Det vrimler med dyr lige nu udenfor. 3 - 4 traner, nogle gravænder og så har jeg set årets første hare spæne ned ad marken. Det er spændende at kigge ud ad vinduet. Men jeg bliver inde elllers forsvinder de.
Printable View
Det vrimler med dyr lige nu udenfor. 3 - 4 traner, nogle gravænder og så har jeg set årets første hare spæne ned ad marken. Det er spændende at kigge ud ad vinduet. Men jeg bliver inde elllers forsvinder de.
hva' Lene bor du ikke inde midt i Aalborg((O))
Glæder mig til at følge dine natur oplevelser.
Ja, tak. Her er dyr. Mest fugle i øjeblikket.
Nej, Vinni. Jeg flyttede 1. oktober. Før det rejste jeg lidt frem og tilbage, for at være lidt her og lidt i lejligheden.
Det lyder hyggeligt.
Ja, det er dejligt når dyrene kigger forbi. I dag har jeg ikke set nogen.
I skulle se alle mine blomster. Påskeliljerne er ved at være på retur. Men så har jeg pinseliljer og en masse tulipaner. Men jeg kan ikke finde mit kamera. Så indtil videre kan I ikke få nogen billeder.
Jeg har også en hyggelig fasanhane, som spankulerer rundt udenfor som om den ejer det hele. Den er ikke bange for mig. Nærmest tam. Jeg får også ofte besøg af en rovfugl (muligvis en musvåge). Den er nok desværre ude efter fasankyllinger eller harekillinger. Har ikke set nogen af delene. Kunne den bare nøjes med at tage mus og evt. hugorme. Tager de også sådan nogle?
Mus tager den helt sikker.