Ej hvor er hun blevet god og så fin så fin...*107*
Ej hvor er hun blevet god og så fin så fin...*107*
(qwe skøn smølfine (39)
*107* (bdk (bdk *107*
Jeg er vildt imponeret, er det efter mønster, eller bare "ud-af-hovedet"???
(bdk((O))(bdk
ellers husker du vel at skrive ned (R)
Smølfine er bare SÅ sød....flot flot, Lene!
*213*hvor er hun bare så super fin hvem der bare kunne det
Nu har jeg ikke set tråden igennem, men hvad med gammelsmølf?(H)(H) din smølfine er bare super sød og nu sidder jeg med en niece der er helt vild for at moster skal lære at hækle ,så hun kan lave hele smølfelandsby med svampe og det hele...så nu skal jeg altså igang.
Hvor ser hun skøn ud. (39)
hvor er hun nuttet ((O))
(qwe Hvor er hun da også nuttet - (H)
Åååååhhhh hvor er hun skøn....har du husket at skrive mønster ned?? *141*
ja hun er da vild herlig
Bubbihund opskriften på selve smølfen er fra et link du vist fandt frem for nylig, også har jeg selv måtte se billeder af Smølfine for at få hende til at ligne, nej jeg har ikke skrevet smølffines kjole ned men jeg skal nok gøre det og der kommer jo flere når jeg får tid, nu fik jeg lige en lille haste sag oven i de pojekter jeg har som skal være færdige her den 24 september så det bliver først derefter der skrives noget rent herfra*131*
Du skal bare tage den tid det tager (z) - ja, jeg tænkte nok, at smølfen var fra den blog jeg har linket til. Men jeg synes bare du er sluppet rigtigt godt fra kjolen og skoene...så det er bare det jeg er nysgerrig på. Men ved godt, at du har travlt iforbindelse med din venindes fødselsdag, så jeg kan saaaaaagtens vente *131*
TAkker søde Bubbihund for rosenn af kjolen og skoene, jeg syntes også det er vigtigt at det skal ligne så meget man nu kan og samtidig skal det også være enkelt så alle kan komme til at lave dem. Gammelsmølf glæder jeg mig til at skal lave så det ender nok med at blive en af gaverne til min veninde også*120*
Jeg tilslutter mig koret....hun er bare så FLOT
Fik jo fornøjelsen af at se hende in natura i går
Wooow, jeg er helt vild med dine lysestager.. Hvordan har du lavet dem? hæklet to stykker, også sat sammen? *107*
Hvor du bare sprøjter smølfer ud af ærmet.....*120*
Hun er lige så køn som den anden (qwe
Så blev der lige lidt flere gaver færdige det er jo lige op over jeg skal giver dem væk og iiiiiiiiiiii hvor jeg glæder mig*131**131*
Vedhæftet fil 59907Vedhæftet fil 59908Vedhæftet fil 59909Vedhæftet fil 59910Vedhæftet fil 59911
*213* hvor blev de flotte efter at blomsterne kom på nessien og halstørklædet *107*
Sikke nogle fine gaver. Håber modtagerne bliver glade for dem.
Sikke da nogle dejlige gaver du igen har fået fremstillet.
Det må være top - top at få gaver af dig :-)
Hvor er du superflittig(H)
dejlige ting du har fået fra hånden og nessie med blomsterne er bare(qwe
Så kom der lidt mere til Helles gave ræs..... på lørdag......
der blev hæklet en brødkurv og en lille kurv til tebreve eller ande også et net til løg eller andre grønsager og¨så var cuik så sød at hækle et luftigt sjal så der blev endnu en gave((O)) Tak Cubik
Vedhæftet fil 59944 Vedhæftet fil 59945 Vedhæftet fil 59946 Vedhæftet fil 59947
sikke en masse gaver hende heldige Helle skal ha.....
Jammen hun fortjener en masse gaver og at der bliver lavet lidt sjov og spas med det for det er lige det hun gør ved alle os ander hun kender........Så jeg glæder rigtig meget til at give hende dem alle sammen for det er bestemt ikke noget hun forventer:-)*120**120*
ja, sikke heldig hun er - Helle (39)
og sikke flittig du har været *120*
(qwe godt at der er ved at være slut....Hjælper gerne en anden gang*120*
Og det er helt bestemt sikker, at Heller trænger til at blive drillet lidt også *120*
fine ting og sager ..Heldige Helle..(awd
fed kurv du har hæklet(39)
Idag er det Helles fødselsdag hurra hurra så selvfølgelig skal hun da også have disse ranker med tillykke og hendes navn*120*
Vedhæftet fil 59965(z)Vedhæftet fil 59966
Det var så de sidste så nu skal det hele så fotograferes og pakkes ind så hun har noget at pakke ud i morgen til den STORE dag*120* nøj jeg glæder mig*131*