Hvor den bare skøn. (bdk
Den neongrønne hue som jeg har lavet til Fie er også lavet I smart fra sandnes.....skønt garn at arbejde med.
Printable View
Hvor den bare skøn. (bdk
Den neongrønne hue som jeg har lavet til Fie er også lavet I smart fra sandnes.....skønt garn at arbejde med.
Tak Hundeuld. Ja det var lidt af et arbejde, men også sjovt.
Har afleveret i dag, og den passede perfekt.
Tak Cubik, jeg er efterhånden gået lidt over til det i stedet for altid at bruge Drops Karisma.
Hold fast hvor er den flot - sikke et arbejde (bdk - jeg er godt nok ikke tilhænger af Smart-garnet, synes det kradser lidt, mine børnebørn vil i hvert fald ikke have noget strik i det, så jeg bruger kun karisma.
Tak Missemor.
Jeg vasker blusen i hårshampoo og kommer hårbalsam i sidste hold skyllevand,
Min datter, svigersøn og hendes fire drenge der alle er stofbrugere af mine bluser, huer osv bruger gerne tingene af Smart.
De har i mange år ellers brugt Karisma.
De kan også alle bruge Kauni vasket på samme måde, så de ef måske "hårhudet"
(:)
Hue strikket af Viking Hobbygarn.
Købt som kit ved www.maler-lene.dk
Vedhæftet fil 81223
Halle højsa....(6) hue. Garnet er også rigtigt lækert at arbejde med.
Tak. Ja det er noget rigtigt skønt garn.
Hvor er den flot ((O))
Futter af Hjertegarns IncaWool. Opskrift fra Drops.
Der er brugt restegarn, derfor er de ikke ens. Varme fødderne gør de nok alligevel.
Der er Latex under bunden - så er de mere slidstrærke, og man ryger ikke på ...
Igen en Boshihue.
Garnet og hæfterne med opskrifter er fra www.gadestrik.dk
Vedhæftet fil 81325
Vedhæftet fil 81326
Sådan et par futter er nu dejlige på en kold aften. De behøver heller ikke altid at være ens, det er jo det der er det unikke ved hjemmestrik.
Boshi feberen raser stadig *120*
Dejligt at få brugt rester og cubik var sådan nogle inde sko der er skrid sikker ikke lige noget for dig, så du ikke skal finde gipsen frem igen *124*
Tak.
Garnet var rester fra den Ponchotrøje Sonja strikkede. Da hun døde sidste år, arvede jeg hendes kasser med garn.
Den var ski go Cubik, så ville det være natsokker :-)
Har er I to søde hundeuld og bedstemor (31) og I kan være ganske rolig, der er et par futter på mine pinde....naturligvis bliver de skridsikret ((O)) når engang de er færdige *120*
Ja det må du love at gøre, ikke flere uheld hos dig.
Nej ikke flee uheld her. det lover jeg æøs
Stille og roligt fremad. Gibsen blev fjernet 2 dage efter at jeg havde fået den på, fordi jeg havde fået knækket den. Så nu er det en støtteforbonfing der er på for tiden. ((O))
Håber hånden har det bedre nu Cubik. Har du kunnet holde den i ro?
Vedhæftet fil 81476
Pandebånd til min svigerinde.
Strikket af Viking Raggen. 70 % Superwash og 30 % Nylon. ( ET lækkert blødt sokkegarn)
Købt som kit hos www.maler-lene.dk
Næ (R) havde du forventet det *120*
Super pandebånd du har lavet og så med ørerflapper ((O))
Ja, det er jo snart ørevarmertid. Det har et supergodt pasform.
Ingen Vedhæftet fil på den pågældende adresse. Hvis du fulgte et link, bedes du venligst kontakte administratoren
Det er desværre den besked jeg får, når jeg vil se din vedh. fil 81434 :(
Tak for info Tove, hvor det billede er skvattet hen ved jeg ikke...kikker på det om lidt.
Så skulle det være ok!
Ny hue til Andres.
Garnet er Drops Karisma og opskriften er også Drops.
Vedhæftet fil 81478
Ingen Vedhæftet fil på den pågældende adresse. Hvis du fulgte et link, bedes du venligst kontakte administratoren.
Nu er den sørme gal igen, og denne gang kan jeg ikke hente billedet hos en forhandler *120*
Hvad er det da for noget gylle :-(
Hvad så nu Cubik......kan du se det nu?
Ja *120* og den var værd at vente på....s....sjov hue ((O))
Tak...det er ski noget underlig noget...jeg plejer ikke have prob. med billederne...
Herlig hue lige til et godt smil..
Det tror jeg også Anders vil synes når han får den.
På ønskesedlen, står der Grydelapper(ikke til pynt)
Så må det jo blive et par, eller to hæklet af dobbelt bomuldsgarn, og dette mønster
http://mmmbloggen.blogspot.dk/2013/0...ydelapper.html
Vedhæftet fil 81605
Iler for at se hvad du nu har kastet dig ud I....dejlige grydelapper med et ORDENLIGT ophæng....det kan jeg lide at se (bdk
Rigtigt Cubik. Grydelapper der ikke bare er pyntenogle, skal være tykke og med et ordentligt ophæng,
Det er sågu den rette indstilling til grydelapper...og så skal de helst dække hele hånden så man kan bruge dem ordenligt....jeg husker dem som olde sad og lave I div. figurer.....kjoler, tekande osv. osv de var søde men kun til pynt *216*
Det var nok også sådan nogle datteren tænkte på det i hvert fald ikke skulle være.
Disse er også så selv en mandfolkeindsats er beskyttet ((O))
Svigersønnen er en ørn i køknet.
Ja store skal de være ellers kan det være lige meget *205*
Så kom der en bette fladmast mus. Bogmærke.
Opskrift fra Alt om Håndarbejde 6 - 2014
Bomuldsgarn.
Vedhæftet fil 81648
Mus I egen bog....godt det ikke er en af dem der gnaver *120*