jeg har kun disse små nisser *120*
Min første færdige nisse i år. Lavede den til krea mødet i søndags og glæder mig til at lave resten af familen.
*226*Søde nisser I har lavet - glæder mig til at se flere - selv om det jo (endnu) er i god tid inden jul.
Sikke nogle flotte nisser, I har lavet (40)
Bogen "små ting i patchwork" er skrevet af Benthe Birk & Dorthe Jollmann. Der er faktisk rigtig mange søde ting i den - se eksempler nedenfor.
her er lige lidt mere
I må da også lige se mine nisser, som passer på alle gaverne.
Hilsen Molly
Vedhæftet fil 36657
meget søde nisser i viser her er lidt fra min hånd
Anna
Her er noen av ne filtede nisser.
Og et fagstrikknissepar som har ferdig kropp, men som jeg strikket klærne til.
Jeg må ikke lægge det samme billed ind 2 gange her. Derfor må I nøjes med min tråd, hvor I kan se billedet.
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=13276
Og jeg kan stadig ikke finde opskriften i download. Så jeg gætter på, at den aldrig blev lagt derind.
Her bliver man da i nissegodt humør (rty
Ja sikke en masse dejlige nisser....kunne være jeg snart selv skulle forsøge :D men pyha hvor bliver man altså også i "nu-skal-der-laves-gaver-og-pynt-til-jul" humør når man "slæver" 13 gode bøger med hjem fra Bib!
Her er så min 2009 nisse.
Hr. Gråskæg.*215
Her er lidt af mine hjemmelavede nisser.
Og så lige et par stykker mere....
*247* Jeg vil lige vise Hr. Nissen - han er rigtig gammel, men det er nisser jo ofte. Han boede faktisk på loftet, men er nu kommet ned i min gang hvor han sidder og tager imod når der kommer gæster.
Jeg har laget perle nisser og øredobber.Har ikke montert øredobbene helt her.
Jeg skulle aldrig være begyndt at strikke de her nisser, for der bliver ved med at komme bestillinger og det tager altså tid at lave dem, når der er så meget andet man også gerne vil *142*men pyt - hyggeligt er det jo også. Disse 2 er færdige og klar til at flytte til Langeland.
Det er forresten da imponerende så mange forskellige og fine nisseting, der bliver lavet rundt om..(rty
Flotte nisser i alle har lavet.
Her er lige billeder af de nisser jeg har fået lavet i år.
Der er skrevet "adoptions - papirer" på dem, så de er klar til at flytte i dag... Er i gang med det næste par....
Hvor er de sjove og søde olde66 - meget moderne nisser!
Er der nogen der har lavet nisser i år vi må se...*142*