Hvor er de flotte alle sjalerne ((O))
Jeg mangler bare at lukke 499 masker af og hæfte ender, så er jeg færdig.
Printable View
Hvor er de flotte alle sjalerne ((O))
Jeg mangler bare at lukke 499 masker af og hæfte ender, så er jeg færdig.
Himmel da, hvor i kan allesammen. (z)
Bliver jo helt ked over, at jeg ikke er i gang endnu. (15)
Strikke Marie... er det Kauni Multi, du kalder regnbuefarvet ?
Det her... http://butik.hostrik.dk/itemdetail.a...emRef=kauniweq
Jeg vil gerne lave et i sort/grå/hvid og så den multifarvede.
Må se at få købt garnet. ((O))
Om 10 pinde, af de lange, så er jeg bare færdig med det sjal.
Altså indtil næste gang.
Men jeg tror det næste skal være i tyndt, tyndt garn, rigtig fnuglet. Glæder mig allerede. (40)
Det er farligt at kigge i denne tråd, jeg får lyst til at strikke dem alle sammen.
Norogarnet er jeg vild med, det er så lækkert. Alle de forskellige kaunieffektgarner er så flotte og momses ensfarvede sjal bliver så flot ((O))
Smadder smart sjalsudspændingsstativ du har lavet Else M(bdk
Jeg har rendt rundt med mit færdigstrikkede sjal hele aftenen.
Jeg er ellers ikke god til at gå med sjal, det glider ned, eller hænger fast i dørhåndtag og andre mærkelige ting.
Men dette sjal sidder bare perfekt ((O))
Jeg hæftede det sammen med en af Steffens sjalsnåle og sjalet blev siddende hvor det skulle, det ligner lidt en poncho.
Jeg kunne både bage kage, tømme opvaskemaskine, hænge vasketøj op og strikke uden at det var i vejen. Det er bare (qwe
Første gang tog den bare et lille hjørne og lagde sig på - nu har den indtaget pladsen som om det var lavet til den.............(31)men vi elsker jo det kræ!
Vedhæftet fil 17664
Så blilver mine sjaler vasket, om 20 min. skal de skylles og i vaskemaskinen, så skal de blokkes ud og forhåbentlig er de tørre til lørdag, hvor de skal foræres væk, sammen med Steffens sjalsnåle. (40)
(x)I skal nok få billeder men mine sjaler er ikke jeres flotte stjernesjal endnu(R)--SKAL være færdig med de andre 2 først,det ene er et dominosjal--Er blevet helt tosset med det dominostrik--Det andet er jo superKarla nr 2 ,Så billeder kan jeg ikke lægge ind i jerés tråd (31)(a)´Hellet
Vi glæder os til at se dem alligevel Hellet. (H)
Nu må i hjælpe mig lidt, kan ikke komme igang.
Hvordan øger i til venstre - højre og skal masken både strikkes og øges?
Hvordan får i de 5 opslånings masker til at slå til til to gange diagram?
Ja jeg skal have det skåret ud i pap.
Håber i vil hjælpe, har købt kauni garn til det.(18)
Hej strikkelise
Hvis du ser indlæg 1, så er der henvisninger til øgning mod højre og mod venstre. og når du først har øgningerne, så slår opslagningen også til.
du skal øge imellem 2. og 3. maske og den tæller for den firkant hvor der er et v og det samme i sídste ende. Håber at det hjalp.
(40)
Strikkelise, det er jo derfor tråden blev oprettet, så vi kunne hjælpe hinanden. (40)
Så er der sjal nr. 3:
Vedhæftet fil 17845
Vedhæftet fil 17846
Du godeste (15) 3 sjaler. Du må da være indehaver af stjernesjalsstrikkerekorden((O))
Hvor er de flotte allesammen - også katten
Er de til salg? inkl. indhold (31)(31)
Hvor er de flotte dine sjaler (39)Må lige høre hvilken pind str. strikker du på?(5)
Så er jeg også gået igang.(:)Det var svært til at starte med, men nu går det, er nu igang med pind no. 60
Endnu en der er blevet grebet af de flotte sjaler. Vi glæder os til at se resultatet BPS((O))
Strikke Marie, det er bare kanonflot, nr. 3! (bdkMen, jeg er nu også ret vild med katten. Den er bare fin - og så har den tydeligvis god smag. Har den selv valgt farverne til sit sjal? (ghf
ElisabetW
Det er da bare for vildt strikke Marie...((O))
Hej Ingeborg.
Det er noget der hedder G-B SUSANNA 350 g til 98 kr, det var ikke det jeg skulle bruge og man kan kun se mønstret tydeligt i det lyse, men nu bliver det sådan(40) men det næste bliver i Kaunigarn.
BPS: det ser spændende ud, men jeg havde nok ikke øjne til så mørkt garn? Billeder kan jo snyde.
Strikke Marie
B_P_S Det er bare rigtig flot det garn du strikker med her,men må nok også sige at skulle mine øjne klare det,ville de jo nok(40)se ud som de her,inden der var gået ret længe.
Men godt du kan klare det-det er bare så (qweglæder mig til at se når der bliver flere pinde på arbejdet,så man kan se hvordan det vil skifte i farverne
Da det var mig der startede med at friste jer med dette smukke sjal, må jeg hellere vise jer mit, som er blevet færdigt idag :
Det er strikket i evilla garn
Pind nr. 5
Der er 10 hulrækker
Det vejer 218 G
Størrelse :172 x 82 cm
Gud, hvor er det flot, Luffedreng. og en god størrelse.
Katte elsker også Evilla. Skøn mis.
Strikke Marie
Det er også bare hamrende flot. Kan især godt lide afslutningsfarven. (40)
Wauw, Luffedreng! Det er sgi flot. Fede farver((O))(awd
- og en rigtig fin kat(z)
ElisabethW
Dit sjal er blevet fantastisk flot Luffedreng ((O))
Tak fordi du fristede (a)
Det er bare så hyggeligt at være med i fællesskabssjalet og spændende at se hvor mange forskellige sjaler, der kommer af den samme opskrift
hehe.. velbekommen.Ja det er rigtig sjovt at se de mange forskellige sjaler, de er bare så smukke allesammen.
Havde ALDRIG regnet med at mit lille indlæg ville tage sådan om sig !!!
men det er jo bare skønt, og lur mig om denne tråd ikke bliver meeeeeeeeget lang ((O))
Nøøøeeejjj Luffedreng, hvor ER det et smukt sjal. Sikke skøøøeenne farver.((O))
Jeg vil nu også gerne takke dig for at du fristede med dette smukke sjal, er selv igang med nr 3 og har et 4. i vente, og tro mig det slutter ikke der.. Jeg vil gerne vide hvad materiale evillagarn er, kan heller ikke finde det nogen steder.
strikkehilsner Vibeke(5)
Hold da op, du har travlt ((O))
Evilla garnet er også uldgarn, og jeg kan ikke se eller mærke forskel på det og kauni garnet.
jeg har købt mit evilla hos : www.impaz.dk
De er rigtig billige i forhold til mange andre.
du kan også se garnet her :www.evilla.ee Det er helt vildt hvor meget forskelligt man kan få.
kan kun se hun har noro kureyon, det er blossom JEG VIL HA (31)
jeg har set hostrik har det, men ville bare høre hvor meget jeg skulle købe.
Så blev mit sjal færdigt, strikket i kauni garn
(5)Fantastiske farver, Strikkelise. Tillykke med det færdige arbejde. Dét er virkelig smukt. WAAAUUWW(awd
Ja, så er jeg røget på endnu et sjal, men denne gang på pinde 3,5, så det er jeg spændt på. Jeg skal jo lave noget mens jeg venter på min garnvinde, så jeg kan strikke mit vævestrikkede sjal. (ghf
Jeg har lavet 11 hulrækker på mit sjal. Det er strikket i kauni på p nr 5 og måler udspændt 204x98 cm.