Her er verdens bedste kage - hvis man er 7 år og elsker barbiedukker - kan jo også laves med Bratz eller andre dukker.
Printable View
Her er verdens bedste kage - hvis man er 7 år og elsker barbiedukker - kan jo også laves med Bratz eller andre dukker.
Den er flot, kunne hun godt nænne at spise den?
Ja ... hun havde stor fortrøstning til at "mor laver da bare en igen en anden gang" - mine børn har fået alle mulige kager lige fra en "aktivitetskage" med fodboldbane og svømmepøl mm - til "byens længste kage" - til eget design på den smukkeste kage man kunne tænke sig... osv.
Dine børn må være spændt hver gang for at de ders kage til fødselsdagen, for de er da bestemt noget specielt
Jeg har 25 års jub om ca 1 år , så kunne jeg godt tænke mig en drejebænk på kaffebordet , så du har lidt tid til at øve dig i ,
Sød kage .
skal det være med spåner af chokolade?
Ja, og flormelis som pudsestøv.
nemlig og så er der ikke brug for støvmaske, hvor var det du sagde, at det skulle holdes?
i mit hjem i Vordingborg .
Ja, så bliver det jo spændende at se om Dorthe kan finde til Vordingborg, med kagen, egentlig er det jo ikke så svært at finde, hun skal jo bare til Slagelse og så dreje til højre, så er hun jo næsten der.
Det der kan du så sandelig også Dorthe.....
Ja jeg fylder også rundt om nogle år, så hvad med en rok ........men det går nok ikke, da jeg regner med at være langt væk til den tid._________________
og bruges der maelkepulver skal du bare stoeves af om morgenen
til dorte en meget flot kage jeg lavede en gang en hambugerkage det gjore lykke
Ja, jeg ved det her en gammel tråd, men jeg faldt lige over den, og ville lige supplere med et billede af den kage vi fik da Nadia fyldte 5 for nylig. Det er en super-nem opskrift, her kan alle ihvertfald være med.
Den kan findes hos Arla.dk (må jeg mon skrive det?)
Og den blev bare så yndig og en prinsesse på 5 år værdig
Og så ved jeg forresten, at den ovenikøbet smager godt ..
Bare så der er andre der ikke skal lede efter opskriften, så kommer den her fra Arla´s hjemmeside:
http://www.arla.dk/opskrifter/prinsessekage.html
Norby
Synes lige jeg ville vise min allerførste barbiekage som min datter skal have med i børnehave i morgen på hendes 4-års-fødselsdag. Hun ved ikke at jeg har lavet sådan en kage, så jeg er spændt på hvad hun siger, for hun er lige i barbie-alderen og alle hendes fødselsdagsønsker har med barbie at gøre...
hold da helt fast mand hvor er den(qweflot.
Jeg ved ikke om jeg tør lave en nu til min kærestes datter. hun er også i alderen til prinsesser og barbi og bliver også 4 nu her d3august.
tillykke med hende
wauuuuuuuuuu den er da godt nok flot og sikke dog en ide Alle små prinsesser må da blive henrykte når de ser den
(a)
Du må fortælle hvordan det gik når børnene ser den
Den er godt nok da blevet flot. *107*
Jeg ville nok også have svært ved at skære i den for børnene, men den bliver garanteret også foreviget i børnehaven. *153*
WAUW, for en super flot kage.
Din datter må være stolt, når hun skal dele den ud i børnehaven.
*107*
Her får I lige et par billeder af fødselsdagsbarnet samt kage nr. 2
Begge kager har vakt megen lykke hos både børn og voksne :o)
Ug kryds med slange opad...*172*
*107*Hvor er det altså bare nogen flotte kager du har lavet
Super de er altså bare flotte..
Nu har jeg jo en bette knight som er helt vild med den der tegnfilms figur LYNNET MCGUEEN, det eneste som bare virker lige fortiden..
Så jeg lavede til hans 4 års fødelsdag her i feb. en lagkage med alle hans ynglings frugter i og som var formet som hans favorit bil, LYNNET MCGUEEN!! min søn havde overhovedet ikke tid til at holde hans fødelsdag fordi at jeg havde inviterede ham og alle hans venner med i jumboland, så 3 timers leg og jeg måtte tage en halv kage med hjem igen..
Og en meget træt søn..
Det slog osse hans ven som har damp omkuld ( hans mor har takket mig mange gange efter at de lykkes at væltet hendes 3 årige søn om kuld af bare umattelelse..)
jeg fik desværre ikke taget nogle billeder..
Måske nogen kunne få lyst til at lave sådan en kage.*205*