Noget så gennemflot den filtede hat(bdk
Dine suttesnore er bare bedårende ..hverken mere el mindre((O))
Sikke smukke billeder din søn fik taget. han havde øje for skønheden, dejligt du har hans billeder og kan mindes ham*131*
Printable View
Noget så gennemflot den filtede hat(bdk
Dine suttesnore er bare bedårende ..hverken mere el mindre((O))
Sikke smukke billeder din søn fik taget. han havde øje for skønheden, dejligt du har hans billeder og kan mindes ham*131*
Tak til jer.
Heddimor - tak for besøget - jeg er glad for, du syntes om Hennings billeder.
Skønne skønne billeder af ederkoppespind dem er jeg bare vild med.
Flotte blomster og hat du har fået lavet....(z)
Bedstemor, du skriver, at du har billederne på din hp. Jeg går ud fra, at det er din PC. Vil bare spørge; nu har du vel også en anden kopi end den, ikke?
Har nemlig selv mistet virkelig mange af mine ting, hele 2 gange. Den ene gang, brændte min PC sammen og lærte dér og tage en kopi, til en extern harddisk. Men dét mistede jeg, da jeg købte en bærbar og havde siddet ved sofabordet, hvor jeg så faldt i ledningen til den externe, der jo var min backup, - som efter den tur på gulvet, heller ikke virkede mere.
Zanne
Zanne det lyder vel nok træls, sådan at miste sine billeder.
Med hp mener jeg Home Page, altså min hjemmeside.
Jeg sikre mine billeder og dokumenter ved at ha' en eksterne harddisk som du siger - men alle særdels vigtige ting, bliver brændt ud på nogle gode CD'er og DVD'er og kommer så i min bankboks.
Nogle ting bliver der taget Backup af og bliver uploadet til nettet. Man kan flere steder få godt med plads gratis, ellers kan man få nogle betalingsopbevaringer. Det har så den fordel, at uanset hvor du er, har du rådighed over det.
Jeg har så mange fotos af mine børn som små og af alle børnebørnene.
De er mig dyrebare og derfor sikret med både livrem og seler.
vild flotte ting du igen har lavet
ja sikke et spildt arbejde for de edderkopper men så må de jo lave et nyt spind (awd
Nåh, troede du havde en HP computer (R)
Jamen, så er der jo ingen ko på isen.
Nej, jeg græd snot i flere dage. 80 GB mistet.
Zanne
Jeg har både billeder på papir (som ikke er scannet ind på computeren), i computeren og så har jeg nogle ligende i Photobucket. Når jeg får købt mig en ny computer, så vil jeg tage billederne derover og lægge dem ud på dvd'er. Det kan jeg ikke gøre med denne computer, fordi dvd/cd-rom delen er forlængst holdt op med at virke. Jeg har sådan en lille dims, jeg kan flytte ting fra én computer til en anden med.
Så blev de næste ting færdige.
Fiskehue af dobbelt strømpegarn.
Hue af Järbo Klubgarn med farveskift.
Der er 8 cm. glat bukket om til vrang.
Spiralstrømper str. 35 - 39. af G-B Inka 100 Baumwoll- Stretch
39 % uld, 41 % bomuld, 13 % Polyamid, 7 % Polyester.
Vedhæftet fil 60553 Vedhæftet fil 60554 Vedhæftet fil 60555
Tak for det Camilla - jeg synes også selv det er dejligt.
Endnu flere søde ting.
Flotte ting - det der G.B. Inka er et supergodt garn til sokker :-)
Tak Jeanne og Strikkelene
- ja Jeanne, det fandt jeg ud af ved et tilfælde.
På vores lokale weekendmarked i Nebbe køber jeg af og til garn, det var der jeg så det.
40 kr. var det sat ned til, hun regnede med at lade det udgå - og jeg har nu købt noget mere af det.
Jeg er total vild med dine ting flot flot ((O))
igen så fine ting du er bare så flittig :-)
Super flotte ting du har fået lavet. (39)
Skønne ting du har lavet (qwe
Tak til jer alle for de rosende ord :-)
Dejligt at andre synes om de ting jeg får lavet.
*213*du er (qwe flittig, skønne lune ting der kommer fra din hånd, dejligt du deler foto med os, måske jeg skulle tage mig selv i nakken og se at få lagt nogle ind,,,,*120*
Tak Nette Strik - det synes jeg du skulle - jeg kan godt lide at se de forskellige ting andre fremstiller.
Jeg drømmer stadig om at få strikket sådan en fiske hue men jeg kan da nå det endnu *120* og spiralsokker er bare(qwe
Lene, fisken er meget hurtig at lave - og for dig med dine superpinde, er det nok bare lige et "smut" :-)
Hej Bedstemor.
Sikke en sjov fiskehue og jeg er vild med farverne i den anden hue. Og er meget imponeret af dine spiralsokker :-D
Superflotte ting.
Joannadk
den fiskehue....*120*....kreativiteten længe leve.....den er altså bare blevet rigtig god....tror nu ikke at jeg skal forsøge mig med den til børnebørnene....min svigerdatter er temmelig gammeldags hvad tøj angår *120*
Tak Joanne og cubik.
Johhh mine børnebørn stiller op til alt *120*
De og deres mor (min datter) er jo vokset op med, at der af og til dukker mærkelig ideer op.
Min svigersøn ryster af og til på hovedet..........men vil gerne have tørklæder osv, hvis de bare er noget mere kywsomme. *120*
Hans turkisfarvede vinhøne er dog højt i kurs :-)
Hi hi..den er altså god din fiskehue*120*(39)
ka oxo lide farverne i dine flotte spiralsokker og i huen((O))
Tak
Jeg har et par fiskehuer mere på bestillingssedlen - ungerne synes den er vældig.
http://i119.photobucket.com/albums/o...ge_2006/em.jpg
Emilie 6 mdr. 74 cm. og 9 kg.
Vi kører fredag nordpå, for at hilse på Emilie - hendes fætter Sebastian og den bette nye kusine på 14 dage.
Skønne ting fra din hånd igen... (39)
Emilie er da en rigtig charmetrold.! Og næsten lige så stor som min sønnesøn på 16 mdr. *120*
Skønne børnebørn du har....håber at du får en rigtig god tur
ja rigtig god tur bliver skønt at skal kramme børnebørnene *131*
Du er godt nok flittig .. (qwe
Tak til jer - vi glæder os meget til at se dem alle - og ja Emilie er meget stor i forhold til hendes jævnaldrende - hun har ikke udlignet det hun var foran fra fødslen.
hvor er hun altså bare kær
Jeg er enig med Marion. Emilie er en sød lille pige.
Helt bestemt det er hun - jeg har svært ved at begrænse mine fotos med hende.