Hvor sørgeligt og uretfærdigt at du mister din vuf på den måde..er ked af det på dine vegne..har selv en vuf på 8år og kan slet ikke forestille mig at miste hende..tænker på dig*131*
Printable View
KUN 7 PAR!!! Øv, så når mine blå vanter ikke at komme med. Jeg er ikke begyndt på manchetten endnu.
Min søsters vanter kan I se i min årstråd.
Hvor er det synd for dig Anni Bente men rart nok at ejeren af den anden hund huskede sit ansvar.
Hvor er i alle flittige med denne marathon.(qwe
Hvor er det synd for dig Anni Bente men rart nok at ejeren af den anden hund huskede sit ansvar.
Hvor er i alle flittige med denne marathon.(qwe
Mine bliver vist et par efternølere. Jeg har en fejl, som jeg skal rette i morgen og så begynder jeg nok på manchetten. Jeg tror, jeg har garn nok til et par mere af den ene blå farve.
Hej venner og veninder i "Rokken"
4 foto med færdigt varme til hænderne, 8 stk. i alt, der mangler nu, ups min lommeregner går i minus.
(x) ikke hvad jeg skal gøre, men jeg tillader mig at begynde at tælle op til det næste antal, men hvilket. (Å) annibente
der er nu 1 stk. til OPTÆLLING til ?
[QUOTE=annibente;367597]Hej venner og veninder i "Rokken"
4 foto med færdigt varme til hænderne, 8 stk. i alt, der mangler nu, ups min lommeregner går i minus.
(x) ikke hvad jeg skal gøre, men jeg tillader mig at begynde at tælle op til det næste antal, men hvilket. (Å) annibente
der er nu 1 stk. til OPTÆLLING til ?
(qwe(qwe MÅLET ER NU OPNÅET. 10 1000 TAK til jer alle.
(H)Skal vi ikke bare fortsætte og dobbelt op.
TÆLLE OP TIL 300 ????? Hvad siger i ???
(qwe(39)(z)for der er jo brug for rigtig mange vanter.
*107* jeg har 6 dele. nu er der 7 stk. til optælling. Kh annibente
[QUOTE=Strikkelene;367563]KUN 7 PAR!!! Øv, så når mine blå vanter ikke at komme med. Jeg er ikke begyndt på manchetten endnu.
(H)Du kan godt nå det Lene. Vi tæller op til 300 par nu.
Jeg ser frem til at se dine blå vanter. ((O))
Hej "hundeuld" Bente.
Tak til jer alle der har svaret ang. min DJ
Jo damen betalte de 2 regninger fra dyrlægen, selvom det var ca. 3400 kr. Vi er stadig gode venner, hun bor 100 meter fra mig, vi taler stadig godt sammen.
Hun tilbød at betale en ny samojede, men da nu prisen er 4000 - 6000 kr. hun spurgte om hun måtte betale af et pr. gange.
jeg syntes ikke hun skulle give en ny DJ, jeg sagde om 7 år er jeg syvti, så der var nok ikke sagen at lege og går mange ture osv
*307* annibente
Hej. Dagens sidste strik *306
Rigtig godt nytår til alle*302*
Mvh Helle S
[QUOTE=Helle S;367628]Hej. Dagens sidste strik *306
Rigtig godt nytår til alle*302*
Tak. I lige måde.
(qwe Helle, flotte farverige.
Nu er der 8 par. *131*
*306HUSK nu tæller vi op til 300.
Er vi begyndt forfra bare med at tælle den modsatte vej?
Jeg fik på en eller anden mystisk måde forskellig antal masker på vanterne (jeg er ved at strikke tommelfinger maskerne ind). Så nu piller jeg lidt op i håb om at kunne finde ud af, hvor fejlen er. Så skal jeg nok strikke dem færdige.
Tak Nette. Jeg havde ikke lige set den besked. Men det har jeg nu. Ok, så er de ikke længere efternølere.
*141* Nu kan jeg ikke finde ud af hvor mine håndvarmere skal sættes ind, da jeg kan se at "Mosehuset" også har noget med nedtælling. Mine færdige ting ligger i Mullerup, når min vej kommer forbi "cubik" vil jeg taget det med. Jeg har ni dele, som skal bogføres, har også foto
MEN hvor skal jeg sætte mit på? (x) annibente
Jeg kan da godt se, jeg hører til her med mine håndvarmere 9 stk. der er nu i alt 17 stk. *1235* annibente
(39)(qwe dejligt, hvor er du hurtig.
Jeg har lige et enkelt par.
Vedhæftet fil 77600
aflukket med I-cord. http://www.youtube.com/watch?v=6BKGgUCkcqo
der er nu i alt 18 par.
Vedhæftet fil 77629Vanter til samlingen - så er vi vist på 20 stk.
8 par luffer fra mig.
Så må vi være på 28 par
(qwe Tove, dejligt i er så hurtige *131*
flot med så mange par.
Lige et par finger handsker fra mine pinde.
Der var ikke helt garn nok, så igen måtte der laves lidt sjovt.
Vedhæftet fil 77656
NU HAR 29 PAR
Der ER godt nok tommeltotter i de lilla vanter: Strik 8-9 m ret med en stump garn i afvigende farve, tag m tilbage på venstre pind, strik m igen med den rigtige farve og fortsæt lige op. Den afvigende farve garn pilles op, så man får 8-9 masker "foroven og forneden", strik de m rundt, samtidig strikkes et par m op i hver side for at undgå huller.
Og til Nette: vanterne med stjerner er fra Drops (i grå og pink farver)
Og til Nette: vanterne med stjerner er fra Drops (i grå og pink farver)
(qwe mange tak, de er flotte
Vedhæftet fil 77722
Vedhæftet fil 77723
Vedhæftet fil 77724Et par vanter og et par håndleds varmer, med sjove for mig nye snoninger.
formet efter at arbejdet er strikket, det er nærmest flettet.
Nu er der 31 par.
Vil lig fortælle at det går bedre og bedre med at strikke. "min skulder er n æ s ten okay.#
Hvor er det dejligt at høre Nette ((O))
Sjove vanter (qwe
Jeg sidder og ser ud på sneen, mens jeg strikker på vanterne alt, hvad jeg kan. Nu har jeg endelig fundet et sted, hvor der er lige mange masker på hver side på begge vanter. Så nu er jeg ved at tage alle tommelfingermaskerne ind. Og så skal jeg til manchetten (ribben). Så går der nok et par dage, før "efternølerne" bliver færdige.
Hvor er de pæne pulsvarmerne med mønster og flere farver, ligeledes lufferne med flere farver ((O)) men her er 9 pulsvarmere fra Mullerup kun i rødt *131* annibente
Nu der 40 stk.
[QUOTE=annibente;368388]Hvor er de pæne pulsvarmerne med mønster og flere farver, ligeledes lufferne med flere farver ((O)) men her er 9 pulsvarmere fra Mullerup kun i rødt *131* annibente
Nu der 40 stk.
(qwe (39) hvor det går stærkt.
3 par her fra.
Så er der 43 par.
Det er så koldt derude, men dog ikke sne endnu, så har monteres 12 par til hænderne (asf)annibente ..........VI ER OPPE PÅ 55
(H)(39) der er fart på dine pine. anni bente
Der har vi hende med turbo pindene (qwe(39)
Hejsa, jeg vil også være med, så her er par nummer 56. Aarhus depotet kan bruge mange par vanter, så jeg håber, områdets strikkere har gang i pindene.