Parat, Start, Strik ........
Jeg er for en gangs skyld tidligt oppe (altså for ca. 1½ times tid siden ...*120*), men jeg føler mig sløj - dvs. som om jeg har feber.
Så nu vil jeg drikke en kop varm te *101* og så kravler jeg til køjs igen *1235* ....
Nu håber jeg så, at det bare er noget "forbipasserende".*141*
Så I skal ikke holde Jer tilbage med strikkeriet, hvis I gerne vil igang nu. Og jeg skal nok tjekke senere i dag, om der er nogen spørgsmål (og dem skal I heller ikke holde Jer tilbage med !). *131*
Blot vil jeg lige skrive, at jeg lavede en "test-strik" af de første par mønstre i sjalet. Jeg begyndte forfra flere gange.*204*
Og af forskellige grunde valgte jeg, at jeg var nødt til at have ventemasker i siderne på det første mønster, selvom Klasus' "hvide strik" er mere elegant.
Da der er nødt til at være ventemasker på de sidste 2 mønstre, synes jeg, at det må være op til hver enkelt af Jer, at strikke det 1. mønster, som I har lyst til.
Men hvis nogle af Jer vælger at have ventemasker, er I så nødt til at strikke efter English Mesh Lace under "originaloversættelsen" - HUSK AT RETTE FEJLEN UNDER 6. PIND (Fejlen er beskrevet i denne tråd - for ikke så mange indlæg siden samt i starten). ((O))
*130*jeg synes, jeg fryser, så nu vil jeg lukke min "puter" ned.
Held og lykke med strikningen ....
Hvis tingene går helt i hårdknude, så må I gerne bede Galleri om mit telefonnummer (hvis I har skrevet herinde og jeg ikke har svaret i længere tid), men brug helst kun denne mulighed, hvis I virkelig er "strandet". (H)