Jeg synes heller ikke, der skal gøres mere ved det sjal, Nette.
Printable View
Jeg synes heller ikke, der skal gøres mere ved det sjal, Nette.
Hej.*101*
Der er en lille notits med billede om lapperne fra Fredericia, i Familie Journalen igår.
Knus fra Lene.*101**101*
Nu er jeg igang med at sortere alle lapperne en gang mere så Nette kan få alle de sorte.*120*
Og så jeg kan få lov til at lave nogle ting i farver der matcher.((O))
Hold da fest hvor du gir den en skalle (qwe
Ja, jeg er jo så heldig at høre lidt til hos Esbjerg gruppen, så jeg havde godt på fornemmelsen, at vi bliver sat i arbejde i morgen aften.
Jeg kan godt lide din måde at lede og fordele arbejdet *131*
Ja ik de kunne jo gå hen og melde afbud hvis de vidste hvad de havde i vente*120*
Og nu vil jeg se at få strikket en trøje færdig så jeg kan komme igang med et tæppe mere...
Vil et mål på 150 gange 180 ikke være en god størrelse.
Jo det er fint (qwe
Sikke et arbejde Helvig, jeg troede lige jeg skulle have en sæk blandet med hjem også *120* men nu kan jeg jo finde det jeg vil bruge i dine kurve *120*fint
Jeg har lige lavet et halstørklæde færdig 22 cm x 200 cm = 40 firkanter. Vedhæftet fil 61602
313 firkanter i alt
Man burde næsten samle alle kreationerne når vi er færdige, så FJ kan få et samlet billede af, hvad der er blevet ud af lapperne.
Det kunne jo være sjovt, hvis FJ lavede en follow-up historie om konkurrencen :)
Lån Familie Journalen de billeder, der bliver tager her til Rokken. De må da være gode nok til at komme i bladet.
Hold da fast, hvor har I lavet mange knaldgoe idéer og udførelser *107*
Holddaop en energi men (qwe mange gode ting i får nørklet sammen, det ser hyggeligt ud hos dig helvig med de mange kasser osv med lapperne*120* god du kan lede og fordele arbejdet*120**120*
Nu ved jeg, at FJ bringer noget i deres julenummer, hvor man kan se hvad lapperne er blevet brugt til, da Hundeuld har sørget for at billederne er blevet sendt videre.
Kære alle lappe samsyresker alle jeg siger alle billeder bliver samlet hos mig, og derefter sendt videre alt efter hvad de har brug for af billeder på Familie journalen.
Der bliver skrevet om os og vores arbejde med lapperne i Familie journalen i uge 47
SUPER
jeg har lige lagt et foto af de 2 næste puder i min egen tråd med færdige arbejder herinde. Kh Kirsten
Og så smider du lige fotoet i en mail til mig...(awd
Pandebånd, huer, bamser.
Vedhæftet fil 61619
Vedhæftet fil 61620
Vedhæftet fil 61621
Vedhæftet fil 61622
(ja, en astrunavt kalder mit barnebarn ham, )
og flere er på vej....
356
De er meget søde, Nette. Også astronauten.
Ej hvor du bare kan Nette...(qwe
Vedhæftet fil 61630
fordi jeg blev inspireret at jeres kreativitet
forbrug 13 ukorante firkanter, der ikke kunne bruges til Barnetæppet jeg nørklede sammen -
Den blev fyldt med alle garnenderne fra hæftningen på tæppet, så absolut intet er gået til spilde!
Vh Kirsten
Den er også sød.
sød og god ide, samt at alt bliver brugt
Jeg fik lige lavet 2 pandebånd + en hue igår.
Og sådan så her ud da strikkegruppen var her iaftes, vi havde det faktisk rigtig sjovt selv om det hele gik i lapperne.((O))
Dejligt at se de ikke løber skrigende væk ikke Helvig.*120*sender du billederne til mig..
Flot alt det I får lavet. Kan der ikke blive til nogle små pigeskørter til at have over cowboybukser eller farverige skørter som kan bruges både som nederdel eller skuldervarmer med snor til piger.
Inger
Det varer nok nogle dage inden der kommer mere færdigarbejde..der blev hæklet og syet sammen til 4 hele kongeriger..((O))
(39)
Hvor ser det hyggeligt ud, samtidig med at der bliver arbejdet flittigt
Stor str. Herre hue med skygge. Dobbelt halstørklæde, ingen synlige syninger, ret og vrang side er ens. 18 fikanter til huen og 56 til tørklæde.
Vedhæftet fil 61689
Vedhæftet fil 61690
(Den er svær at fotograferer den hue, ) mangler et stort hoved at putte i den........
430
Det ser rigtig godt godt ud Nette.(bdk(39)(qwe
(39)
Jeg er imponeret over alle jeres gode ideer