Da jeg ikk kan finde ud af, hvordan jeg sætter nye foto's ind i en gammel tråd, jeg har skrevet, må jeg jo gøre det her... *gg*.
Jeg har nu fået lidt flere tasker færdige og min mand er sgisme oz begyndt at folde og flette nu ((O)). Så det er jo egentlig "vi" og ikk "jeg", som har fået flere tasker færdige *120*.
"Guld" tasken er lavet af kaffeposer, som var i "Guld" på begge sider. Mål : Ca. 21x15 cm og m/ sort lynlås i toppen.
- Den har min mand mere eller mindre selv lavet og jeg har så syet den sammen og sat lynlåsen i :-D.
Den sort/hvide er lavet af bogbind, som jeg gav tape for en sikkerheds skyld, da den virkede tynd i lamineringen. Mål : Ca. 13x17 cm og m/ sort lynlås i toppen.
Den blå er lavet af forskellige chipsposer med blå nuancer i. Mål : Ca. 22x14 cm og der kommer en blå lynlås i toppen.
Den brune er lavet af Brun Merrild kaffeposer. Mål : Ca. 27x17 cm og m/ sort lynlås i toppen.
Den spraglede er lavet af gavepapir fra den lokale Spar og beklædt med tape. Mål : Ca. 21x35 cm og m/ sort lynlås i toppen.
Den lilla/grønne er lavet af bogbind og gavepapir. Bogbindet (grøn) var lamineret og gavepapiret blev beklædt med tape. Mål : Ca. 20x14cm og m/ grøn lynlås i toppen.