Prøveklud færdig, strikket af Lucca Fino 2 tråde på p. 4½, så nu er jeg klar til d. 5 januar *306
Prøveklud færdig, strikket af Lucca Fino 2 tråde på p. 4½, så nu er jeg klar til d. 5 januar *306
Jeg er også klar..((O))
Har lavet ret strikket prøve/november 2013 firkant færdig.
Har valgt "Lazio" fra Coop. 51 masker/96 pinde = 31 x 31cm, på pind 5.(xyk)
SÅ nu kan det kun gå for langsomt med at blive 5. Januar...*120*
Ja ja hov en skal jo lige have sit garn først *120*
((O))ja ja Hundeuld, vi andre går altså igang den 5. januar*120*, så vi håber du til den tid har valgt garn, så du ikke bliver BAGUD haha(R)
Jo det er valgt og jeg har lige fået mail om det er på vej fra Impaz.. meeeen i kan jo prøve at give mig baghjul, så kan det være jeg kan oppe mig *120*
Så er min strikkeprøve også færdig.
Jeg har valgt Karisma fra Drops---51m--48 retriller=29x29cm på p.4½.Det er vel ok???
Har bestilt garnet ved Impaz igår eftermiddag og har lige fået mail fra posten,det bliver leveret idag(39)(39)
Jeg glæder mig til de første mønstre,så må mandens nye sweather vente lidt*120*
*131* Merete
*konto* støtte beløb den 28-12-12 ............ 1740.- (qwe
Jeg kan ikke se at jeg er skrevet på , prøver igen vil meget gerne være med , hvis jeg kan nå det.
Så er min prøveklud også færdig.
Jeg har fundet garnet i Super Brugsen:
Torino 200 gram, og 2 bundter for ca. 79 kr.
Strikket på pind 6, 51 masker og 96 pinde giver 30 x 30 cm .... og pengene er også indbetalt :-)
Bonderosen
Sætter 100kr ind lige om 2 min.
(qwe Du vil være med, og støtter et godt projekt, dejligt mange tak, det er så flot at i sætter penge ind. *131*
Jeg kan næsten ikke vente med at sende (24) de første opskrifter, de ligger skam klar...... jeg er så spændt på hvad i siger..... glæder mig som om det var juleaften.............
Ikke (awd
Nette har fra begyndelsen sat d. 5. jan som startdato.
Så det mener jeg det skal være.
*306 Nette - fint at have noget at glæde sig til, det gør jeg også.
Jeg glæder mig (ligesom Inger1) også til at høre nyt, men er enig med Bedstemor i, at nu SKAL vi vente til aftalte dato.
Godt nytår til jer alle.
Vi overholder datoen (awdikke noget med at smug kigge
Ellers kan jeg heller ikke få min prøveklud færdig*120*mit garn er kommetfra Impaz.dk
Den der venter på noget godt, kan aldrig vente længde nok.....
Der kommer ikke noget fra mig inden den 5 Jan. men så kommer der tilgengæld også nyt hver mdr.
det skal være sådan at alle kan nå at blive klar, også dem som ikke lige er på rokken hver dag.
og husk det er jo ikke et væddeløb om hvem der bliver først færdig, alle skal kunne være med, også dem der ikke har mulighed for at strikke så hurtigt, eller hver dag.
indtil nu er der 62 tilmeldt på listen, jeg synes det herligt, det glæder mig virkeligt.
Og jeg vil sige TAK til dem der har købt strømpegarn og selv strikker strømper*306 til varmestuestrikkerne i stedet for at sende et beløb TAK skal i have.(k)
Jeg ved ikke lige, om jeg kan starte den 5.. Jeg er jo stadig på juleferie hos min mor og kommer måske først hjem den 6.. Jeg har resten af garnet i Aalborg, da jeg ikke kunne slæbe det hele med mig herned. Jeg er på pind (omgang 60) nu, så jeg mangler lidt i at være færdig med prøvelappen. Den bliver kæmpestor. Skal nok ende med 30 x 30 cm. Og husk, at jeg ikke er nogen hurtigstrikker.
:-) helt sikkert Lene - om du starter den 5. eller den 20. er ligemeget.
Selvfølgelig får du det til at passe - du er jo en slider med dine pinde :-)
Hold da op hvor har I haft travlt(39)Jeg har ikke fundet garn endnu, den bliver først engang til næste år. Jeg har indbetalt 100 kr. til opskrift.*301*
Anne-Grethe
Så har jeg sat 100,00 kr og GLÆDER mig så meget til at komme igang med det tæppe
Bestilt Dros Nepal i grå , lilla og mørkere lilla ...*120*
Da intet af det garn der var på lager havde lige det !!!!
Rigtig godt Nytår
Jeg skal også bruge Nepal - bare i lys grå, mørk grå + råhvid.
så har jeg også truffet mit valg af garn ....
en tynd uldgarn, strikket i 5 tråde på p 5, (fra eget garnlager)
farverne er koksgrå, turkis og sart gul
Det bliver spændende at se (H)og NU er min første lap blevet færdig i lysvissengrønt og sørma om den ikke passede på en prik FEDT for jeg fik ikke strikket en prøve(R)
Hov ..... jeg synes det sidste står med meget små bogstaver *120*
åhe *147* en strikkeprøve ...må lige vente til garnet kommer , men det SKAL passe ........*120*
(jæp Så har jeg også besluttet mig: Rowans purelife Revive, (genbrugs silke,bomuld og viscose) skulle passe till pind 4 med 22masker på 30rækker, så det skal nok gå an. *303**303*
SPÆNDENDE, Spændende. http://www.stofogsy.dk/Garn/Rowan-ga...fe-revive.html
det frister mig, ved ikke lige om visa ik må frem her.. måske.....
godt nytår
75 pinde på lappen nu. Det nærmer sig afslutningen af den.
Jeg har købt garn ved Impaz,og der skal lyde klapsalver herfra,bestilte torsdag eftermiddag og posten kom med pakken allerede fredag.
Jeg har valgt Karisma, 6 farver,6 ngl.i hver farve.Dog må jeg sige at garnfarverne ikke er helt så klare i virkeligheden som på nettet.Men da det gælder alle farverne stemmer det jo alligevel.
Glæder mig meget til 5-1-13.
*306Mange strikkehilsner fra Merete *302*
Jeg har valgt Hjertegarn´s Lima. Mangler at lave lappen og glæder mig også til starten
*606*
Jeg har valgt Rasmillas yndlingsgarn til mit tæppeprojekt
det bliver rigtig spændende
hej igen
Stor strikket firkant færdig strikke a incawool på p 4 det passer lige
(aæl
*302*
godt nytår til jer alle
og god arb lyst med tæpperen rundt omk.
nu er der kun ca 6 dag til vi skal i gang juhuuu(qwe
Hilsen Koldste50
Jeg har lige læst denne spændende tråd og det store arbejde der er gjort for at lave opskrift og samle penge ind til Rokken. Hatten af for det.(bdk
Jeg vil meget gerne være med, men mangler ikke et tæppe. Jeg vil derfor meget gerne strikke i Tålmodighedsgarn og aflevere til Rokken. Hvem kan jeg få Tålmodighedsgarnet af? Har Rita i Fredericia noget? Jeg kommer også til Århus, men det er ikke så tit og i dagtimerne, så jeg ved ikke, om jeg kunne få fat på garnet der?
Jeg melder mig og håber det løser sig. Jeg skal nok "indhente" de firkanter, som jeg evt. skal komme bagefter inden jeg får garnet. *306
Nora
Nora vi åbner Aarhus den 20-1 hvor der er kaffe og brød se http://rokken3.dk/forum/showthread.p...413#post349413 og der vælter vi os i tålmodighedsgarnet for der kommer forsyning fra Spjald.
Det vil være hyggelig at hilse også på dig..(awdmon ikke der er flere derned fra der skal derop , så var der måske mulighed for at kører sammen.
Hej Hundeuld
Tak for info om Århus. Det lyder spændende. Det skal jeg lige finde ud af.
Nora
det er så (qwe dejligt at mange vil være med i dette projekt, godt du finder sikkert ud af det Nora ang. garnet. Skønt at der stadig kommer (24)*konto*((R))
Jeg går i gang så hurtigt, jeg kan. Men skal lige være færdig med prøven først.
Ja, Lene. Mindst en times strik hver dag giver ro i sjælen.
Jeg har godt nok strikket en 4 til 5 timer hver dag her i julen, dejligt jeg elsker at strikke, nu er det snart hverdag igen, og ikke så meget tid til det.
Til Nora. Du kan sagtens nå at komme med selvom du først får garn den 20 jan. de første firkanter er ikke så krævende, så er du en habil og øvet strikker kan du strikke en firkant på en aften.