Ja, mange børn og voksne får øjnene op for det kreative, når du er i nærheden!
Ja, mange børn og voksne får øjnene op for det kreative, når du er i nærheden!
(39) ja børns syn på tingene og deres gode ideer er en gave
sjovt de sidder og holder øje med dig og venter til du er færdig -super godt
Sidder her og tænker .. du leger ind i børnene at være kreative , det lyder godt for fremtiden*131*
Det er bestemt også min hensigt og har altid været det siden jeg blev pædagog og så hvordan børnene altid sad om mig som fluepapir så snart jeg gik igang med noget om de selv kunne deltage eller bare måtte se på var bare super, og børnene bliver mere inspireret og spørgelysten når de får lov til at se med fingerne og bare nusse med alle martrialer og pludselig er de selv igang med et eller andet og det er jo lysten der er det vigtigste og resultatet er ren kunst(z)(z)
Så jeg håber med tiden at få lært en masse fra mig om ikke andet så får jeg sat mit preg alle de steder jeg har været på en eller anden måde*120* og jeg nyder jo bare at lave det jeg gør 200 % og jeg vil gerne lære mere nyt selv af det gamle håndværk heldigvis har jeg jo stadig en masse tid til at få lært noget i((O))
Studenter tiden og ikke mindst de gode ideer man får her på rokken ja så får jeg pludselig lavet en masse små huer især øreringene er et hit lige nu........
Vedhæftet fil 56982Vedhæftet fil 56983Vedhæftet fil 56984Vedhæftet fil 56985
Det er sjovt at høre de unge piger bar juble over de hjemmehæklet øreringe frem for dem i plastik*120* og de vil også heller have mor og far bestiller de hæklet huer til bordpynt*120* jo jo jeg er blevet en del cm højere idag efter min kollega´s datter havde inviteret sine veninder med for at se mine studenter huer og jeg siger de var bare super fantastiske at lytte på over deres begrejstring(z) det varmer bare helt ind i mit hjerte(z)
Hvor er de bare blevet gode de øreringe*213*
Sikke nogle søde, små dukkemøbler. Og nogle flotte øreringe.
De er altså også bare blevet vildt søde *107* - og du fortjener rosen, så tag den til dig *131* (og hit med en opskrift *120*)
De er altså også bare rigtig søde.....stor ros til dig (6)
de er da også bare så flotte de hatte og god ide med øreringene vild flotte bliver helt misundelig ((O))
PS min første nessie er færdig takker for din tålmodige hjælp *131*
Så fik jeg syet nye madresser til dukkehus sengens (den voksne dukker hihi) + jeg har lavet en sengetæppe til mor sengen som børnene har døbt det og nu er jeg så igang med et til far sengen også*120**120* De unger er altså bare guld værd og min tålmodighed sættes også på prøve med det tynde garn og hækelnål men det er bestemt pænest når det ikke bliver lavet for groft til de små dukkehus møbler(awd
Vedhæftet fil 57000Vedhæftet fil 57001Vedhæftet fil 57002
Nej hvor er de dog fine.....det må være skønt med sådan en flok børn på sit arbejde - og de så værdsætter det du laver!
(qwe Lene, hvor er det bare. (qwe
Du må gerne være min pædagog og lave sådan nogle flotte ting jeg kan lege med *120**120* Det er super sødt lavet
WoW for et sengetæppe.
(z)
Superflot og så flittig du er
Hvor er sengetæppet bare blevet flot (qwe
Hvor er det bare flot (39)
Jeg kan huske at vi engang har lavet møbler til min lillesøsters legoscala hus, det var også rigtig sjovt at lave.. *120*
Takker for roserne det er faktis rigtig sjovt at lave disse mini ting til dukkehuset, en ting er at drømme og lave det men noget andet er faktis at komme igang og få det gjort, det kan næsten ikke beskrives hvor hyggeligt og sjovt det er(z)
Velbekommen, jeg har selv fulgt en eller flere her på rokken som jo har gang i dukkehusbyggeriet og møbler så når der først kommer lidt handling igang så er det bare ikke til at slippe og jeg ved da godt hvordan jeg ville have det hvis det er mit eget, nu bruger jeg jo blot hvad jeg kan finde i børnehaven og det er jo en sjov udfrodring i sig selv...........
Jeg har selv en veninde der er vild med dukkehuse og har flere af dem og det er utroligt hvad der laves af fine ting så bitte små:-)
Så er her blevet hæklet flere striber og ikke mindst gjort nogle helt færdige, så nu kan jeg begynde at fornemme at bomuldsgarnet fylder mindre i kasserne*120**120**120*
Vedhæftet fil 57024Vedhæftet fil 57025Vedhæftet fil 57026Vedhæftet fil 57027
Vedhæftet fil 57028Vedhæftet fil 57029Vedhæftet fil 57030
Her fortsætter jeg dagen med strikkepinde og hækelnål for det er jo ikke vejr til at lave noget i udenfor af den slags jeg skal lave, men klager oger en *306dag indefor når det regner ude(x)*120* pg lidt nylavet *101* er jo heller ikke at foragte(awd
Flere dejlige klude i skønne farver (qwe
Så fik jeg nogle sokker færdig til en kollega:-) og nej det er ikke små fødder han render rundt med*120* det er længe siden jeg har strikket str 45*120*
En Nessie mere blev færdig til Kirsten så nu kan jeg strege 2 ting mere på min lange liste af ting jeg har lovet at lave*120*
Jamen Lene altså , det er meningen at man også skal sove lidt hi hi
Jeg bliver helt glad når jeg får lavet sådan en gang karlude færdig med kant og her fik jeg så lige fundet endnu en frisk farve til kant*120*
Vedhæftet fil 57052Vedhæftet fil 57053Vedhæftet fil 57054
Vedhæftet fil 57055Vedhæftet fil 57056Vedhæftet fil 57057
(H)
Jøsses Lene, hvor du kan - Og det hele er bare så fint og gennemført.
De er bare så flotte dine karklude - det er jo lidt samme stil som mine små tasker med striber....
Hej søde.
Jeg kan se at du ikke keder dig (z).....hvor er sokkerne bare blevet gode.(qwe...håber at han sætter pris på dem .....og nessien til Kirsten....har du overvejet, at sætte nogle kulørte blomster på det til at friske det lidt op? *120*
Gosh du er flittig.. *107*
Dine karklude er dejlige glade farver((O))
Nessie er bare flot(H)..er selv igang med opskriften..
ja vild flotte og glade farver - dejligt du kan strege ud på listen ((O))