Lige nu er jeg ved at tage de sidste masker ud til hælene på et par varmestuesokker. Så jeg strikker alt, hvad jeg kan.
Lige nu er jeg ved at tage de sidste masker ud til hælene på et par varmestuesokker. Så jeg strikker alt, hvad jeg kan.
Glæder mig også til at komme igang ...(59)
Mon ik mit garn kommer i morgen ..
Jeg har været klar længe ((O)) Det bliver spændende at komme i gang.
Prøven er lavet og passer.
Tæppet skal laves i 7 forskellige blå og grønne farver i Peruvian Highland Wool på p 6. 51 masker / 96 pinde = 30 x 30 cm.
Det lyder spændende! Jeg sender straks adressen :)
*konto* støtte beløb den 02-01-13 ............ 1940.-
Jeg har ikke modtaget den omtalte pdf-fil....hjælp
(qwe at der stadig kommer nye tilomeldinger til.
Nu er der 64 medlemmer på listen. og *konto*vokser jo også stadig.(qwedejligt at i tænker på at støtte.
((R))
til cubik. jeg sender den lige igen, det er jo ved at være længde siden, måske den ligger i din uønsket.
Nu er den sendt...
Super tjekker lige op......din mail skulle jo gerne overføre til de ønskede mails
Nu spørger jeg måske dumt?(Å)
Hvor meget garn i gram regner man med at der går til ?
Det lille tæppe=
Det storetæppe=
Jeg har nemlig ikke råd til at købe garn, men må strikke af
de rester , som jeg har?(H)
Det store tæppe i det garn jeg foreslår ca. 1800 g med kant og hemmelighed i november og alt.
Det lille tæppe kan jeg ikke sige helt præcist da det kommer an på hvilke firkanter du vælger, der skal ikke bruges helt lige meget til alle firkanter, da de er forsklellige. Kommer også an på kanten m.m. såå det er svært at sige, til det lille,
Men brug de rester du har, og køb evt. lidt ind til når økonomien tillader det.
Jeg har købt fra suber best der hedder Bumbo 80% uld - 20% alpakka. en rød-mørk lilla-lys lilla har ikke helt bestemt om der skal bruges flere farve. Glæder mig helt vild til at komme igang :o)
Jeg kommer nok alligevel til at skulle op på en pind 5, hvis 51 skal være 30 x 30 à 96 omgange. Den er godt nok meget elastisk, men er kun ca. 26 cm bred og jeg er nu på omgang 108 (og den er ikke 26 cm endnu). Og det er pind 4½, jeg bruger. Jeg gemmer firkanten. Den kan nok bruges til noget andet.
Det bliver jo noget blandet garn, jeg vil bruge.
Tak for svaret.
Mit tæppe ender nok med at blive free style.
Hmmmm((O))
Også mig, også mig!
UHA
det må jeg da også med til
Godt nytår til Jer alle*131*
vil også gerne være med lyder spændende*213*
Jeg vil også gerne være med.*147*
(qwe DEJLIGT AT SÅ MANGE VIL VÆRE MED. VI ER NU PÅ 75
mail er nu sendt,
blot ikke til Bente Kristine, jeg mangler din(24) mail adr. send den til mig
Hej ............ Og rigtig godt nytår.Kan jeg nå at være med.
Min mailadr.
Mvh. Pia Karstensen
Jeg vil også gerne være med. Har indbetalt støttebeløb.
Maja Surland
Kan jeg nå med
grh
Hvor er det imponerende at så mange gerne vil være med, det skal nok blive sjovt (bdk
Jeg vil gerne tilmelde mig det hemmelige tæppe
mailadresse: (qwe
Hej.
Det lyder vældig spændende. Det MÅ jeg deltage i. Håber det kan nås. Mvh. Karen Margrethe
jeg strikker mit tæppr i peruvian higthland wool i lilla pink lys lilla og råhvid*306
Dethe send privat besked med din mail.til mig.
Mosegris det skal nok blive rigtig flot i de super flotte farver. glæder mig at du har valdt garnet.
Ihhhh, nu er det snart den 5. Januar... *141* (qwe (awd ((O)) *307* (z) (R)
Glæder mig til.......(24)
Lyder spændende, jeg vil også gerne være med
Lyder spændende, jeg vil også gerne være med :D
Skøn udfordring.
Så skifter jeg mine pensler ud med strikkepinde, glæder mig til at komme i gang med projektet.
Hilsen sivlekram
(qwe
(qwe dejligt du vil være med,
vi vil da gerne se hvad dine pensler kan *131*
Har alle fået at vide hvilke pinde, størrelse på firkanterne osv. det hele drejer sig om? Jeg ved ingenting endnu...
Jeg vil oxo gerne være med(H)..
Må jeg oxo få tilsendt en vejl. på hvordan man laver en strikkeprøve som du sendte til en anden tilmeldt tidligere i dette indlæg..Glæder mig (z)
40kr er overført i dag
(qwe du vil være med.
her er http://www.paapinden.dk/tipsogtricks/strikkeproever.php
*konto* støtte beløb den 02-01-13 ............ 2260.-
Så kan der købes 226 nøgler strømpegarn = 113 par sokker + rester til striber til andre.*120*
Jeg vil også gerne være med, hvis jeg kan nå det