Printable View
¨Citat:
Vi vil se billeder loerup......*151*(F):mad::mad:
Strikke Marie
Ja ja, regner med at få taget billeder imorgen, så skal de nok blive lagt ind
Marie
*169* Jeg hopper med på vognen -her lidt sent, når de fleste nok er færdige *SS*
Er nyt medlem herinde, og egentlig oz ret så meget newbie i strikning efter mønster -især diagrammer...
Nogen der hurtigt kan forklare hvordan jeg lige starter efter det diagram?
Som var jeg en 4 årig *SS*
KnuZ Sulle -newbien*147*
Så fik jeg garnet, min søde mand (z)var i Århus og tog det med hjem 6 nøgler i 3 farver, det er bare så smukt. Jeg begyndte på sjalet i går aftes og er nået til række 26
Jeg tager lige denne tråd op igen.
Jeg syntes nemlig I skal se min seneste arbejde.
Det er strikket af Drops Alpakka, og der er brugt ca 6 nøgler.
Det har taget temmelig lang tid, da jeg det sidste halve års tid har "hygget" mig med en dårlig skulder.
Det er heldigvis ved at fortage sig, så nu er der gang i pindene igen.
Hey Bestla.
Stuttligt at síggja eitt føroyskt flagg aftrat inni her
dvs. "hyggeligt at se et færøsk flag mere herinde"
Virkelig flot arbejde *213* godt det går bedre med skulderen
Hvis du skulle få problemer, så skriver du bare. Vi er mange der har strikke op til flere af dem. Rigit god fornøjelse.
Jeg her nået til pind 106 og har 275 masker
Hvis jeg regner ud hvor mange masker jeg ender på - 371 - er det jo meget mindre end det jeg har læst mig til gennem denne tråd nemlig omkring 500.....
Hvis jeg vil strikke det større / flere hulrækker, fortsætter jeg så bare mønsteret?
Ja, det gjorde jeg. Jeg forlængede bare 3. diagram. Jeg syntes personligt at det er lige kort nok. men da jeg strikkede et til min mor stoppede jeg da 3. diagram sluttede, da hun ikke er så høj.
Er det bare mig eller er der noget gal med pind nr 32?
Mangler der ikke nogle / og \ ?
Har lavet et par stykker af disse sjaler...
Nr. 2 jeg lavede forlængede jeg diagrammet, så det blev længere :)
Her er at billede af det første jeg fik lavet.
Det er altså bare så flot, det sjal. De farver er så skønne. (qwe
Det er kauni's "regnbue" garn...
Skønt at strikke i :)
Ja! Det er et flot sjal, Sulle. Sikke nogle flotte farver!
Tusind tak til i skønne kvinder der gider at oversætte opskriften, deler med os og hjælper os.
Takket være al den hjælp jeg har fået her på rokken - har jeg nu strikket to "stjernesjal" i Kauni og de bliver nok ikke de sidste - er lidt varm på et i Alpaca.
(z)
hej alle som har strikket sammen
er begyndt på et stjernesjal og er meget begejstret!! er først lige kommet på rokken- bedre sent end aldrig, syntes det er fantastisk at se alle de forskellige sjaler der er kommet ud af samme opskrift((O)) er det noget der tit sker at der bliver strikket sammen? det er bare en super ide, og sker det igen?
vil ihvertfal lægge et billede ind af mit når det er færdigt*S*
hilsen babapapamama