Og hvor mange skal du lave af dem ;-)) Fatter ikke hvordan du når det...
Det er så fint alt sammen.
Printable View
Og hvor mange skal du lave af dem ;-)) Fatter ikke hvordan du når det...
Det er så fint alt sammen.
De der havfruer er jeg helt vild med. (bdkDen ide er gemt til senere brug.
Dåbskjolen er altså også helt vidunderlig. ((O))Der er vist nogle små piger der ikke ved hvad der venter dem.*134*
Du er altså så sej til de børneting *226*
Det er altså imponerende så mange ting du når at produksere. Hatten er i den grad løftet for dig. (bdk
En super dåbskjole! : )
Jeg tilslutter mig det begejstrede kor, og bukker mig i dyyyyyyyyb respekt (bdk(bdk(bdk(bdk Jeg FATTER ikke hvordan du når alt det du når?!!?
Bubbihund jeg fatter heller ikke selv altid hvordan jeg når det, men det er jo skønt at lave noget sammen med andre og det gør jeg ofte så vokser diverse ting jo fra mine pinde hihi.
Nu i denne uge har jeg nået endnu en dåbkjole strikket på pinde 3 og hækelnål nr 2 så nu når jeg også den sidste :-) inden juleaften godt det er blevet weekend:-)
(æåøVedhæftet fil 50013(æåø
Hvor er dine dåbskjoler flotte - dukkemødrene bliver meget glade.
*226*
Bedårende dåbskjole - ja dukkemor bliver da begejstret *243*
Hvor er den sød. Skal lige love for du får lavet en masse, der gør mange glade. *243*
Så har der været turbo på hækelnålen den sidste Dåbskjole til dukken er nu færdig, så målet er ved at være nået inden jul hurra
*247*Vedhæftet fil 50075*247*
Hvor er den sød...*226*
Fantastisk flotte dåbskjoler du har nået at få færdige.(bdk
Takker for roserne, heldigvis har jeg selv kunne bestemme at det skulle være forskellige dåbskjoler for ellers tror jeg jeg var gået lidt død hvis de skulle være ens hihi.
Nå men jeg fik så lige lavet lidt hæklet bogstaver også idag så mu mangler jeg kun at lave hele alfabetet i lyserøde og lilla farver så nu begraver jeg mig til en god film i aften sammen med mine bogstaver:-)
*142*Vedhæftet fil 50091*142*
Hvor er du altså dygtig - dine bogstaver er super søde (39)
Jeg er dybt målløs!! Jeg begriber virkelig ikke hvor du får al din energi fra *247*
Hej LEne. Både den sidste dåbskjole og bogstaverne er altså bare flotte!! Og du nåede det!!! Godt gået!!!
Desværre gik jeg lige hen og blev syg med feber øvøv men derfor er hjernen ikke stået af så selv om kroppen ikke orkede at skulle udenfor får at få indkøbt en mandelgave som jeg jo ikke lige havde tænkt på før sønnen selvfølgelig lige skulle minde sin mor om det ja så må man jo stjæle sig til en lyn ide og her gik det ud over nettestrik som bare har lavet mange fantastiske julegaver så jeg kom til at bruge en af hendes ideer blot måtte farven jo laves så jeg ved den passer til vinderens wc hihi
Vedhæftet fil 50207
Mon ikke den vil gøre lykke hos sønnen i hans nye hjem:-)
En sidste øjebliks gave jeg nemt kunne orke når bare jeg kunne sidde stille i sofaen:-) halvt liggende.
*226*Vedhæftet fil 50213*226*
*237*
Her holdte jeg jo Jul igår med Sønnen,Svigerdatteren og Barnebarnet og både gaver og mandelgave (som bare var perfekt) og ikke mindst var lykken med sengetøjet til Casper så nu er der bestilt mere af slagsen skønt når stoffet jo ligger klar til at komme igennem symaskinen så skal jeg bare lige hitte på flere til at sy på der er bla bestile bamser så jeg må til at trylle en af dagene for natten blev brugt til disse unge Damer:-)
*237*Vedhæftet fil 50249*237*Vedhæftet fil 50250*237*Vedhæftet fil 50251*237*
Elefant hoved.
Magisk ring med ekstra lang ende, skal bruges til sidst. 10 stm i ringen, luk med fm.
5lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst, 2 km,= op.
5 lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst. Klip tråden 2o cm . saml begge tråde på bagsiden træk dem igennem midt hulet, 12 lm= snabel , hæft ende, eller bind blot en knude.
Tak nettestrik det elefant hoved er bare superskønt, det skal pryde på et sengesæt helt sikkert:-)
Når jeg nu ikke kunne sove skulle tiden jo ikke gå til spilde så strikkepindende fik lov til at trylle og de er vist ikke færdig forløbig men en stribe barbie kjoler kom der igen ud af det:-)
Vedhæftet fil 50257*237*Vedhæftet fil 50258*237*Vedhæftet fil 50259
Vedhæftet fil 50260*237*Vedhæftet fil 50261
*213*Hvor er du super jule flittig,
de er nytårsaften klare de søde damer.
Kender du siden her http://www.stickatillbarbie.se/ der er over 1000 modeller med foto og opskrifter. måske hvis du en gang mangller ideer.
Vedhæftet fil 50279
Du kan sy øjne på hvis det er til sengetøj
lidt Bal kjoler slal der jo også til i tilfælde at bal på slottet fnis.......
Vedhæftet fil 50304*215Vedhæftet fil 50305*215Vedhæftet fil 50306
Det sjove ved at strikke barbietøj er at alle rester bliver brugt, så selv om det er de samme modeller jeg strikker efter ser det jo forskelligt ud.
Hele min stue flyder med garn, knapper, perler, ja det er ikke helt let at være mis fortiden for man skal sno sig eller syntes det er ok at blive flyttet på for de har det med at ligge de forkerte steder hihi
Men de nyder også at ligge på skødet mens jeg strikker men så er det ikke altid lige let at strikke hvis der er lidt for meget liv i de store killinger:-)
Men afligevel får jeg tryllet med pindende
Vedhæftet fil 50347*131*Vedhæftet fil 50348*131*Vedhæftet fil 50349*131*Vedhæftet fil 50350*131*Vedhæftet fil 50351
Der er da visse fordele ved at der ligger alt det sne ude så man kan hygge inde*120* For så er der tid til strikkepindende 200%
Vedhæftet fil 50386*306Vedhæftet fil 50387*306Vedhæftet fil 50388
Det er dælmer længe siden jeg har strikket i så mange timer i døgnet*120**120*
Takker for alle jeres roser de er altså bare dejlige at få, jeg har stadig en drøm om at kunne have 100 barbie sæt liggende på min hjemmeside men jeg har mine tivl om jeg nogen sinde når det, men pyt for det betyder jo at mange kan lide det jeg laver, men så får jeg jo bare lov til at strikke endnu mere *120* og hvem bliver sur over det(x) ikke mig*120*
Vedhæftet fil 50393*306Vedhæftet fil 50394*306Vedhæftet fil 50395*306Vedhæftet fil 50396
Så blev der en stribe kjoler mere:-)
Vedhæftet fil 50439&Vedhæftet fil 50440&Vedhæftet fil 50441&Vedhæftet fil 50442
Barbie mode show fortsætter.
Vedhæftet fil 50484Vedhæftet fil 50485Vedhæftet fil 50486Vedhæftet fil 50487
Forledn nat drømte jeg om at lave en sangskjuler med Barbie, ja spørg mig ikke hvor det kom fra for jeg kender ingen piger der skal konfirmeres til foråret og det er sjældent jeg strikker hvide kjoler til Barvie. Men efter en hyggelig dag hos Elise igår ja så måtte jeg finde garn og pinde frem også igang og her er så resultatet
Vedhæftet fil 50521Vedhæftet fil 50522Vedhæftet fil 50523
Bogen/biblen er bare et gammelt VHS hylster jeg har hæklet et stykke og så limet på med limpistol, det var nemt
*301* til Alle nu er det snart tid til nye kreationer i det nye år...