Flotte ting, Nette.
Printable View
Flotte ting, Nette.
Hej nette strik...sikke flotte ting :-) De brune og de cremefarvede hæklede lapper ligner gevaldigt dem jeg lavede. Det er nemlig noget super lækkert blødt garn :-)
*226**226**226**226*
Jeg holder lappe jule ferie sammen med ham her http://rokken3.dk/forum/showthread.p...208#post314208
men fortsætter efter nytår.*141*
Endnu et blåt tæppe er blevet færdig...*142*
Så har jeg brugt 696 lapper ialt(aot
Nu holder jeg julepause et par dage*247*
Glædelig jul til alle.
I har bestemt også fortjent at holde juleferie fra alle lapperne
Så rigtig god jul til alle
*142*
[QUOTE=anje03;314303]I har bestemt også fortjent at holde juleferie fra alle lapperne
Så rigtig god jul til alle
*142*[/QUOTE
Mange tak skal du og jeg håber også du må få en fantastisk god jul og nytår.(aot*2116**247*
Hold da op hvor er der igen blevet lavet meget(39), sætter billederne ind idag http://rokken3.dk/lapperier/lapperier.html
Så blev 3 halstørklæder færdige.
Nu samlet 558 lapper
Godt nytår til alle - hilsen Gurli A
Søde halstørklæder. Dygtig Gurli A.
Igang med lapperne igen, i aften blev det til,En stjerne lappehue, sidder faktisk godt på hoved hvis jeg selv skal sige.((O))
Vedhæftet fil 63041
nu svinder det i mine lapper, så jeg må hente nye hos Helvig.
Sidst jeg besøgte Helvig var jeg så heldig at få en pose lapper med hjem.
De er nu blevet til et tæppe
(bdk(bdk(bdk nøj hvor er I bare flittige
Hvor mange lapper er der overhovedet tilbage??? *141*
Flere tusinde Bjergged.. Tror vi skal have nogen herover så vi også kan give en hånd med, så de ikke går kolde derover i det jydske.. hvad siger i derover(H)
Hvor er det flot mor bodil og endnu en sjov hue Nette..
Nu skulle alle billederne være lagt ind her http://rokken3.dk/lapperier/lapperier.html
ellers må i råbe op(awd
Det er bare sådan nogle fine og flotte ting, I laver.
Man bliver i helt godt humør af at se på dem.
Hold da op Nette og Morbodil hvor er det bare nogle fine ting...
Der er ca. uden at have talt dem 2500 lapper tilbage...så jeg er bange for at det i får til Sjælland vil være færdige ting..
Jeg er lige ved at være færdig med et blåt tæppe mere...Så går jeg igang med andre farver..
Nu er det 3. blå tæppe færdig....Nu er der kun blå lapper til det midterste stykke på det hele kongerige og et halstørklæde.
Så er den farve ved at slippe op.((O))
(bdk I er bare SÅÅÅÅÅ skrappe til det der med de lapper (bdk
Det er et super, duper flot tæppe *107*
Kom til at tænke på alle lapperne da jeg så denne video, måske det kunne være en ide til jer. (k) Forstår ikke hvad hun siger, men kan da se hvad hun laver. *131*
http://www.youtube.com/watch?v=sbFWZ...eature=related
Så er det jo godt, at jeg har gået til spansk!
Oversat:Citat:
Zapatitos para bebés muy fáciles de hacer... se arman con dos cuadraditos tejidos ...
Instrucciones escritas y fotos en:
http://www.tejiendoperu.com/
Små sko til babyer meget nemme/lette at lave. De laves med/af 2 strikkede firkanter.
Skrevne instruktioner og fotos i:
(linket).
25 masker på pind 3½ og så bare 2 firkanter. Den ene bøjes som vist i videoen og den anden sys på som skaft.
Første firkant bøjes som en åben konvolut og den anden sys på i "V"et og bøjes bagover bagefter. Spidsen ved hælen sys nedenunder til sidst.
Orv Strikkelene (H) Det er da bare ski... godt at vi lige havde dig der (z) De er nemlig bare sååååå søde de små sko (awd
Ja, de ser meget søde ud.
Hvordan mon de vil se ud med 2 domino firkanter?
Nåede lige et halstørklæde inden de blå firkanter slap op.(bdk
Jeg må hellere lægge dette pink-tæppe ind. Jeg bildte mig ind det røde kunne blive færdig inden jeg holder en længere pause. Men det når jeg vist ikke.
Er nu oppe på 738 lapper.
Hilsen Gurli A
Det er også et meget sødt tæppe, Gurli.
(qwe flot tæppe Gurli A - skønne farver.
Virkelig flotte tæpper - I gør det virkelig godt alle sammen!
(qwe Flotte, flotte tæpper.
Det er et utroligt stort og godt stykke arb. I laver.*107*
Alle de, der sad og lavede disse lapper - tænkte nok ikke lige på, hvad en flok gæve Rokkedamer lunne få ud af lapperne.
*107**107**107**107* og mere*107**107**107**107*
Der er lagt billeder ind i oversigten..
Wow.. hvordan er det lige med det der bliver produceret?
ryger det i kigkassen eller?
Jeg er HELT forelsket i det pink tæppe...(z)
Alt går direkte til varmestueskassen og bliver fordelt, noget er allerede delt ud i Esbjerg.(H)
Flotte flotte ting i får lavet af lapperne.*307*
Holdda fest i er flittige med de lapper *107* det ene mere fantastiske tæppe, hue og halstørklæde som virkelig vil gøre en forskel(39)
Det skal da varme de hjemløse og kriseramte.
Py ha... jeg fik også det røde tæppe klar før 10 dage uden lapper. Der er kun meget få røde lapper tilbage, måske et halstørklæde.
Det er faktisk dejlige varme tæpper, fin beskæftigelse her i vintertide.
Nu med 918 lapper
Hilsen Gurli A
(bdk(bdk WOW hvor er det et flot tæppe (bdk
Hvor er det flotte ting I får lavet af alle lapperne.
Gurli: 918 lapper. Hvad går der dog af dig? Er du blevet så vild med alle de lapper? (6)
Sødt tæppe, Gurli! Du har da vist turbofart på.
hvis man nu har nogle garnrester og gerne vil lave lapper til dig ud af dem hvor store skal terne så være? hvis du er interessert i det...