Så blev jeg færdig på væven. Dette stykke stof måler 2,5 m i længden og 92 cm i bredden.
Nu skal jeg finde på noget at sy af stoffet, det er straks værre.
Printable View
Så blev jeg færdig på væven. Dette stykke stof måler 2,5 m i længden og 92 cm i bredden.
Nu skal jeg finde på noget at sy af stoffet, det er straks værre.
Uha, hvor er det flot, du godt nok en "skrapsak", ville det være for vildt til sådan en ærmeløs vest du snakkede om, det er jo meget smukke farver.(6)
Nej det duer det nok slet ikke til, for hvis du klipper i det, trævler det jo op, ja for ellers skal du sy bånd på i ærmerne og hele vejen rundt.
Det er da et smukt stykke stof, det skal der nok blive noget godt ud af.
*107**107**107*
Det er flot, Strikkelise! Lige mine farver!!
Kan du ikke bare bruge det som det er som f.eks. en plaid/et sjal?
(qwe(qwe flot stykke stof du har lavet glæder mig til at se hvad du laver af det
Et forslag, du kan slet ikke lide det, men smider det i en pakke og sender det til mig, som gerne betaler porto *120*
Nej du det skal da være sådan en rigtig hygge nykke tæppe , det er lige til at blive glad af at kigge på(6)
Sikke et smukt stykke stof
*107*
Jeg glæder mig til at se hvad du finder på at lave af det.
Det er godt nok flot *107*
Der er rigtig flot, det er sådan et jeg tager over mig når jeg ligger på sofaen for at se tv, og efter 5 min *1236*
flot og stort arbejde og fine farver , godt gået((O))
Tak for alle roserne, ja kommer tid kommer råd. Lige nu går jeg bare og kikker på det. Det er forøvrigt vævet i Isager garn. Så 100% uld.
Wow, sikke et lækkert stykke stof du har fået dig lavet der.
enormt flotte farver. (z)
Hvor er det flot Strikkelise og sikke nogle dejlige farver du har vævet i.(6)
Det lyse sjal har jeg vævet på det kursus jeg går. Det er lavet i Marianne Isager garn og er blødt og dejligt.
Det mørke sjal har jeg væver hjemme. Det er lavet af mohair buckle og alm. mohair.
Den lille mørke taske er lavet af rest trenden fra mohair tørklædet, har bare her valgt en mørk brun spelsau uld som islæt. Den har lynlås foroven.
Den lyse taske er lavet af et stykke væv der total mislykkede. Det skulle have været et viskestykke vævet med gåse øjn. Men når man ikke kan tælle tråde og ej heller sølle rigtigt, ja så kan det jo kun gå galt.
Flotte ting du har lavet.
(bdk
Hvor er det flotte ting (qwe
sikke skønne ting du har vævet Det vil jeg også lære (31)Tør bare ikke sige det højt for jeg har så meget andet jeg er i gang med *120*
Med eller uden fejl, det er nogle fine ting du har lavet
(qwe flotte ting, du har lavet
*107**107* hvor er det flot.
Uha jeg har lige fået prøver på silke der skal spindes, det vil også blive flot vævet...
Er du da vimmer mand, hvor er det flotte ting du laver ((O)) (bdk
(6)-te ting du har vævet, Strikkelise.
Ja, jeg giver Enelvest ret! Du laver mange flotte ting, Strikkelise!