Vi finder sikkerhedshjelmene og støvdragterne frem.
Vi ses i morgen.
Printable View
Vi finder sikkerhedshjelmene og støvdragterne frem.
Vi ses i morgen.
Dejligt at hører , vi glæder os til at se jer begge.((O))
Så er muligheden for at få kranie brud væk, alle rørene ved dørene er væk.
Der er så sket andre ting på depotet som jeg ikke lige kan håndtere lige nu, det er for meget.
Hov, det blad/hæfte/bog eller hvad det nu er, der ligger her:
Vedhæftet fil 79069
Kan du tage et nærbillede af det imorgen??
Jeg skal se om jeg kan finde det, alt er flyttet rundt .
Ok. Tak.............
Ser på mange depoter, hvor der er garn mm. bl.a. det sidste foto, hvor er disse depoter?
Er det altid om søndagen der er åbent? Jeg har aldrig bil til rådighed søndag *130* annibente
Gå ind på varmestuestrik.dk
Øverst på siden er en fane for hvert område i landet og når du klikker dér kommer du ind på en side, hvor du kan se adresserne på depoterne og hvornår/hvordan man kan besøge dem.
Så er der blevet tømt godt ud i alt stoffet på hoved depotet, Højby skole sendt 5 unger svende ned til os efter håndarbejds læreinden havde været nede og se hvad vi havde og hun godt nok overrasket og meget glad for det hele.
Depot er nu tømt for møbler så nu kan brandtilsynet bare komme. Så nu er der ikke mulighed for at sidde ned og få en kop kaffe foreløbigt; meeeeeeeeeen måske er der lys forude, der arbejdes på sagen. Tålmodighed må vi købe et sted ((O))
Der kommer snart billeder af det nu helt anderledes depot.
Så ser der sådan ud på hoved depotet Vedhæftet fil 79410 0 bløde stole at sætte sig i og ikke mere kaffe brygning.
MEN der arbejdes på sagen på at få det tilbage.
Vi rydder stadigvæk op efter stål kasserne er kommet ned i guder hvor det sviner.
Medusa i Holbæk et krisecenter skal åbne til August , de har bedt om hjælp og hoved depotet har sagt ja til de vi har af varme ting med mere.
Vedhæftet fil 79424 Denne her lille røde dukke vogn fik gemalen fat i og nu er den blevet vasket og Staal har lavet madras - pude og dyne af det stof vi har på lageret og vi har fundet en lille baby born dukke der skal i vognen, men den skal jeg lige have lavet nogle sæt dukke tøj til.
Merete Ejelskov laver dukketøj og hun har en vugge der er lavet ved blinde samfundet, den bliver også monteret og med dukke til
en siv dukkelift med dukke til og puder og dyner er også undervejs.
Bare vi kunne finde på noget til drenge.. Der er vel ikke nogen der har en skubbevogn, så har vi nemlig en dejlig bamse der kunne komme i den.
Igår kom der en klapvogn Vedhæftet fil 79422 og 1 stor dejlig solid dukke sengVedhæftet fil 79423 ind som også skal til Medusa
Dejlig besøg på depotet igår selv om der ikke var kaffe og stole at sidde på.
Så lukker vi for sommer ferie *191* næste åbnings dag bliver lørdag den 2 August
Håber i får en god sommer.
I indlæg 182 kan i se der er en lille rød dukkevogn, den har staal nu lavet pude - dyne og madras til men der skal jo også en dukke i vognen Vedhæftet fil 79496 hende her er flyttet hjem til mig, så nu får vi se hvad hun får af tøj, der skulle gerne være flere sæt når jeg er færdig.
Jeg glæder mig til at se resultatet.
ditto her (40) Jeg har en dukkekjole med sandaler til, som kan ryge med i puljen.
Skal lige knipse et billede med digi
Så blev der lige en kørepose færdig Vedhæftet fil 79706 lille kjole med vest og trusser Vedhæftet fil 79707
Så er der arbejde til de flittige på hoved depotet + 4 papkasser og ikke at forglemme ca 12 sække der kommer den 5-6 jo det skal nok blive hyggeligt *120*
Fantastisk at se der er gang i den, på det store depot *120*
Et lille sæt til færdigt Vedhæftet fil 79715 så tror jeg jeg holder.
Så er der pakket til aflevering på hoveddepotet.
Vedhæftet fil 79778
SÅ er der noget at lave imorgen woouw, vi ses.
Der har været arbejds dag på hoved depotet i dag for Staal og mig vi har ryddet godt op i alle hjørne osv. så der ikke ligger noget og gemmer sig rundt omkring. Vi har lavet et "lappe bord" med alle de forskelige lapper vi har fået ind over tid og nu er de sat frem så håber vi noget tager for sig af dem, så de kan blive til noget. se her
Vi havde også lavet en aftale med pigerne fra Medusa de kom og hentede det vi havde lavet og samlet samme til dem Vedhæftet fil 80088 Vedhæftet fil 80090
De åbner krisecenteret den 18 august i år.
Hvor ser det altså hyggeligt ud - ville ønske depotet lå lige her i baghaven, så jeg kunne hjælpe lidt til *120*
Det ville være dejligt missemor .. *131* men hvis der er nogen der har lyst og mulighed for at være med, så råb endelig op.
Cubik -Helle -Staal og jeg går under jorden for at gøre status på kigkassen.dk det bliver dejligt at få det færdigt. og der er "kun" 18 grader derned i kælderen, det er lige til at arbejde i.((O))
Tak for idag Helle og Staal.(k)
Nu på 3 år kommer Inge K og hendes Kaj over og giver 1 hånd på hoved depotet og det er mega hyggeligt og hvor får vi meget fra hånden.
Igår mødte vi op kl 10 med trailer og den var næsten 17 inden vi kom derfra.
Her er Inge igang med at sætte op til skilte maling på det nye bord vi har fået doneret af Danbyg Vedhæftet fil 80225 som Jens og Kaj havde sat sammen og justeret, så det blev et godt arbejdsbord i sidde højde, vi takker meget for det. Men inden skulle Inge K trøje Vedhæftet fil 80226lige kigges på Vedhæftet fil 80227for tror det eller lade være vi havde trøjer på selv om der var 29 grader udenfor *120*der er kun 18 i kælderen. Der vil senere kommer flere billeder fra dagen.
Her er vi igang med at pakke rygsække Vedhæftet fil 80229 og hvad vi mere lavede for i at se når Inge K digi bliver tømt (H)
Derjligt i kommer og giver en hånd med og SUPER dejligt vi fik smidt ud fra det beskidte depot og det blev kørt på genbrugspladsen, ja vi har også et rent *120*
Ja det er godt at sætte mændene til at rydde op i den varme; men det var nu rigtig hyggeligt.
Så er vi vel hjemme igen og, som lovet, er der flere billeder fra den hyggelige dag:
Vi fik pyntet snoren til indvielsen af krisecentret i Holbæk: Vedhæftet fil 80298Vedhæftet fil 80299Vedhæftet fil 80300
Et par billeder mere fra maleriet på bordet hvor vi senere skrev vores autografer rundt omkring: Vedhæftet fil 80301Vedhæftet fil 80302
Hedder det ikke juli fordi det er den måned man bedst forbereder jul - eller?....i hvert fald fik vi pakket 24 pakker til en julekalender (rty Vedhæftet fil 80303
En dejlig dag hvor der virkelig var gang i den Tak til Inge K og Kaj.
Igen idag har vi været på depotet for at lægge mere garn på plads og gøre klar til første åbnings dag på lørdag efter 3 mdr. pause for sommer ferie har vi ikke haft *120* Vi har gjort det nye bord klar Vedhæftet fil 80333, så hvis man har lyst så er man mere end velkomme til at hjælpe til med at ordne UFO garnet *307* det er sjover når vi kan hygge os med det.
Så er der kommet en højstol ind til Medusa Vedhæftet fil 80334 det ender med at vi må have trailer på for at komme ned med alt det.
Ja så fik vi vand ind på hoveddepotet Vedhæftet fil 80391 2 trappetrin op; men gudskelov er der er ret stor stigning lige inden for Vedhæftet fil 80392 så det kom ikke op til det store gulv denne gangVedhæftet fil 80393 gud ske lov. Men luft fugtigheden er oppe på 82 så der skal virkelig stå døre åben derover.
Det allerværst er at Staal hus er gjort ubeboelig, hun bor lige ved siden skolen, kloak vandet gik op i hele huset, så alt skal brækkes op, hun må ikke bo i huset, hun har fået en midlertidig bolig i Mosby, for hun vil kunne komme på depotet *131*
Øv med vandet der er kommet ind på hoved depotet.
Hvor er det synd for Staal, det er da næsten ikke til at klare at skulle flytte ud af sit hus. Hils hende mange gange fra os.
Det skal jeg gøre Bente Kerstine ((O))
Det ville være rart hvis vandet blev fordelt nok så jævnt *130*
Igen ekstra arbejde på depotet ....
og stakkels fru Staal - jeg håber hun har fået noget rart at bo i til hendes hus er klar igen. Giv hende et *131*
En dejlig åbnings dag i går på depotet, Haven har sat skilt op ved nedgangen så "nye" nemmere kan finde os, det vil blive taget ned og sat op når der er åben. Vedhæftet fil 80629
Der blev gået til den med det samme Staal og jeg var på depotet, for vi skulle have pakket til Stengade 40 i KBH som selv ville komme og hente det i Odsherred Vedhæftet fil 80630 her er til ca 60 personer = 4 sække som de fik med til deres tømte depot.
Anita vil i træffe på depotet ind imellem hun har lovet at give en hånd med Vedhæftet fil 80631 der var godt gang i den Vedhæftet fil 80632 med dejlige mennesker ud og ind af døren , fik desværre ikke taget så mange billeder (R) , Vagn kom med frisk plukket blommer UHM dejligt.
Der blev også lavet noget med UFO bordet; men vi kan godt bruge flere hænder der, så sæt lidt tid af til at give en hånd der når du er på depotet, hvis du har tid.
Så kommer vi til halstørklæder til børn igen Vedhæftet fil 80633 vær rar at lave hjelm huer / klipfisk eller hals kraver til børnene, det går ikke med halstørklæder.
Så kom der 130 par vanter ind af tålmodigheden's garnet fra Anne Marie i Hvidovre Tak skal du have og nu er min vaskemaskine kommet på over arbejde, der bliver vasket til den store guld medalje for de bliver bløde af den omgang ((O)).
En hyggelig dag TAK for den *307*
God ide med skilt ved indgangen.
Dejligt med mange besøgende på åbningsdagen.
Jeg har fortalt fru Staal om alle jeres hilsner og gode ønsker for hende , hun er meget rørt over i tænker på hende og hun kunne slet ikke forstå drillenissen kom forbi hende med en pakke med et sødt brev. Hendes hus arbejdes der på og hun har fået et sted hun er glad for at være indtil hendes hus bliver bebolige igen.
Det er dejligt at høre at fru Staal har det godt, trods alt bøvlet *131*
Hej :) Jeg vil ellers op til Højby i lørdags, men der kom noget andet i vejen, desværre.
Jeg har 5 sække færdig strik / hækling til hænderne, jeg kan godt komme op med det, er der en hverdag, hvor jeg kan komme? *307* annibente