Vi har jo været en tur på depotet og ryder op efter store strikkedag, Jannie var så flink og hjælpe os, hun er nu god med en støvsuger((O))
Printable View
Vi har jo været en tur på depotet og ryder op efter store strikkedag, Jannie var så flink og hjælpe os, hun er nu god med en støvsuger((O))
Ja hun kan godt blive fastansat*131*
Dejligt du fik ryddet op i færdigrummet og taget billeder - haven fik sat alle møblerne på plads + hentet winerbrød til kaffen *123456*og jeg fik vaske op og vasket borde af pakket varer til kunder i kigkassen.dk . Vedhæftet fil 68001
Sammen fik vi så taget en masse billeder af ting til kigkassen, det kommer senere.
Sådan 4 personer i 2 timer kan få udrettet noget..*307*og nu kan rokke og varmestue gæsterne fra det jydske også komme frem derover..
Har I nogensinde spurt kommunen og ikke der kan gives lidt hjælp fra nogen kontanthjælpmodtager, da I hjælper deres medlemmer og derved spare de jo også penge..................... lige for lige((O))
Tænk hvad 2 kan udrette på et par timer med den rigtige motivation, som jeg ved de vil få hos jer på depotet.
Inger
Jo jeg skal bare spørge på miljø holdet.......de kommer gerne men det er sådan 1 time her og 1 time der og jeg skal være der hele tiden, så jeg bruger mere krudt på at holde opsyn/kører frem og tilbage med dem end de får lavet noget. *120*De kan heller ikke/ved hvor der forskellige ligger og det er næsten nye hver gang gudskelov for dem, så ja 2 timers arbejde giver meget på depotet når vi er nogen stykker der kender til depotet, og der er flere der bare siger vi skal sige til. og det gør vi også ind imellem, der skal snart soteres ca 20 sække med garn, der bliver der indkaldt mandskab til og vi har igen fået en masse strikkepinde der også skal soteres.
Hvis jeg havde boet lidt tættere på, så kunne jeg også godt have hjulpet jer.
Hej Hundeuld
Jeg er klar til både garn og strikkepinde, du siger bare til ( helst 1 uge før )
(qwe så mange vil hjælpe...
knus
Rødhætte
Tak skal du have Rødhætte *131*
Vi har fået lov til at bruge de billeder der blev taget af presse fotografen i lørdags, her er de..
Vedhæftet fil 68037 Vedhæftet fil 68038 Vedhæftet fil 68039 Vedhæftet fil 68040 Vedhæftet fil 68041 Vedhæftet fil 68042 Vedhæftet fil 68043 Vedhæftet fil 68044
Ja og jeg kommer elvfølgelig sammen med rødhætte
den er vi friske på
Dejligt at hører, vi har været på depotet for at sælge lagkage idag *120*det var blelagkagen der blev solgt direkte fra depotet af en lokal..Så er der blevet pakket order og de er sendt , siden blev der fotograferet, de billeder kommer nok senere i kigkassen når hundeuld er frisk igen..
Så har Haven været ude med 7 tallet igen og denne gang fik han noget så i ikke skal sidde med kaffekrusene i hænderne mere Vedhæftet fil 68316 alle har bord nu *123456*
Så fandt han også denne kommode med alle skufferne Vedhæftet fil 68315 lige til at stå ved og pakke pakker i kigkassen, der er lagt et par brædder nedenunder så den er kommet op i en god højde. Alt til pakning har vi nu i skufferne ..
Kostede det noget ?? Ikke en klink genbrug det hele.(qwe