-
1 vedhæftning(er)
Ja de propper de propper, men nu er der lys over det hele Jens Erik kom og sattte den sidste lampe op, så nu er der lys over det hele. Jeg sad og strikkede imens de arbejde Vedhæftet fil 53692
Så skal der bare ryddes op og pakkkes ud, det begynder vi på i næste uge morstrik har doneret 1 ferie dag til det...
-
3 vedhæftning(er)
Så har morstrik - haven og jeg været på arbejdsdag på depotet, der blev ordnet en masse småting og vi var nede på skolens genbrugs afd fandt der 4 border og en stor reol, det bliver sørma bragt ned til os inden fredag, for det skulle vi ikke slæbe for de havde en trappe sækkevogn ( det hedder det garanteret ikke(R) ) service (qwe
Vi fik sat en kasse op til brugte frimærkerVedhæftet fil 53965( dårlig billed kvalitet sorry ) Vedhæftet fil 53964dem giver vi videre til klippegøj, så kan hun sørge for de kommer det rette sted hen, når kassen er fyldt.
Vedhæftet fil 53966 2 pudestykkker vi har fået af kvikkevik har fået fyld + det tæppe vi også fik af kvikkevik til depotet er lagt på plads, det hygger gevaldigt.
Morstrik fik også hevet strikkemaskinen ned fra hylden, så vi fandt ud af hvad den hed.
Haven fik foldet folder og lagt indlæg i dem + fejet blade op der kommer ind hver gang vi åbner døren + sat den næste venteværelse garnkurv på plads ved lægeren i Højby...
+ vi arbejde på vores hemmelighed morstrik og jeg
-
Det ser godt ud, Hundeuld!
-
*213*Der bliver da mere og mere hyggeligt på det depot(slottet)(awd
Sikke flittige du/i er sammen med morstrik((O))
-
Uh, en hemmelighed!! *141* Man går jo hen og bliver helt nysgerrig *120*
-
Hemmelighed - det kan du da ikke skrive uden at give bare EET lille hint
Hvor ser der altså hyggeligt ud på Slottet.
-
Ejjjjjjjj *141* I kan da ikke bare sådan have hemmeligheder og så også fortælle os at I har dem (n) for vi er jo slet ikke nysgerrige (R) *120*
-
Hemlighed er altså hemmlighed - ikke også morstrik,(awd de har godt af at være nysgerrige*120* , nemlig ja..
Ledetråde den første og eneste 1940 erne
-
Det er for sent på dagen til at kunne få det helt store ud af den ledetråd...
*1235*
-
Det var faktisk heller ikke mening du *131*skulle kunne finde ud af det *120*