Kan et rådyr mon bestemme sig for at blive et husdyr? (x)
Det næste bliver vel at du kan få lov til at strigle det (Å)
Printable View
Kan et rådyr mon bestemme sig for at blive et husdyr? (x)
Det næste bliver vel at du kan få lov til at strigle det (Å)
Det er da utroligt så tamme, de rådyr er.
Nu for at fejre min kone ikke skal sidde så meget på computeren mere efter hjælp fra Michael syntes jeg i skal se hvad der er hun kan se i haven.
En lille gråspurvunge Vedhæftet fil 75652der ikke lige kunne finde ud af at vinduer kan man ikke flyve igennem, den fløj videre efter 15 min i min hånd, håber så den har lært det *120*
Krukkerne ser rigtig godt ud på denne årstid Vedhæftet fil 75653 Vedhæftet fil 75654
Og pga. vi har rigtig mange buske og trær sommerfuglene kan lide er her i hundervis, her er et par stykker til jer.
Vedhæftet fil 75655Vedhæftet fil 75656Vedhæftet fil 75657Vedhæftet fil 75658
God søndag(H)
Skønne, skønne fotos Haven.
Jeg har nuppet et par af dem.
Mange flotte og dejlige motiver. Tak! : )
Rart i kan lide dem, her kommer der lidt fra min tur rundt på parcellen idag
Vedhæftet fil 76067 Vedhæftet fil 76068 Vedhæftet fil 76069 Vedhæftet fil 76070 Jeg går og laver lidt nyt imellem de stammer der bliver stående for det er godt nok tomt når alle de træer kommer ned. Vedhæftet fil 76071 Vedhæftet fil 76072 Så skulle der lige plukkes brombær til dejlig marmelade som fruen har lavet noget af allerede.Vedhæftet fil 76073 ved pause fra træfældningen(64)
Savle - savle..... Jeg elsker brombær.
Ikke som marmelade, men som rå plukkebær lige fra planten.
Jeg ved helt nøjagtig, hvor der indenfor en god afstand her, er div. bær.
Tak for kikket på dine dejlige fotos. Jeg har nuppet et par - eller flere, af dem ;-)
(H)
Pyha det er hårdt at fælde så mange træer Vedhæftet fil 76118Vedhæftet fil 76119 men det får vel en ende nu har jeg foreløbigt plantet 6 rhodedendrom ( på tilbud i Aldi til 35.- i denne uge) imellem stammerne så de kan lukke ud til vejen = mindre støv fra grusset til sommer. Vi købte en del sidste år også, de er vokset godt så man kan godt købe de billige.
Når man sådan går og arbejder der over ser man lidt af hvert. Vedhæftet fil 76120 Vedhæftet fil 76121 Vedhæftet fil 76122 og en med farver på her Vedhæftet fil 76117
Den 17-9 var vi i Karrebæk Vedhæftet fil 76123 så lige det her syn inden den gav vand skyen og det var meget. *120*
I skal lige have de her 2 billeder med Vedhæftet fil 76124 Vedhæftet fil 76125selv om de er taget igennem ruden fasanerne har over taget skovduernes plads...
Godaften Haven, og tak for kikket.
Det er rigtig dejlig at følge dig og dit kamera rundt i haven.
(H)
Der bliver plads til at solen kan nå solcellerne kan jeg se *213*
De dér fasaner har opdaget at det nu kan betale sig at søge i højden efter overblik - nu hvor de ikke bor i en tæt urskov længere *120*
Idag fik jeg smurt "tilbygninge" til fuglebrædtet, det er en 6 kg stor kasse til fuglefrø der sad inde i brædtet, der desværre var rådnet og egerenet havde begyndt at tygge sig igennem det..Vedhæftet fil 76445 Fuglefrøet kan lige så stille render ned efterhånden de spiser frøet. sådan ca.6 kg frø kan varer en lille uges tid når det bliver koldt, lidt længere nu.
Sådan ser det ud i gården nuVedhæftet fil 76446
De her heste kastanja er mums for rådyrene og der er mange til dem.*120*
Vedhæftet fil 76447 Vedhæftet fil 76448
Da vi kørte hjem fra hoved depotet i aften så himlen sådan ud Vedhæftet fil 77048 Vedhæftet fil 77049syntes i lige skulle se det.((O))
Flotte, flotte billeder Haven, tak fordi du deler dem med os.
Helt enig med Bedstemor (z)
Lidt glimt fra haven idag inden stormen kommer og tager det hele.
Vedhæftet fil 77208 Vedhæftet fil 77209
Kejserbusken står og blomster dejligt her om sen efteråret
Vedhæftet fil 77210
og svampene har heller ikke opgivet at gro hvor er de flotte syntes i ikke. ..
Smuk busk - kan du ikke tage et par grene ind til en vase?
Jo bestemt er de flotte...det er billedet også.
(rty
Det var med stormen i tankerne, jeg spurgte. Der bliver ikke meget tilbage at se på når den er raset ud. Her vælter gavle og trælegehuse flyver rundt....
Hjemme ved jer ??
En lille gren eller to inde, fra Kejserbusken, dufter himmelsk *243*
Nej heldigvis ikke. Gavlen var et andet sted i byen og legehuset var på min arbejdsplads. En lille fyr på fire sagde bare et meget langt 'Wauuuuu' og glemte helt at lukke munden da det skete *120*
Jeg ved ikke om der er sket noget her. Det var mørkt da jeg kom hjem og hvis der er sket noget er det udhusene, det er gået ud over. Men der kommer stadig nogle gevaldige vindstød her, så der kan jo ske ting endnu.
Syntes lige i skulle have et par billeder fra haven idag
Ham her den frækkert Vedhæftet fil 78315ved hvor der er dejlig fuglmadVedhæftet fil 78316tror jeg skal have ham i skole for at lære at læse Vedhæftet fil 78317og når der ikke er mere det ene sted forsætter man da bare til det næste Vedhæftet fil 78318(Å) rådyret nøjes med vand idag serveret i den bedste højdeVedhæftet fil 78319
Nyd nu det gode vejr..
Skønne billeder ((O))
Har lige været ud i gården for at hænge gardiner op på tørresnoren, det er jo om at udnytte det gode vejr ((O)) syntes der var nogen der holdt øje med mig og ganske rigtig 1 meter fra min hånd sad egerent og holdet meget øje med klemmerne jeg satte i, gad vide hvad den har tænkt den nu skulle finde på af narrestreger.
Fru egern har garanteret været inde på http://frk-trillingsgaard.blogspot.d...-new-year.html og så sendt hr. egern i byen efter dine klemmer
Eller her: http://www.pinterest.com/search/pins/?q=clothespins ((O))
Ej hvor er det en god særlig den sidste*123456* frem med kaffe koppen og så bare kigge.
Det her er sgi' da smart fundet på: http://www.pinterest.com/pin/511228995172294485/ ((O))
Jeg har lige fået et helt nyt syn på klemmer...!! *141*((O))(bdk*120*
Man oplever lidt af her på vores parcel men at man skulle opleve et vulkan udbrud DET troede jeg ikke (Å) men se herVedhæftet fil 78355
Ja nu kommer den tid hvor vi skal ind og finde have have redskaber og møbler frem med mere eller mindre spindelvæv og alt det andet, faldt så lige over den "græs slåmaskine " Vedhæftet fil 78521 den skal ikke pakkes væk til efteråret men i gryden .. måske vi skal til at tænke over det, ingen forurening heller hmmmmmm
Hvor er den go' - rigtig god humor - og den kan vel laves i dobbelt bredde - til hele familien *120*
Lidt forårs blomster heroppe fra det nordlige Odsherred.
Ikke så tosse.....den passer lige til mit lille frimærke af en græsplæne *120*
Skønne forårsblomster ...lige til forsiden :-)
Jeg syntes i skal have en morgen hilsen fra haven , ha nu en rigtig god dag.
Ååååååh tak og i lige måde (z)
Tak I lige måde.
Hvor er det nogle dejlige billeder at starte dagen med.