-
http://kagekompagniet.dk/category/ka...onkurrence-96/
Der er vist ikke tilmeldingsfrist, så hvis nogen står og har lyst til at lave en kage til søndag, så er der rig mulighed for at måle sig med andre der. Man kan også "nøjes" med at møde op for at se andres fantastiske kreationer. I så fald vil jeg gerne allerede nu advare: Det bliver dyrt, for selvom det kun koster 25 kr. at komme ind, så slæber man alt for meget med hjem, når der er er 20% rabat *134*(31)
-
2 vedhæftning(er)
Det her er første gang jeg har prøvet at skulle lave en bryllups kage. Den var til vores søn og svigerdatters bryllup i lørdags.. HOLD NU OP et arbejde.. 2 dage tog det.. Godt jeg havde min veninde til at hjælpe. Heldigvis er hun en knag til det, ellers havde jeg nok ikke turde kaste mig ud i det... Det store hjerte målte 40cm og de var begge 10cm høje..lagkagebunderne var lagt sammen med tobleroneganage (mon det staves sådan?) og hindbærmusse.
De unge mennesker blev overrasket og glade. Og jeg var lettet..*120*
-
Uhm, den ser godt ud. Bliver helt lækkersulten.
-
For huleren da, hvor ser den (qwe flot ud.
Kan godt forstå de blev glade for den.
-
Hold da op - sikke nogle fantastiske kager, I hver især har kreeret... (39)
NB.! Smager de lige så godt, som de ser ud..? (R)
-
*213*hvor er den bare flot (39)(39)
-
Hold op et arbejde med alle de roser, er de håndlavede eller findes der en form til dem?
-
7 vedhæftning(er)
Ej jeg har da slet ikke set denne tråd før.
Nu vil jeg også være med.
Larvekagen har jeg lavet til min søsn´s fødselsdag-
Deb blå dame til min mand´s 40års fødselsdag.
Legoklodser til min nevø.
Pink dame, til en venindes datter. Læg mærke til pircingen *120*
jeans-kagen kom der en 50ér i baglommen på.
Og jakkesættet var til en 40års ren kvinde-fødselsdag.
-
8 vedhæftning(er)
Og så skal i da også lige se en dåbskage jeg har lavet, påskekagen, kitty, en fødselsdagskage til min søde veninde og en minni bryllupskage med figurer i fondant.
-
4 vedhæftning(er)
Oooooggggg til sidst *120*
en kage til en konfirmand, som er meget glad for sin pc...
Samt min datter´s princessekage.