-
Hos os var der gudskelov ingen skader eller noget der fløj væk.
Men vovsen ville ikke ud og aftentisse i haven. Det var da ALT for farligt. (33)
Så efter 3. forsøg, tog Minda tøj på og gik en hurtig luftetur.
Har aldrig set vovsen være så hurtigt til at komme af med det han skulle....Den lille stakkel...(105)
-
1 vedhæftning(er)
Jeg havde gjort mit arbejde næsten godt nok med at forebygge stormskader. Her er stormens eneste offer *120**120**120*
-
Jamen dog Zep *120*
Her er der altså sket noget i naboens haven et kæmpetræ blev træt og smadrede ned i hendes gård + en stor cypres ville heller ikke mere.. Tror det er fordi hun har fået fældet 2 træer, så der nu er 2 "huller" i rækken så vinden rigtig kunne få fat.
-
Uha Zep, det kunne ha' gået rigtig galt - han hunne jo ha' fået en skramme på næsen :-)
-
Min storebror har mistet kvistgavlen på huset (15)
Herovre er der heldigvis ikke sket noget
-
Jeg lever af at bringe aviser ud og jeg kom desvære i den situation, at jeg ikke kunne levere på en vej pga et væltet træ...det havde nu lagt sig meget pænt *120* ud igennem indkørslen hos ejeren af træet....ind over vejen og ind i genboens indkørsel....meget godt ramt *120*
-
Så får vi himlen vendt om igen heroppe og haven er gået ud for at se hvilken skader der er sket rundt omkring, der ligger i hvert tilfælde 1 træ ned over vejen for der kom en for at hente sine vare hun havde købt i kigkassen og hun måtte lige vende om; men hvordan ser det ud ved jer andre..
-
2 vedhæftning(er)
Sådan her så det ud hos os i Helsingør da jeg kørte på arbejdet
Vedhæftet fil 62388
Vedhæftet fil 62389
Brrr hvor det blæste, det var lige før min nissehue fløj af *141*
-
Det har også blæst temmelig godt her hele natten. Og det blæser stadig (Nok mere end i Helsingør, da vi er tættere på Vestkysten). Jeg har lige hørt i radioavisen, at der er en gavl på en boligblok i Ringkøbing, der er blæst i stykker. Stakkels beboere.
Men det er nok værre i Thy hos min mor og søster. Jeg skal have sendt min søster en sms og høre, hvor slemt det er i Thy.
-
Flotte billeder, Bjergged.
Under stormen første søndag i advent, nåede byens juletræ kun at være tændt i 6 timer, inden det faldt omkuld. Det blev rejst igen - med ny betonklods under - forleden dag. Nu krydser jeg bare fingre for, at den nye betonklods holder.*247*