Så blev kjolen endelig færdig, efter at have strikket stykket med pelsgarn om 3 gange pga. tabt maske....sådan går det, når man absolut skal strikke når man er træt
,Vedhæftet fil 51096
Printable View
Så blev kjolen endelig færdig, efter at have strikket stykket med pelsgarn om 3 gange pga. tabt maske....sådan går det, når man absolut skal strikke når man er træt
,Vedhæftet fil 51096
Ny produktion.....brudekjolen (bdk
Vedhæftet fil 51595
Vedhæftet fil 51596
Fødselsdagsgave til mit barnebarn.....farven er efter hendes eget valg
Vedhæftet fil 52220
53658
så blev der et par Barbiekjoler mere til "tøserne"
Dagens produktionen af roser. Har lagt en 1-kr. ved siden af, for at give en ide om størrelsen.
Sidste nye på sokkefronten. Faldt bare pladask for det garn. Jeg har nemlig en venninde i Holland, som er helt pjattet med farven grøn. Hun har beklaget sin nød over, at det par jeg sendte for ca.2 år siden, er ved at være temmelig slidt
så er der igen blevet produceret luffer til varmestuen
Vedhæftet fil 56195
Vedhæftet fil 56196
Vedhæftet fil 56197
Vedhæftet fil 56202
En brudekjole mere til Barbie, som vakte stor lykke hos pigerne.
toppen er strikket og skørtet er hæklet, hvor der er trukket et laksefarvet satinbånd i i den nedre del afsluttet med en sløfe
Vedhæftet fil 56200
De grønne hoser, som nu vandre rundt i Holland
Vedhæftet fil 56201
Fandt det her i min lokale garnforretning og kunne naturligvis ikke stå for det....måtte simpelhent købes ((O))
Vedhæftet fil 56204
Min datter bestilte pulsvarmere og nu er de endelig blevet færdig.
Vedhæftet fil 56203
Skulle lige have tiden til at gå med et lille nemt arbejde og som altid så udvikler det sig til at tage lidt længere tid end beregnet *120*
Vedhæftet fil 56205
Sutteholder med håndbroderede blomster