-
1 vedhæftning(er)
Ja selv om jeg har haft gang i mange andre ting idag også sammen med cubik ja så blev endnu en kjole færdig til Build-a-bear, jeg gør alt for at bruge mit garn men det har det til tider med at formere sig også selv om jeg ikke køber noget, så dumper der lige lidt og meget ind af døren*120*, men nu bliver det jo vinter også er det jo godt som isolering*120**120**120*
-
1 vedhæftning(er)
Nu er det jo snart jul så selvfølgelig skal Tante Lilla da have en julekjole og ikke mindst en nissehue*120*
-
1 vedhæftning(er)
Så blev sættet til Dittes piger helt færdig*120*manglede kun sko og halstørklæde, så nu kan det også komme ud af huset sammen med alt det andet bamse og dukketøj*120*
-
3 vedhæftning(er)
Idag er der jo kun 2 måneder til jul holddaop tiden den flyver(awd men jeg fik da lige en ide at bruge mine hæklet bogstaver på da jeg så min veninde havde sine bogstaver hængende rundt i huset og vinduerne..
-
4 vedhæftning(er)
Så har jeg været i Jylland nogle dage hvor jeg har været over og fejer Casper´s første fødselsdag.
Han fik jo fiskehuen jeg havde strikket til ham og 5 hæklet dyr + et par andre småting som han manglede*131* Han mor havde jo fødselsdag i søndags og hun havde ønsket sig hjemmestrikket hyggesokker så det fik hun og de var bare perfekte til hende (strikket af fredsmindes ragsok garn) også var hun bare vild med den kæde jeg havde lavet med hæklet bogstaver hvor der stod Tillykke og så flagranken som også pynter fint på sådan en festdag
Vedhæftet fil 61036Vedhæftet fil 61037Vedhæftet fil 61038Vedhæftet fil 61039
-
4 vedhæftning(er)
Her kommer et fælles pojekt som mig og min veninde fra ballerup har lavet som vi skal have med på Nyvang i år, vi har lavet mange nisser sammen i tides løb men ikke på denne måde så det har været ret sjovt at lave sammen...
Vedhæftet fil 61228Vedhæftet fil 61229Vedhæftet fil 61230Vedhæftet fil 61231
-
2 vedhæftning(er)
Så fik vi 2 nissepiger mere færdig.
-
3 vedhæftning(er)
Så blev de sidste 3 nissepiger færdige:-) for denne gang.
-
2 vedhæftning(er)
Jeg har i lang tid haft nogle hånddukker liggende som skal bruges til krybbespil, men der har skulle nye dukker ind som jeg ikke tidliger har lavet samt jeg kunne godt tænke mig at lave dem lidt anderledes så pludselig i går fik jeg taget hul på at få dem færdig her er den første som er Kong Herodes
-
1 vedhæftning(er)
Så blev de 2 fårehyrder også helt færdige.Vedhæftet fil 61326