Tak og i lige måde. Og tak for skønne fotos :-)
Printable View
Tak og i lige måde. Og tak for skønne fotos :-)
Det er bare så livsbekræftende at se dine have billeder. Tak for det.
Dejlige husdyr du har der *120*
Forår i fugle bo Vedhæftet fil 79116 dejligt sted at bo Vedhæftet fil 79117
Skøn bolig...er det udlejet?
:-)
Hvor er dog et kært fuglebo ((O))
Ja det er også børn på vejens fugle bo, der er ikke flyttet nogen ind endnu vi har set.
Man går jo udenfor i det her skønne forår og digi ligger lige så jeg kan tage det indefor døren, her er hvad der sker imens jeg går og renser fliser for ukrudt og mos.
Jeg fik besøg af Oskar vores lille nabo dreng han skulle ud og gå i min skov Vedhæftet fil 79152 der lige før han kom havde besøg af de 2 her Vedhæftet fil 79153 Vedhæftet fil 79154 da der blev stille igen så skete dette her
Vedhæftet fil 79155 Vedhæftet fil 79156 Vedhæftet fil 79157 Vedhæftet fil 79158
lige nu kan de se på hinanden;men det vare ikke længe så går egeren på rov i skovduerne redder desværre;men sådan er naturen.
Til sidst skal i lige se den blomstrende nektarin , den står syd vent op af en mur, der trives den godt. Vedhæftet fil 79159
Så har jeg haft besøg af en træfældnings firma, der ligger jo nogle 25 meter høje fyr ind i hinanden fra Bodil stormen, har indset det nok er bedst at der kommer nogen med nogle store maskiner og får dem ned.
Et par glimt fra grunden idag
Vedhæftet fil 79210 Kvæder
Vedhæftet fil 79211 Ynglings pladsen for egernet
Vedhæftet fil 79212 og om ikke også stjerne magnolia overlede vinteren
Her kommer der et hjerte til jer, det er solnedgangen lige nu kl 20 i vores have.Vedhæftet fil 79274
Hvor er det et smukt billede, et rigtig kunstværk.
Jeg har aldrig set så smuk en solnedgang før.
Tak for dine fine ord Kis((O))
Ja det er ikke alt der får lov til at bygge rede her på parcellen (R) jeg vil ikke have alle de skader reder og der var ingen æg i den her.. så jeg var oppe for at hive en ned i forgårs og havde selvfølgelig digi med ((O)) se her hvordan det ser ud sådan for oven af Vedhæftet fil 79472
Lidt fra haven hvor det alt sammen bare blomster Vedhæftet fil 79473 Vedhæftet fil 79474
Tak for finefotokik :-)
Havde du fået lov til at kravle så højt op Jens...mente ellers der var sat meterbegrænsning på.....
Skønt sted I har - men vil det så sige, at du stod der - højt oppe - uden at holde fast med begge hænder (x)(1)
(qweHold da op hvor bor i dejlig. lige midt i naturen. Et bedre sted findes vist ikke.
Hundeuld så ikke jeg kravlede op *120* men bare rolig jeg har fået skældt ud, så er alt er som det plejer *131*
Man siger nogen at man kan leve på en sten og se nu her Vedhæftet fil 79486 der var hul igennem Vedhæftet fil 79487 men jeg var kommet til at grave rodden over på denne stokrose Vedhæftet fil 79488
Det er da utrolig som naturen gebærder sig.
Det tænker man også, når der midt inde i gågaden, dukker et par Lærkesporer op mellem to fliser....mon det er er par myrer der har haft frø med fra en gårdhave i nærheden.
Ja så kom der lys ned på grunden, der ligger 4 ca 20 meter høje stammer oven på hinanden og så ligger der en til lidt længer henne . Hvem sagde noget om at kede sig *120*
Prøv at se billed 3 , den vil ikke dø, så selv om den er flækket får den lov til at blive stående.
God arbejdslyst (:)
I kommer ikke til at fryse lige med det samme ((O))
Det har du ret i Zep, vi har til 4 til 5 år i det brænde. ((O))
Et lille kig ind i haven fra igår
Hvor er det dejlige billeder....kan næsten dufte......tak fordi du deler så gavmildt ud af dem. :-)
Syntes lige i skal have et kig ind i vores "morgengård" her kan vi være 100% fri for nysgerrige øjne..
Kom indenfor , se Zep store rosen busk op af planke værket, den dufter bare så godt.Vedhæftet fil 79849 2 stole en mælkejunge og en flise, her kan lige stå 2 krus og 2 tallerkener Vedhæftet fil 79850 Bronce fennikel- persille -salvia -timian - løvstikkel består det lille krydder urte bed af. Vedhæftet fil 79851 Et lille nyt abetræ står herinde i gården hvor rådyrene ikke kan hygge sig med det, men det er mening det skal ud og stå til efteråret.Vedhæftet fil 79852 rose der også bare dufter. Vedhæftet fil 79853 cherry og blomme tomat planter og lidt stedmor må vi jo have herinde hvor rådyrene ikke kan få fat i dem.Vedhæftet fil 79854 Zep rose.Vedhæftet fil 79855
Også er det en dejlig gård hvor der kan tørres vasketøj. Lige nu er gemalinde igang med at lave noget mere i gården, det kommer senere.
Hvor ser det hyggeligt ud.
Her er det vist rart at nyde sådan en *125*
Det ser fantastisk hyggeligt ud - god fornøjelse med morgenkaffen ((O))
Se det kalder jeg en hyyyygekrog..
Jeg kan dufte en god blanding af alle de skønne blomster og urter + kaffen.
Hils fruen :-)
Et fantastisk sted - kan godt forstå I elsker at sidde og nyde udsigten - og en go' *123456*
Det der er aller bedst ved den gård er man kan bare vade derud i nattøj, bare tæer og uredt hår..((O)) døren længst tilbage er indgang til gæstehuset .
Hvor er det flot som alt blomstrer hos jer. Sikken en skøn have og hvor har du da haft travlt med alt det træ. Skøn at have til brændeovnen.
I kommer ikke til at fryse i vinter.
Så fik jeg ryddet et hjørne til i gården hvor der bares stod ting der stod, de kunne lige så godt stå et andet sted *120* nemlig genbrugspladsen,*120* helt enig om det var vi ikke, men Jens er glad for det her hjørne er til at holde ud og se på når vi drikker morgen kaffe Vedhæftet fil 80065
Hyggeligt - det er hvad det er ((O))
Hvor er det blevet dejlig og hyggeligt hos jer. Det er skønt med sådan en lukket gård.
Alt gror og blomstrer. Ja, Kryderurter er jeg også vild med.
Ja i denne varme er det godt at have store træer *120* Vedhæftet fil 80230 Vedhæftet fil 80231 der falder temp nogle grader når vi opholder os der, at alt græs og andet så dør på grund af manglende sol lys, det kan vi godt leve med.
Tyveri i fruens uld under halvtaget og hvor kommer det så hen ? Vedhæftet fil 80324 Vedhæftet fil 80325 ja her har tyven afslører sig sig, det er egernet rede den må være varm i denne hede *120*
En lille sommerfugl fra sommerfugl hække får i også lige. Vedhæftet fil 80326
Og det er altså varmt at være i Danmark i år (rty tænk lige på ham her så hjælper det måske lidt.
Det kan være at egernet holder varmen ude med al den uld - det isolerer sikkert begge veje *120*
Det er da sjov at egernet kunne bruge dit uld, Hunduld. Nu har den et godt vinterhi. Det er utroligt hvor klog de små dyr er.
Ja, jeg kunne også tænke mig at have et stort træ. Det giver frisk luft og ilt til os. Det ser skønt ud som i bor der.
Skønne billeder - har lige set hele tråden igennem - dejligt at kigge med ((O))