Hej
Jeg vender det på en lidt anden måde.
Lægger bladet ret mod blomstermidtens retside. Stikker så nålen igennem. Så vender det rigtigt, når man skal hækle videre på bund og håndtag.
Det er præcis det der er meningen...(qwe så du har gjort det helt rigtigt (39)
Dejligt at det lykkedes for dig *131* men nu har jeg helt ondt af dig og din arm (105) sikke en omgang tortur du har været igennem pga mit møgmønster (R) men nu er jeg da blevet helt nysgerrig på resultatet *141*
Hej igen.
Nu blev jeg færdig i går med min rangle ((O))
I spørger om et foto. Jeg har ikke prøvet at lægge billeder ind her før, så jeg prøver og håber det lykkes. Jeg har hæklet den i de "oprindelige" farver, som opskriften - næsten (R)
Håber billedet lykkes...here we go !!! >>>
Jubii...det lykkedes (qwe
Hej igen.
Her er så den lille kattelegetøjsbold, som jeg stoppede ind i ranglen. Et perfekt resultat må jeg sige.
Man skal dog proppe bolden op i blomsterhovedet FØR de sidste indtagninger i stilken - ellers er hullet for lille.
Man kommer først lidt fyld i bunden - så bolden - og lidt fyld omkring - og så hækler man rundt om bunden af bolden efter opskriften. Det er nok lidt
mere besværligt - men resultatet er fint.
Har vedlagt en lille billede af den før omtalte "bold", Håber I kan bruge det.
*120**120*
Hvor er din rangle blevet flot - og sikke en god ide med "katte-bolden". Jeg har brugt en bjælde, og så lagt den indeni et af de plastic-æg, som der er inde i Kinderæg.
Så kan man stadig høre den rasle fint og højt.
Hej Nettemor
Hvor godt tænkt med "katteboldene".((O))
Har i dag været i superbrugesen, og jo de havde dem sørme, så ned i kurven med dem.
(awd *213* HVOR BLEV DEN FEEEEEEEEEEEEEEEED (qwe
Den er jo blevet helt perfekt *107* for at du blev ved med at prøve *131*
((O))Tak alle sammen. Jeg her fyldt den med kapok, som skulle være rent natur og kunne vaskes og
Christina - det er også en god ide du har , men denne kattebold har også en lille bjælde indeni (se billedet) som rasler livligt med plasticet...
...er ikke tilgængelig står der, øv øv :-(