Værsegod fra Ajensen 16 skønne lapper leveret ved døren her Vedhæftet fil 48783 de kommer med i fælles sending senere til Brumby(H)
Printable View
Værsegod fra Ajensen 16 skønne lapper leveret ved døren her Vedhæftet fil 48783 de kommer med i fælles sending senere til Brumby(H)
Hvor vidunderligt!!
A. jensen du er også sat på fælles tæppe listen nu...(39)
Og optællingen i indlæg 1 er kun de lapper jeg HAR modtaget.. så der skulle være nok til eet tæppe.. men alle de dejlige lapper der stadig er ude i landet (og som der først er deadline på d. 15 dec) bliver der nok til to tæpper, hvis vi er lidt heldige...(qwe
Pssttt Brumby *120*
Jeg får det til 455 lapper, iflg. første indlæg, + de 146 jeg sendte til dig = 601 lapper.(R)
Rigtigt!! Jeg har ikke fået dig med endnu... Ville sætte billede ind først.. men kan jo se det har du klaret rigtigt fint selv..
Jeg jeg opdaterer fluks!!
Tak for det flotte arbejde!!
Godt I ka hjælpe mig - det kniber lidt i en travl hverdag, nogen gange.. lad os bare sige det rent ud.. jeg glæder mig til juleferie... (også selvom der er lang tid til)
Jeg fil lavet 2½ mere i rutebilen i går og nu er jeg ved firkant nr. 14. Jeg tror, jeg holder en pause når jeg har nået firkant nr. 20.
Jeg har sendt nogle stykker "Oldemorsfirkanter" fra minniesmor og jeg, men som sagt, du tager det du kan bruge ((O))
Har fået to pakker ind de sidste par dage...
Kameraet er væk, men der kommer billeder meget snart...
Hej Alle!
Jeg har set i hjemmet i denne uge at de reklamere med et mormorplaid som er håndhæklet i uld fra Nepal til den nette som af kr. 800,00 og kan købes hos www.krasilnikoff.biz, og det måler 140x200 cm - jeg (bdk mig i støvet for jeres arbejds iver, og var det ikke fordi jeg havde hændene fulde af babytøj deltog jeg også, men det kan jo være at der bliver en anden gang
Morstrik, man må acceptere at man ikke kan være med på alle projekter. Men det er da helt vildt så mange rokkere, der efterhånden må være firkantede. *120*
Jeg har fået forlagt noget af det garn, jeg skulle bruge. Men jeg har fundet noget andet istedet for i næsten samme nuance.
Nu skal jeg snart til at hæfte ender og så bliver de sendt direkte til sammesyer/hækler Brumby.
Jeg er i fuld gang med at hæfte enderne. Jeg skulle gerne sende alle 20 på mandag (eller senest tirsdag formiddag). Så kommer der lidt flere firkanter til dig Brumby.
Så er der "tæppefald" folkens!!
Så nåede vi deadline... Det er idag d. 15 dec og I må gerne sende de sidste firkanter I har liggende.. så jeg kan få dem til juleferien, hvor jeg håber på at få dem lagt op til et flot mønster...
Den seneste tid har julemanden været forbi med spændende bløde pakker ofte og nedenfor ses resultatet:
Nanse 30 stk
Vedhæftet fil 49978
Bubbihund 30 stk og en lille snemand som overvære mit arbejde i julen:
Vedhæftet fil 49979
Spelsauen 4 stk:
Vedhæftet fil 49980
Minniesmor 3 stk:
Vedhæftet fil 49981
D. sand 15 stk:
Vedhæftet fil 49982
GitteHellerup69 40 stk:
Vedhæftet fil 49983
Tusinde tak alle!! Glæder mig til at komme i krig...
Tal i indlæg 1 er også opdateret!!
(57)
Hvis juletravlheden ellers tillader det, skal jeg nok komme forbi med flere billeder, så snart der kommer flere pakker...
*247*
Jeg har så travlt med de sidste firkanter. Det er de dumme ender. Men jeg skal nok nå på posthuset i dag. Du skal nok nå at få dem.
Det bliver spændende at se, når dit store samlearbejde er færdigt. Jeg synes det er super at du vil gøre det store arbejde og spændende, hvor mange tæpper der bliver.
hilsen
Anni
Hold da op en masse firkanter efterhånden. Hvor mange bruger man egentlig til bare ET tæppe? *141*
Jeg sendte mine i sidste uge, har du ikke modtaget dem,?????
@Nette strik; Jow efter at have kigget det hele igennem een gang til, fandt jeg også din pakke... Der vil komme billede meget snart!! Glæd er alle I andre - der er overraskelse med!!*247*
@bubbihund; Jeg tror der går en 350 lapper til eet tæppe.. så hvis farverne ellers ser ok ud sammen er der nok til to tæpper.... *226*
@Strikkelene; Jeg er sikker på du får bugt med dem.. glæder mig til at se dem...De færdige lapper altså - enderne skulle gerne være væk..
Jeg sender lige straks de 10 af dem. Så må resten vente. Jeg skal igang med julekort.
Det er et pillearbejde at hæfte ender. Du har vist firkanter rigeligt at starte med.
Ups, der smuttede tiden vist. Har desværre ikke færdiggjort mere end 10 firkanter, men lidt har vel også ret ;0(. Min store udfordring lige nu er fraværet af en kuvert *226*. Håber jeg når det inden posthuset lukker.
Har du modtaget mine 10 firkant?
Så kom de sidste firkanter i hus!!
Jeg har fået den SØDESTE julemus.. med eget julepynt og skiftetøj i rygsækken - så musen kan blive fremme til nytår og sommer!! Tusinde tak, Nettestrik!!
Vedhæftet fil 50275
Nettestrik sendte samtidig 41 stk firkanter
Vedhæftet fil 50278
Strikkelene kom med 10 flotte firkanter
Vedhæftet fil 50276
Og SuSoe med 10 stk firkanter også
Vedhæftet fil 50277
Ha ha ha....de er altså bare søde dine (jule)mus Nettestrik, og så det at de har en rygsæk DET ER BARE GENIALT!! Hi hi hi....skøn med skøn på (æåø
*driller* Hva' Brumby, får man ikke tak hvis man "kun" giver dig en snemand? Skal man sende dig mus ;o)...hi hi hi (her mangler jeg en smilie, der rækker tunge :oP
I får ALLE en tak for at have sendt mig firkanter...*237*
Nu skal julepynten lige ned og gulvet vaskes.. og så skal alle de flotte firkanter ud på gulvet...*226*
(awdJeg er også meget spændt på at se alle de mange firkanter
hilsen Anni
Det bliver rigtigt spændende at se *141* og sikke et kæmpearbejde det bliver. Spændende om der er nok til to tæpper (qwe
(k)
Jeg er da lidt nysgerrig omkring oldemorsfirkanttæppet ??
Det kan jeg godt forstå.. det gik lidt i stå, da jeg måtte indlægges mellem jul og nytår, hvor jeg havde regnet med at give den en skalle. Måtte på Holbæk sygehus i tre dage og måtte aflevere en æggeleder, før de "lukkede" mig ud igen...
Men bare rolig... det er ikke glemt!!
Pas på dig selv først og fremmest....men glæder mig også til at følge sammenhæklingen (qwe
Øv Brumby (K)Det er jeg meget ked af at høre.
Jeg håber rigtig meget at du er kommet ovenpå igen *131*
God bedring og god arbejdslyst!
sikke noget brumby.... håber at du har det godt igen
jeg sidder sådanne lige og kigger igennem indlæggene og tænker har du ikke modtaget mine firkanter med posten... eller er de gået tabt i posten sendte nogle afsted lige i starten af december 10 stk i lysebrun kaunigarn..... sådanne med lidt farveskift i...
Jeg har overset dit sprøgsmål - skal se efter dem snarest...
(H)Hvis det stadig hækles til tæppet (x) vil jeg godt hækle nogle af alle mine garnrester *120* Mvh annibente