Sov det kan jeg når jeg ikke trækker vejret mere (ghf
Nej, jeg sover da både til eftermiddag og 5/6 timer om natten
MEN jeg er narkoman (ghf jeg kan nemlig ikke sidde uden at have noget i hænderne, og det har jeg i alle mine vågne timer
Printable View
Sov det kan jeg når jeg ikke trækker vejret mere (ghf
Nej, jeg sover da både til eftermiddag og 5/6 timer om natten
MEN jeg er narkoman (ghf jeg kan nemlig ikke sidde uden at have noget i hænderne, og det har jeg i alle mine vågne timer
Der var en der pippe lidt om , hun gerne ville have en taske jeg lavede, og jeg havde fri hænder.
Så xxxxxx hvad syntes du om den her , noget andet fra min hænder (H)
Send en PB hvis det skal være den.
(H) den er vel nok fed så den kan jeg sagtens bruge *LOOL*grin*am002
Hvor er den nye her smart Hundeuld, det har du sørme klaret rigtigt godt og farverne passer så godt sammen, og hankerne er jeg vilde med, jeg har problemer med min taskeskuler, så næste gang jeg skal købe en taske til bybrugt skal det være noget bredere eller som din med flere hanke
WAUW..... hvordan hulen kan du bleve ved at lave flottere og flottere tasker osv??????
Den er da vildt sej og skønne farver
Tak for jeres Ros (bdm) jeg elsker at lave de her tasker, men "ånden " skal være over mig... og det er ikke så tit
Jeg er vildt imponeret over dine ting - de er så smukke.
Du viser billeder af dem, så det ud over dine færdiggjorte ting også oser af natur omkring dem - det har du virkelig sans for!!!
Tak skal du have ... ideer til alt mit design får jeg fordi jeg er så heldig her i livet, at kunne bo et sted, der i den grad er "vores" sted, og hvor vi kan leve med naturen, den giver os så meget.. både lyde - billeder og lys, hvad kan man dog forlange mere..
PS. I aftens hørte vi for første gang i 25 år natravnen heroppe (H)
Viktoria se farven i pejsen, det er derfra ideen til tasken kom....
Hanken har facon som røg røret....
Her skal i se hvad jeg har bedrevet ..
Den har ikke været i en tur i vaskemaskinen endnu, det må i vente med at se .. det kan jo også værer den bliver til en klemme taske
1.taske af mit håndspunden guldregn garn
2.Sådan ser den ud når den har været i vaskemaskine, den er våd endnu så der kommer "knap" på senere
Uh, den er skøn den taske (H) Hvad er det for noget garn?
åhhhhhhhhhhhh hvor er den smuk !!!
Sikken nogle farver, den er da vildt lækker
Nej den venter på badet, for der er en til der bliver færdig i aften håber jeg..
Jeg har lagt den færdige op i første indlæg..
Om garnet kan i læse under uld
Så har vaskemaskinen været på arbejde, og 2 tasker kom ud..
Den ene kan i se længere oppe under der hvor den ikke er vasket..
Den jeg viser her er lavet af reste uld garn, som jeg har liggende i en kurv
Opskrift : pinde 7
Slå 12 masker op strik 12 pinde glat, dette gøres 2 gange ( hanke )
næste pind:
slå 5 masker op strik de første 12 masker fra den ene hank slå 20 masker op de 12 fra den anden hank og så slå de sidste 5 masker op ialt 54 masker
Nu tager du bare dine rester og strikker glat derud af, på denne taske 80 cm,
derefter luk for 5 masker strik 12 masker luk for 20 masker - strik 12 masker luk de sidste 5 masker, strik hanke som de andre..
Vaskemakine finvask ved 50 grader med 3/4 dl flydende brunsæbe
Hanke .. ja der skal jeg lige have fat i Steffen, jeg har en ide, men mere om det senere...
flotte, seje tasker, du er bare god til det med tasker
Nu har du gjort det igen - meget smuk taske.
Har i ikke lyst til ay få ryddet op i jeres uldgarner, der kan faktisk blive nogel sjove tasker ud af resterne... og den er mega nem at lave...
ja hvem der ellers havde uldgarn men nej tak i skal endeligt ikke sende noget har lige bestilt ca 3kg
3 Kg ????? (Å)
Det var ellers noget af en pakke!!!! Hvor har du bestilt det henne Kataja?
flot klemmepose - skulle da lige tygge på den info, men selvfølgelig kan vores huslige arbejdsredskaber da ligeså godt være smukke. Kunne nu sagtens forestille mig at den var lige størelsen til en pung og et par solbriller her i sommren
Ja de 2 tasker bliver ikke klemme poser, syntes selv de er blevet ret gode, men de der ikke bliver som jeg havde tænkt, de bliver til klemme poser...(t)
Guldregne tasken skulle have haft en træ knap, men jeg kunne ikke rigtig finde en der passede,
så nu har jeg sat den her gamle knap på, den passede i str. og farve.
Wauw....den er blevet rigtig chic...... den ville jeg ikke have noget i mod at gå i byen med (bdk
Super Hundeuld
Den er super fin, specielt til efteråret med de lækre farver du har valgt- Tillykke med et fint resultat
Den er bare flot, hanken er rigtig smart, og lukningen med den knap er bare i vinkel - hehe.
Farverne er lige mig.
Ja, og i kan snart komme til at vinde den....
så nu snakker hun igen med en halv vind at vi dog bliver ved med at fine os i det
Er det ikke dejligt at have (bdm) noget at glæde sig til ?
johh hvis man vidste til hvad(t)
Tålmodighed er en dyd
Hmmm.... "tålmodighed er en dyd".... (Å)
NEEEEEEEEEEEEEJ - Tasken er SÅÅÅÅÅÅÅ flot.
Lad mig kramse - kramse....
Det er ikke det "tålmodighed" , vi lider mest af her på Rokken
Jeg havde jo lavet en ny taske..
og havde nogle specielle hanke i hoved
Godt Steffen kunne forstå det indvendige af mit hoved,
her ser i hvad der sker, når det hele går op i en helhed...
1. Færdig med hånddrejet træ hanke
Så er den her tør, og der er sat knap på..
Er du spræller mand den er flot!!! Rigtig dejlige farver
Ja, vi ville prøve det Jenny og jeg, og det er bare "skide" sjovt
i skulle prøve det.
Vi havde købt sådan en begynder sæt hos Panduro
1.En rygsæk til Nis blev også færdig
2.Her er der lavet lidt pynt til en taske
uhhhhhhhh hyggeligt !!!
ja det er sjovt...min angorakanin og äble er lavet på den måde...men direkt på frigolite
Det ser hyggeligt ud, du kan være glad for at jeg bor så langt væk.
Ellers havde jeg sat der også, hvad er det lige Nis har gang, stikker han af med tingene.
Ser rigtigt hyggeligt ud.... bare jeg også kunne være med - men laaaang vej, for mange kilometer *SS*
Laver man slet ikke tasker mere *141*