Hej allesammen og undskyld mit farvær herinde en uges tid..
Jeg har været på ferie, men ønskede ikke at det skulle stå på nettet før jeg selv var hjemme igen og kunne sende hunden efter evt. tyve som kunne være på spil... (R)
Jeg vælger at lave en masse svar indlæg, ellers bliver det hele så langt...
Susoe; Du er velkommen med at fortsætte med de farver du har valgt lige nu - men der er ikke helt hvad jeg mente med efterårsfarver... (R)
Som MrsLangholz skriver, så bliver det nok noget af et pudsle spil, men jeg skal se om de passer ind i tæpperne (ja - det bliver nok til mere end et) og ellers vil de blive samlet til en anden god gang hvor vi laver tæppe (eller andet) af oldefirkanter...
Missemor; Hvor ER det nogen flotte firkanter jeg glad har åbnet op for i dag, da jeg kom hjem... (qwe arbejde... de vil hjælpe dejligt med at give tæppet lidt ro... Er sikker på at de kan bruges...
Nettestrik; Dejligt du kan hjælpe mig med at tælle sammen... *120*Jeg har valgt kun at tælle dem som jeg har modtaget, men de er begyndt at komme drypvis (og hvor er det SPÆNDENDE at åbne pakker)... Men du har ret.. vi er nu oppe på 226.. og med missemors imponerende arbejde er vi nu oppe på 316 lapper...
Hundeuld og Bjergged; I er bare nogen dejlige damer!! Stafet undervejs med at blive korridineret... Glæder mig til at starte på at sætte sort i kanten og sætte tæppet sammen...
A. Jensen; Dejligt at du vil være med... alt hvad du har brug for at vide står i første indlæg og hvis ikke, så spørg.. du er hermed skrevet på listen.