Her er lige telefon nummeret til julemanden: 38383138
og ja det virker - det er en telefonsvarer man får fat på - det kunne da være at der var nogen af jer som fik brug for det
Printable View
Her er lige telefon nummeret til julemanden: 38383138
og ja det virker - det er en telefonsvarer man får fat på - det kunne da være at der var nogen af jer som fik brug for det
Det var dog utroligt det stadig findes vi rigede til ham da vi var små men nummeret er ændret til 70241207
Er julemanden ikke begyndt at bruge sms endnu? *2114*
det tror jeg ikke det givr en helt anden respekt at høre hans stemme *120*
Er der nogen der har ringet til julemanden *247*
Virker telefon nr. endnu *120*
Det var en go ide - min datter på 2½ er lige begyhndt med julemanden og forstå lidt af det. Det skal prøves næste weekend hvor vi skal kigge lidt på juleting som skal op til 1 december :-)
Man kan jo også stadig skrive til julemanden.
"Julemanden på Grønland"
Det gjorde jeg engang, og jeg fik sørme en rigtig fin pap-uro tilbage. Det synes jeg egentlig var flot, for tænk på hvor mange breve de skal sende tilbage (z)
Skal man bare skrive "Julemanden på Grønland" ? Ikke nogen anden form for adresse?
Vores knægt på 3½ er begyndt fatte at det er ham, han skal have fat i for at få ALLE de ting han ønsker sig *120*
det nye nummer er 70241207 - så nu skal der tjenes penge - 70 numrene er de dyre numre at ringe til
Vi ringede til julemanden sidste år. Min søn var 6 år på det tidspunkt og mente bestemt ikke at julemanden fandtes - det sagde de store på skolen. Det gik han og sagde her hjemme og det syntes jeg var lidt synd for både ham og hans lillesøster selvom hun ikke rigtig forstod det. Derfor ringede vi til ham og efter min søn havde talt med julmanden troede han fuldt og fast på ham igen. Han er begyndt at spørge om vi skal ringe til ham igen i år - så det må vi hellere.
Husk nu at skriv/ringe til julemanden i år*247*