Nu er vi oppe på 58 for her er der 3 par vanter fra mig ((O))
Vedhæftet fil 77895
Printable View
Nu er vi oppe på 58 for her er der 3 par vanter fra mig ((O))
Vedhæftet fil 77895
(H)(qwe det luner i en kold tid.
DEJLIGT MED SÅ MANGE VANTER.((O))
I er bare så seje (H)*fer*((O))
Nu har jeg lukket vanterne af. Jeg var træt af at sidde og strikke rib (3 ret, 2 vrang) på. Men den blev 6 cm. Jeg tager billede i morgen. De er større end mine hænder.
Par nr. 60 kommer her!!!
Vedhæftet fil 77909
Vedhæftet fil 77914
Her er par nr. 61
Kors hvor er det flotte (39)
kun et foto (R) til at strikke hjerterne efter
men her er et andet sødt par http://www.ravelry.com/patterns/library/i-heart-mitts-2
Ja, nu er det da rigtig blevet vante-vejr.
5 par fra mig.
Så er der 65 par
*141* til det der varmer hænderne. Mit fotoapp. er ude af drift igen (F) Jeg tæller og tæller op, men syntes der er en fejl, er der nogen der vil prøve at tælle, på forhånd tak. æøs annibente
Indlæg nr. 199 = 56 par
Indlæg nr. 210 +3 = 59 par
Indlæg nr. 204 +1 = 60 par
Indlæg nr. 205 + 1 = 61 par
Indlæg nr. 209 + 5 = 66 par
Så nu er vi på dejlige 66 par (awd(awd ????????????
Er mine blå så par nr. 60? Så vil jeg da rette tallet, så det bliver rigtigt.
Jeg har rettet mit par til par nr. 60.
Jeg går snart igang med de næste.
Elise fra Vig har afleveret ikke mindre end 35 par luffer Vedhæftet fil 77978
så skulle vi være oppe på 95 par(awd
De næste par tommelfingre er i gang her hos mig. Jeg vil prøve at strikke nogle vanter med mønster, hvis jeg kan finde ud af kun at strikke mønsteret på oversiden.
Jeg vil fortsætte denne her i en anden tråd. Ellers tager jeg bare pladsen op for færdige vanter
Jeg har nemlig noget, jeg måske er lidt i tvivl om.
((O)) 8 varmere til hænderne (farverne er ikke så klare (R) ) *131* annibente Nu er vi oppe på 103
Vedhæftet fil 78100 Bente Davidsen fra Odsherred har strikket disse dejlige vanter str 11
Nu er vi oppe på 104
Det er en anden opskrift, Annibente.
De strikkes på strømpepinde og starter med ribben, som holder dem pænt på plads på hænderne. Hvis du kan strikke strømper skulle det være en smald sag at lave lufferne efter den opskrift som hundeuld har lagt ind i opskrifter her på rokken.
http://rokken3.dk/forum/local_links....id=224&id=1259
Hej :) jeg vil da prøve en anden model, TAK for hjælpen. Det bliver ikke så meget lige for tiden for jeg har fået hund igen, dvs har fået 2 samojede piger på 2 og 4 år, så der er blevet mere liv i huset, de skal jo lære meget, da de har haft hver sit hjem, men det går fint, der skal nogle ex gåtur
*131* annibente (ups det blev ikke en synlig smiley, hvorfor?)
Tillykke med dine nye "børn"
Hej. Så har jeg to par vanter klar. De bliver hæftet på hue + halstørklæde og hue + halsedisse i Sæt Maraton
((O)) Nu er vi på 106 *178*Vedhæftet fil 78171
Vedhæftet fil 78173Vedhæftet fil 78172Vedhæftet fil 78174Hej :) 6 stk. håndvarmere fra annibente NU ER VI OPPE PÅ 112
Det er da svært at finde ud af den nye indstilling (Å) da man ikke kan se sit indlæg rigtig med foto og smiley evt. rette
Tak søde cubik, jeg burde komme til dig efter noget garn, men jeg har købt ca. 10 kg. plus 12 kg. jeg betalte kun 200 kr. da det nu gik til et godt formål. Det er jo ikke den helt store udgift for mig, da nu benzin også koster til dig, men du havde jo nok givet kaffen *123456*
Lidt får jeg da strikket af rest garn Vedhæftet fil 78175 5 par luffer så nu er vi oppe på 117(H)
Vedhæftet fil 78179
3 par vanter
Ups, undskyld jeg glemte at tælle.
*120* Det havdejeg helt sikkert, Annibente
Her er endnu et lille bidrag.
2 par luffer fra mig og et par pulsvarmere fra lotusblomsten.
[ATTACH=CONFIG]78212[/ATTACH[ATTACH=CONFIG]78211[/ATTACH
Så er vi oppe på 123 par.
124 par
jeg kan ikke se hvordan jeg skal indsætte et foto. Er det mon fordi jeg bruger en tablet?
Her er et
par mere http://knitting-and-so-on.blogspot.c...cle-mitts.html
Vedhæftet fil 78215
nu er der 125par
Så er vi på 126 par ((O))Vedhæftet fil 78218
Vantepar nummer 127 er klar fra StrikkeBente.
Vedhæftet fil 78229
Så er der et foto til indlæg 235.
Vi har stadig 127 par
Hej strikke-hækle venner. Hej fra annibente jeg kan godtnok ikke lide denne måde man skal lave indlæg på. :(undskyld lidt utydelige foto
Vedhæftet fil 78341Vedhæftet fil 78342Vedhæftet fil 78343
11 stk. så er vi på 138