åh... altså... tak fordi I er så dejlig pjattede ... snupper også lige en (H)
Printable View
åh... altså... tak fordi I er så dejlig pjattede ... snupper også lige en (H)
Vi er alle rokker, og som sådan er vi en meget stor rar/varm familie (bdm) og hvis i ikke opføre jer ordentlig, så kommer jeg efter jer (n) og siger BØH (z)
Her er så et kæmpe bundt pausegarn.
Her er det fåreuld og hundeuld der er blandet på den måde, at jeg har ladet 1 lys fåreuld tråd være grunden i garnet, så kommer der mørkebruntfåreuld skifte vis med en lys malemut hundeuld i den anden tråd.
Ser noget rodet ud på billedet, men der er altså system i det
tror dig på dit ord...
Det ser lækkert ud, men hvorfor kalder du det pausegarn...??
Fordi da jeg lavede det var/er der kaos i mit liv, og så gik jeg over for at lave det, for at få en pause....det kunne også have heddet Time out..(x)
Det ser som altid lækkert ud dit garn.
Jeg håber så det kan give dig ro.
Har du for meget om ørerne. (sos)
Og pausegarn er på strikke pindene og bliver den næste lotteri gevinst...
JUBIIII..... så glæder jeg mig til næste lotteri
Hvad bliver det til????? HVA HVA HVA?????
(har lært lidt fra vores søde Linda *SS*)
Vil du gerne vide det .... du får det ikke nikke nej at vide før det bliver lagt ud, men det er noget alle herinde kan bruge.
Fik jeg drillet dig nok ... ellers henter jeg bare rok
må heller aldrig noget - nej.... (n)
Så er mit sjal blevet færdigt helt egen design, og det bliver lagt ud til lotteriet(H)
Vedhæftet fil 3176 Vedhæftet fil 3177
ohhhhhhhh....så skal jeg da næsten være med....
(hvordan var det nu lige det fungerede)!!
men jeg bliver meget meget fornærmet hvis jeg ikke vinder det...
det er fantastisk flot......uhhhh...
Hold da helt ferie, hvor er det flot.
Jeg er vist nødt til at , være med i lotto, selv om jeg normalt ikke spiller.
Kæret barn har mange navne men hvad man skal kalde det her ved jeg ikke rigtig.
Det er lavet i pausegarn, og opskriften kan hentes under download Det kan Børn om lidt. Hvorfor børn hvem: den er simpelhen så let at den hører til der. (H)
En god beklædning hvis håret ikke må komme i uorden...
WAUW...... (qwe
Det må være MIT tur til at vinde..... PLEEEEEEEEEEASE.....
Vedhæftet fil 3186Mit sidste nye design til en kunde.
Håndspundegarner og det brunlige hund, det vil åbne sig, så kanten bliver mere " lådden" efter nogen tid ..
Jamen som du da kan, det er utrolig smukt med den farvesammensætning
For nogen tid siden fik jeg en order
Strik mig en trøje/jakke af min hunds uld uden knapper
Den skal kunne bruges på Amalienborg til galla
og til et par cowboy bukser, her har du en lap
værsegod kom i gang
Nu er den færdig Håndspunden hunde og fåreuld der er gået ca 600 gram til trøjen
Vedhæftet fil 3195 Vedhæftet fil 3196 Vedhæftet fil 3197
sjovt projekt. "sjov opskrift " Og et rigtig flot resultat
Den er bare blevet rigtig fin *SS* - hvor lang tid tog den at strikke - og er det en meget svær model at strikke ???
JA den er rigtig fin ... MEN undskyld mig ... jeg så næsten ikke trøjen/jakken... MEN for pokker piger .. der er jo FORÅR på det billede.. OG sørme om ikke der er det udenfor mit vindue også... nu hopper jeg i noget lunt tøj.... og så er det ud i vejret !!!! Vi ses !
Hvor er den flot. Tænk at du kan få sådan en, ud af den tegning. .jeg er vildt misundelig.
det er samojede hund der har lagt pels til den her
Ja, så blev det første til Rusland færdigt (H)
Det er bare såååååååååååååååååååååå lækkert,
det vejre kun 300 gram, det er som at have en sky på skulderen,
der bare varmer så herligt...
Det er lavet sådan, at det også kan bruges til knævarmer, det er til en dame på 80 år
Hvor ser det lækkert ud.
Godt den gamle dame nu kan få varmen.
Det ser rigtig flot ud ,og blødt og varmt, gid det var til mig. Hvilket garn er der brugt?
Ja, det glemte jeg vist lige i farten, mit eget håndspunden ren 2 trådet japansk spids ( hund)
Uh, det lyder skønt. Det er jo lige det jeg mangler til mit hold i nakken.
Jeg kan love dig for det er godt for nakken. Jeg har selv et sjal jeg har lavet af Hundeulds/Bentes uld. Og det tager virkeligt smerterne.
Russerne fryser >> det ser ud til at du har fået lavet om på det ... nå ja for en enkelt russer i hvert fald.
Det ser rigtigt blødt ud.
Er det et bestillingsarbejde, eller har du adopteret en russisk bedstemor?
Bestilling (x) ja og nej , jeg har valgt at få varer for pengene, så ja det er en bestilling, men jeg får varer for pengene fra Rusland, og hvad det så er (n) min mund er lukket med syv segl....
Ja så må vi da bare gå fuldstændig til af nysgerrighed
I bliver grønne af misundelse (ghf men galleriet ved godt hvad det er, hun venter også....
hmmmmmmmm hvad ville göre mig grön af misundelse ?????????? nååååååååååår joooooooo en babuska ville göre mig riktig grön....uhhh ha jaaaaaa!!!!
Det er det ikke...... det er noget vi kan gøre os fine med og det er håndlavet...
Og det kan gå i arv, så nu er jeg sikker på i ikke kan gætte det...
hundeuld du har vel ikke fået fingre i en russisk rok??
eller noget mammut-uld ?
Uha uha sådan noget uld ville være GUF (bdm)
Hmmm en rok, nej det er det nu ikke, men måske man skulle til at tænke i de baner (x) jeg har jo lige solgt 1 rok
Men det er håndmalet brocher, ikke en er ens.... de bliver sat til salg...
Som nogen nok har fulgt med i på ,
så har "vores" Sørig fået en overhaling (ghf
Jeg fik tilsendt den afklippet hestehale, og nu kan i se hvordan det så bliver til garn på efterfølgende billeder.
1. Menneskehår skal let over tvindes, for at holde sammen
2.Tvindes sammen , NU husker jeg hvorfor jeg ikke " gider" at lave menneskehår . ØV det er noget møg når det skal tvindes sammen.
menneskehårene griber i krogene
1.På garnvinderen
2.Så blev der lige et lille bundt