Imorgen eftermiddag skal jeg have et interviev med journalist Torben Møller fra Radio Midt- og Vestjylland.
De er blevet gjort opmærksom på varmestuestrikkerne af Blå Kors i Herning.
Printable View
Imorgen eftermiddag skal jeg have et interviev med journalist Torben Møller fra Radio Midt- og Vestjylland.
De er blevet gjort opmærksom på varmestuestrikkerne af Blå Kors i Herning.
Pøjpøj med det vtj (H)
Herligt vi kan få vores budskab ud, giv os garn, og vi giver jer strik...((O))
Du skriger lige op,når du ved det kommer, for vi kan jo alle høre det over computeren..((O))
Så er der kun 1½ time til det skal løbe af stablen...((O))
jeg går og venter på ham det foregår hjemme hos mig selv
Ja, så er det overstået. Selve intervievet foregik på Skovvang i Holstebro. En af beboerne derude ville gerne være med i interviet, han havde en af rokkens huer og et par strømper på.
Fik du en dato og klokke slet hvornår det blev sendt..
Han mente at det ville blive sendt imorgen mellem klokken 6.00 og 10.00. Men det er morgenholdet der bestemmer. Skulle man gå glip af udsendelsen, så skulle den blive lagt ud på deres hjemmeside http://www.dr.dk/regioner/vest/forside.htm
Så dem der bor i området, må så stå tidligt op.
Nåede lige at få tændt for afspilleren 2 sekunder inden indslaget startede - og det var bare et supergodt indslag - virkelig god reklame for Rokken !!
Vinni - det klarede du altså bare til UG (med kryds og slange) :-D
Og sikke da en masse gæster der nu strømmer herind på siden (22 lige nu) - håber da at nogle af jer har lyst til at blive faste medlemmer af dette dejlig forum (og måske ligefrem blive varmestuestrikkere !!). (qwe
((O))Herlig udsendelse , du fik fortalt om det hele..(bdk
Super dejligt. GODT GÅET vtj(bdk
Hjælp mig lige
Skriv lige vi gerne vil genhøre indlægget omkring varmestuestrikkerne på nette fra P4 radio midt/vest
Den udsendelse fra idag den 29 november kl ca 8.50 på deres kanal.
godmorgenmidtogvest@dr.dk
Hvis der er mange der gør det, så kan vi måske få dem til det.
Skal vi lige lave lidt gruppe pres..((O))
Det skulle gerne komme her
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/DRMid...0108101127.htm
Jeg har lige sendt en mail til Radioen om indslaget ikke kunne blive lagt ind under - Genhør udvalgte indslag fra P4 Midt og Vest
Så sidder jeg og lytter til det.
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/DRMid...1130073159.htm
OBS !
Når i nu høre der er en medarbejder der har taget nogle huer med hjem til hende privat, så er der taget hånd om det, og der vil komme en udtalelese fra Skovangen idag til rokken.
..............
Jeg har ikke ord for dén slags! (F) (F) (F) (F)
Johhh - dét har jeg nok, men dé egner sig bestemt ikke til at komme ud ...
Det gik jo bare godt vtj ((O)) Og jeg er helt glad over at, at journalisten giver Stener så god mulighed for at komme til ord (L) til radio midtvest.
Jeg har også hørt programmet og er glad over at den hjemløse fik lov til at sige så meget.
Så fik jeg det også hørt og jeg kan godt sige jer at det var dejligt at møde en af vores bruger.
Jeg har også hørt interviewet. Godt gået vtj ((O))
Så er der kommet brev fra Skovvangen ang. udlevering til private.
Så skulle alt være på plads.(k)