DSB havde frygtelig problemer *141* der skete ting og sager i sporskiftehuset ingen viste hvad det var der skete..
Printable View
DSB havde frygtelig problemer *141* der skete ting og sager i sporskiftehuset ingen viste hvad det var der skete..
Der kom de underligste lyde fra nederste kommodeskuffe og...
der lugtede fælt af brændt ........
garn.. men hvor kom det fra *141*
Den nederste skuffe ...inde bagved var der et skjult rum ..
Der sad Rysse med sin ten
og spandt garn af halm og gamle aviser, som hun skulle bruge til...
...at strikke en faldskærm. Rysse dog, hvad skal du med en faldskærm?
Jeg skal ud at opleve den store.......................
koncert med skovens fugle men vil ikke......
forstyrre dem ved at komme brasende gennem skoven. Derfor kommer jeg dalende ned i en faldskærm istedet for. Så kan det være, at .............
Jeg er heldig ,at få et glimt af skovens bedste sangfugl...
jo jo ... nu kan jeg se skovens bedste sangfugl Hundeuld og fløjtespilleren ......
øh...det var ikke fløjtenisten alligevel men horntrutspilleren Strikkesinen der gav et.......
ordenligt trut på tuba`n så alle .....
Rysses gamle aviser fløj hen og lagde sig på........
hovedet af en muldvarp der lige var dukket op fra jordens mørke ..
kom bare med mere papir det luner så godt nede i mit hule
"men bare en skam jeg ikke kan læse dem" sagde muldvarpen. "Jeg keder mig tit, så er der mon nogen"......
Der kan undvære et brilleglas til mig *141*
Næh, men jeg har et par snapseglas du meget gerne må få, de kan meget nemt omdannes til et......
forstørrelsesglas. Måske kan det også bruges til .......
at kigge det hul under skrivebordet lidt bedre efter.
Det skulle jo gerne være så stort, at musene kan komme igennem uden .......................
at få krøllet deres ører ...
men det fik de ikke, da hullet udvide sig bagtil, og man kunne høre en snurrende lyd...
Hvem var dog det ? Var der en der strikkede på Turbopinde? Hvem mon det kunne være???
Det var ikke en, der strikkede, men Hundeuld med sin rok. Hvad mon garnet skal bruges til?
...Galleri tænkte så det knagede, "Hey, jeg har det, jeg er sikker på vi skal lave en rigtig stor ballongynge så vi allesammen kan komme på ferie i de varme lande!" Hundeuld grinede...
for hun havde sådan en lyst til at besøge et land med uldne.......
rokken-får, som er et...
Yderst venligt dyr ...så
Bare kom på besøg til Rokkefårnien. Mon ballongyngen kan tage så mange med tænkte Haven eftertænktsomt. Aha sagde han pludselig og sprang op fra sin lænestol, nu havde han fået .....
en meget genial ide`..... ((O))
samler en masse varmestuestrikker sammen
for det de kan få strikket sammen skal nok blive til noget ...
... ja især hvis alle resterne også bliver brugt. Mon ikke vi kan få Inge K til at hjælpe os med at flette en kurv ....
til alle venteværelse garnkurve...