Hvem der bare havde tålmodighed og fingersnilde til at lave disse skønne små mus. Rul lidt ned af siden og se musemor og hendes små musetøfler. Jeg er da bare helt solgt.
http://elsasdesign.blogspot.com/search/label/M%C3%B6ss
Printable View
Hvem der bare havde tålmodighed og fingersnilde til at lave disse skønne små mus. Rul lidt ned af siden og se musemor og hendes små musetøfler. Jeg er da bare helt solgt.
http://elsasdesign.blogspot.com/search/label/M%C3%B6ss
Åh, hvor er alle de små mus dog søde. De ser helt levende ud. Især den lille mus, der finder noget slik. Jeg kom helt til at grine ad dem.
Ja de er rigtig søde; Men desværre er der ikke opskrift til dem (R)
nøøøøøj hvor er de dejlige (awd
Falder i sammen med jer allesammen åååååååååååååååå kan lige se sådan en lille mus i en juledekoration...
Ja,jeg sidder virkelig også og prøver at lure dem af,men har lidt mange ting igang så det kan godt være at jeg bare skal nøjes med at nyde dem på pc'en engang imellem, men hold op hvor er de bare rigtig dejlige. Jeg kan godt forestille mig dem i rigtig mange situationer som græskarmus og julemus...arghhh, kommer nok til at kaste mig over en mus indenfor en overskuelig fremtid
Hvor er de bare søde.
Måske vi skule stikke hovederne sammen til en kreadag og prøve at lave dem. ?
Jeg er frisk.
*213* hvor er de skønne.
jeg vil også være med i jubelkoret - musene er strikkede med hæklede ører - nogle af snuderne er strikket i vævestrik - de har et skelet af piberensere, sandsynligvis omviklet med karteflor, som de også er stoppet med - hun skriver, at hun ikke har opskrift, at hun at copyright på dem og at man skal spørge hvis man vil låne. Men jeg kan huske at jeg har set nogle meget tæt på at ligne - også strikkede, for ca 20 - 30 år siden
Ja, jeg har også skrevet om dem i gruppen Hækling - men der findes ingen opskrift. Tror Bubbihund skrev, at hun har undersøgt det, og som sagt, ingen opskrift.
Ser de ikke hæklede ud ?? Det troede jeg - under alle omstændigheder - tænk, hvis nogen kunne kreere en opskrift - tror mange ville gå i gagn *306