Så er der sat dato på hvornår vi flytter over i de nye lokaler , det bliver den 5-1 2011((O)) hvor jeg glæder mig , ikke til selve flytningen for den trækker nok tænder ud, men til det er overstået.(qwe
Printable View
Så er der sat dato på hvornår vi flytter over i de nye lokaler , det bliver den 5-1 2011((O)) hvor jeg glæder mig , ikke til selve flytningen for den trækker nok tænder ud, men til det er overstået.(qwe
God arbejdslyst imorgen - glæder mig til billeder...! (H)
Jeg ønsker også rigtig god flytning ((O))
God flyttelyst - det bliver hårdt.
Glæder mig også til at se billederne.
Håber inderligt der er nogen der kommer og hjælper dig??
Jeg selv er ved at hele efter mit møde med operationsbordet og jeg må ikke løfte noget endnu, så jeg er nok ikke til så meget gavn...(x)
Birgitbuller og os pakkede det hele ned før jul, og i morgen kommer miljøholdet ( har lige været nede og købe sodavand og lidt godt til dem ) og flytter det over til Højby, når bare det er derover så tager vi det stille og roligt hen af vejen, der er ingen der siger det skal være færdig på 1 dag for Rom blev jo heller ikke bygget på 1 dag vel *120*Lenemormeild doner en af hendes ferie dage til at hjælpe med, men vi kan godt bruge flere hen af vejen, for der skal hentes møbler rundt omkring, det håber jeg får miljøholdet til at hjælpe med der også.
Så skal vi bare have gjort det til et godt arbejdssted med at de border som vi på en aller anden måde fremtryller, hvorfra ved jeg ikke endnu skal have forskellige højde, så de der arbejder ved dem ikke får ondt i ryggen..
Men som sagt ting tager tid og den har vi da ..*120*
jeg vil da også lige sige god arbejdslyst, og glæder mig til at se billeder hen af vej hvor dan "rod" bliver til orden..
Puster og stønner for jer..rigtig god arbejdslyst (/¤)
Hold da helt k... hvor er vi trætte*1235*
Men med jordens mest dejlige mennesker fra Miljøholdet i Odsherred Nykøbing Sj. afd gik alt glat, de kom med 4 mand og 2 biler mega stort TAK til dem, det har ikke kunne lade sig gøre uden dem.
Her et par billeder fra tømningen i Nykøbing Sj.
Vedhæftet fil 50749 Vedhæftet fil 50750 Vedhæftet fil 50751 Vedhæftet fil 50752
Så kom vi over til de nye lokaler
Der var en af stedet pedeller ved at skifte låsen ud på porten, så vi nu har helt nye friske nøgler
Vi skulle jo have støvsuget det hele, og den store støvsuger på skolen var sat til at suge vand op, men om ikke de lavede den om så vi kan bruge den nede ved os og bragte den ned af trapperne også(bdk den er godt nok tung som i kan se på billederne, støvsugningen bliver dog først i morgen da vi skal have en forlænger ledning med derover, det er sørma stort område.
Vedhæftet fil 50753 Vedhæftet fil 50754 Vedhæftet fil 50755 Vedhæftet fil 50756
Vedhæftet fil 50757 Vedhæftet fil 50758
Vi glæder os mega meget til at få det hele på plads..
Vedhæftet fil 50759 Vedhæftet fil 50760 Vedhæftet fil 50761
Som en afslutning på Nykøbing tiden fik vi at vide hertil aften, at stedet skal rives ned, så endnu mere HURRA for vi er kommet afsted i god tid og har fået meget bedre vilkår.
Holddaop en arbejdsdag i har haft og super dejligt der var god hjælp til at tage fra, men holddaop nogle store lokaler ser det ud til vi har fået *213*
Så er det godt jeg snart har ferie så vi kan komme videre((O)) og sat på plads*120*
Det ser rigtig godt ud. Det bliver spændende, hverken mere eller mindre (på afstand *120*) at følge udpakning og indretning. Rigtig god arbejdslyst !
Sikke dog et skønt sted - LÆKKERT (39)
Det ser godt ud, Hundeuld!
Jeg har skrevet TAK her http://www.dinby.dk/nykobing-sj/det-...bo-i-odsherred
PUHA da....sikke et stort arbejde!! (bdk Men hold da op hvor bliver der god plads til garn (qwe
Ja det er det, for i har ikke set ½ delen af pladsen på de billeder...men lad os nu nøjes med denne del, det skal jo ikke være sådan vi skal have skridt tæller på og telefon for at finde hinanden..*120*
Hvor ser det bare dejligt ud med al den plads *213*
Hold da op et stort arbejde og hvor ser det dejligt ud med så meget plads. Skønt at I nu har fået et sted hvor I ikke sådan bliver smidt ud. Held og lykke med det videre arbejde - det er bare ærgerligt at man bor så langt væk og ikke lige kan komme forbi *307*
Tak Zep for din kommentar på http://www.dinby.dk/nykobing-sj/det-...bo-i-odsherred (qwe
Jeg prøvede også at skrive en besked. Men jeg fik besked om, at min besked ikke var god nok. ØV!!
Så må det være mig, der ikke ser godt nok efter. Tak navnesøster nedenunder!
Det har måske taget lidt tid for den at komme derind.
Tak til alle der skrev et par ord her *131*
http://www.dinby.dk/nykobing-sj/det-er-rart-bo-i-odsherred#comment-8976
Så har vi fået nøglerne til slottet, en til morstrik - en til Haven og en til undertegnet...
Så blev de første 100 kvadratmeter støvsuget og der blev flyttet en del af det tømmer der lå.
Vi har været ved miljøholdet i dag, oooooog de kommer på tirsdag og samler vores reoler og sætter dem op ooooooooooooog der kommer en eletrikker og sætter nye gratis genbrugs lamper op der giver godt lys ++++++++++ de vil hjælpe os med at finde stole og borde til garnsoterings afd.... Jo det er stadigvæk dejligt at bo i Odsherred (qwe
Hvor er det dog lækkert at høre (H)
Set lyder som om der bor og arbejder nogle meget rara personer i Odsherred. (xyk)
Så har vi arbejdet sammen med Miljøholdet i 5 timer igen idag
Vedhæftet fil 50973 Vedhæftet fil 50974 Vedhæftet fil 50975 Vedhæftet fil 50976
Der er nu næsten støvsuget i de rum vi vil bruge, alle reoler i færdigstrik rummet er sat op - mange af sækkene og poser er sorteret ud til de rum de skal bruges i.
OG drengene er begyndt at lave gelænder ved de steder hvor der er et trin på ½ meter, så ingen kommer til skade. Eletrikkeren har gjort klar til at sætte ikke 1 stik kontakt op med 2 og mindst 8 lamper med neonrør op.
De kommer igen på torsdag(qwe og laver det sidste på de 5 gelænder og den knagrække vi fik samtidig med gelænderet. meeeeeeeeeeen de kommer også og laver et bord til vores indleverings rummet.. De er så gu super de drenge.(k)
Så kom der lige en opringning fra miljøkontoret da vi kom hjem, der kommer et hæve sænke bord til garnsorterings afd på torsdag til os.
Så gik vi på rov inde i rummet skolen har, vi må tage hvad vi kan bruge der, der kom en sofabænk frem og et sofabord + 2 spisestole, så nu kan vi sørma sidde ned og drikke en sodavand sammen.*120*
Det ser jo rigtig hyggeligt ud :-)
Så kan i da slappe af med god som vittighed, efter alt det arbejde.
Glæder mig til at se billeder af det færdige arbejdet.
Hvor lyder det bare fantastisk, og sikke et stort arbejde I har lavet (39)
Det bliver i hvert tilfælde dejligt når det er færdigt.*120*
Det første varmestuestrik er blevet indleveret af depotstrikker fru Staal fra Højby, hun glæder sig til at kunne gå de 100 meter over til os fra hvor hun boer.
Wauooo sikke I har arbejdet i dag. Det lyder som om det bare bliver det mest fantastiske sted.
Det er da et fantastisk miljøhold I der har fundet og også nogle seje varmestuestrikkere til at hjælpe hele vejen igennem.
Nøj hvor lyder det bare godt og hold da op hvor er det bare fantastisk med al den hjælp der har været (qwe
Jeg håber at jeg snart kan komme forbi og se det nye Rokke-recidens *131*
Så har vi arbejdet på depotet igen idag.
Der blev lavet et dejligt stor højt bord til arbejdsbord i færdigstrik rummet
Vedhæftet fil 51090 Vedhæftet fil 51092
Eletrikkerne fik sat de første 4 lamper op Vedhæftet fil 51095
Gelænder manden var der desværre ikke idag , men vi regner med at han kommer på tirsdag igen.
Der kom besøg af lenemormeild og cubik *131*Vedhæftet fil 51093så blev alle kasser og sække fordelt til alle de rum hvor de skulle være TAK for det piger.
Og ja jeg måtte en tur til lægen, der var lige et rør der kom i vejen for mit hoved, men den klare den lokale læge, der ligger med huset op til depotet. Vedhæftet fil 51094
Vi forsætter arbejdet på søndag hvor vi får besøg af missemor.*131*
Tak for en super hyggelig arbejdsdag og sikken en energi miljø holdet ligger for dagen(qwe
Bare øv at du sådan går op i limningen Hundeuld*120* men så er det godt der er en læge på stedet*120*som kan lime fruen sammen igen((O))
*213*Siger jeg bare der er virkelig plads og jeg forstår godt nu det hedder slottet(awd
Tak for en hyggelig eftermiddag..(z).....det er nogle super lækre og dejlige store lokaler vi har fået. (qwe
Jeg skal nok finde en andledning til at komme på besøg i depotet en anden dag. (H)
Jamen søde hundeuld, hvordan er det du kan komme til skade. Nu passede du vel på ikke at dryppe på garnet.
Åh nej dog stakkels Hundeuld...god bedring med hovedet *131*