her er en hagesmæk som jeg har brugt til mine egne børn for
25-30 år siden. Den knappes i ryggen.
mange hilsner kamelia *216*
Printable View
her er en hagesmæk som jeg har brugt til mine egne børn for
25-30 år siden. Den knappes i ryggen.
mange hilsner kamelia *216*
Det er en rigtig sød hagesmæk *216*
Den opskrift kunne jeg osse godt tænke mig at "låne" :-)
Kan den lånes til een til ? det er bare en rigtig go`Hagesmæk,dejligt at se "det gamle" dukker op igen.*190*
Ps.hvor meget garn går der til den og er det det tykke bomuldsgarn??
De hagesmække er meget søde! Er det ikke bare almindeligt bomuldsgarn? De bliver nok for tykke, hvis man bruger tykt bomuldsgarn.
hej allesammen
jeg skal nok besvare alle henvendelser, men er lige lidt ophængt nu.
min datter blev indlagt i lørdags med tegn på svangerskabsforgiftning, hun er i 30. uge - såeh hav lidt tålmodighed med mig.
hilsen kamelia
ps ! pyha - det var ikke dét - men hospitalet leder efter en årsag til hendes problem. Hun er kommet hjem igen men observeres.
Pøj pøj med din datter, håber hun hurtigt får det godt igen.
Puha. Godt det ikke var det. Håber i hitter ud af det. God beding med hende og det haster bestemt ikke :) Helbredet først :)
Puha, godt at det ikke var det alligevel. Sender positive tanker til hende.
Hej Kamelia.......jeg vil også så gerne låne den opskrift på hagesmæk, hvis jeg må......håber det går helt fint med din datter, ---ved jo hvordan det er ---jeg skal selv være mormor til aug. -----Varme hilsner til jer begge...
Håber det går bedre med din datter,bare ta den tid du behøver,der er ikke noget der haster....go bedring herfra.have5
Hjælp.... Jeg kan ikke åbne den.
held og lykke til datteren, jeg vil også meget gerne have en kopi af opskriften , for den er da bare super sød, er de lavet i bomudldsgarn ,eller hvad
*216*
*204*Det er da en rigtig sød hagesmæk
jeg vil da også gerne have opskriften
Karin
en stor undskyldning til alle jer der gerne ville have opskriften og ikke kunne åbne den fil jeg har sendt jer.
<jeg ved ikke hvad det er der er i vejen men nu har jeg lagt den ind på min datters hjemmeside under hækleopskrift ( I skal rulle langt ned på siden )
www.123hjemmeside.dk/afrodite0
Hvis I hellere vil have en kopi tilsendt , så send mig jeres / din adresse og posten kommer susende med den
mange forsinkede hilsner fra Kamelia(R)
Hej Kamelia.
1000 tak, opskriften kunne fint hentes på din datters hjemmeside ((O))
Håber din datter igen har det godt, og kan nyde resten af sin graviditet.
jeg har også hentet opskriften uden problemer så tak for den (z)
1000 tak for opskriften,det var en rigtig fin måde at omdele den på,det var både enkelt og nemt at finde.(39)
Håber at din datter har fået det godt igen.((O))
Knus Morganza*120*
Hej igen
puha det var dejligt at det lykkedes med den opskrift.
Nu går det godt nok igen med min datter, men hun er blevet sygemeldt fordi ingen har kunne finde ud af hvad der er galt. Der er gættet på meget men ingen kan undersøge noget før hun har født.Smerterne og øjebesværet har hun stadig men nu er der heldigvis kun 7 uger tilbage.
mange hilsner fra Kamelia
Godt hun har det bedre, nu kan hun heldigvis begynde at se en ende på det, selvom de sidste uger er de længste
(qwe Tusind tak Kamelia----vi håber det bedste for din datter og dit nye barnebarn-----