Jeg bliver altså mere og mere forelsket i den trøje.......den er hammer flot
Printable View
Jeg bliver altså mere og mere forelsket i den trøje.......den er hammer flot
Så kravler vi derop ad Vedhæftet fil 72154 *120* der er taget ind til ærmegab 5-3-2-1 i hver side
Glæder mig helt vildt til at se den færdig
(bdkjeg er vildt imponeret, superflot trøje
Så er der sket lidt igen
ForstykketVedhæftet fil 72235 ryggenVedhæftet fil 72234 ryggen er blevet færdig Vedhæftet fil 72234 men hvad er nu det for noget slanger det kommer ud af siden ?Vedhæftet fil 72236 ja det er det der hedder dovenskab , jeg havde ikke lyst til at sidde med 5 nøgler garn, så jeg tog lige og strikke de her hver for sig.
Nu er den syet sammen Vedhæftet fil 72237og slangerne er masket påVedhæftet fil 72238 årsagen til jeg har haft den så meget i fingerne er ham her bliktuden der har overtaget mit kontor fordi solfanger anlægget drillede.Vedhæftet fil 72239derfor kommer der også lige en Vedhæftet fil 72240 hue her af håndspundet hund og får, det var en kunde til kigkassen der forespurgte efter en, så igang med pindene så der kan komme penge i varmestuestrikkernes strømpegarn kasse.
Den bliver altså vildt go den trøje (39)
Meget inspirerende! Han er en heldig gemal, ham Haven (z)
Hvor ser det godt og spændende ud. Det er da vel nok nogle dejlige farver. Den bliver Haven sikkert rigtig glad for. *213*
Ja dejlige farver, og han valgte dem selv - med stor omhu :-)
Altså, altså, den trøje.....savler stadig hver gang jeg ser når den har fået lidt vokseværk.
Den hue er blevet super god. Godt at der kammer lidt penge i strømpekassen.