Hvad skal du lave i de to farver søde Lis??*142*
Sikke da en masse skønne ting du har lavet siden jeg var her sidst - hvis der går mere end to dage mellem et besøg, er der jo en hel dynge igen du flittige Lene :-)
*142*
Takker for jeres rosende ord, jeg er lige så jeg rødmer:-) for jeg har godt nok fået mange roser den sidste uge på julemarkedet:-)
Noget jeg ikke havde forventet var at skulle sælge Alfabettæpper men tænk så har jeg fået en bestilling på et i lyserødt og med lyserøde bogstaver:-) jeg er bare jublene glad.
Så der skal bare gang i hækelnålen igen igen (jeg må vist passe på den stakkels nål ikke lider overlast hihi) Men så må der gang i strikkepindende til barbietøj som jeg kun har 2 sæt af tilbage og nu skal jeg bare igang med Barbietøj igen juhuuuuu jeg elsker det:-) Men nu er det sengetid for det har været en langggggg uge.*142*
Ej hvor lyder det bare fedt *142*
Men du har også fortjænt alle roserne *112* for det er jo helt vildt som de mest fantastiske ting bare hopper af dine nåle/ pinde (bdk
Så er der julemandsgrydelapper på vej til 2 rokker som sikkert bliver glade*142*
hurtig ekspediktion fremmer forståelsen :-)
ja - jeg glæder mig også til at se en bamse *120*
*226*
Sådan !! Skønt at du vil hjælpe. *131*