Lejan... Ja, der ligger da nogle timers arbejde bag *120*
Printable View
Lejan... Ja, der ligger da nogle timers arbejde bag *120*
Hej jeg er helt ny her på Rokken,og helt nybegynder i at flette tasker.Jeg har ledt efter tape der er bredere,end den på 5cm. er der nogen,som kan fortælle mig hvor man kan købe det
Man kan købe noget selvklæbende bogbind/biblioteksfilm i rulle, men det er dyrt. Jeg behøver ikke bredere tape end 5 cm. Det er vigtigst at tapen dækker det, der bliver "forsiden" af strimlen og så lige lidt af ombukket. Bredere behøver det ikke at være. Håber du forstår.
Sidste nye *172*
Nøje hvor flot - dine tasker bliver da også mere og mere prof at se på.
Stor *107* for din kunnen.
1000 1000 tak for dine smukke ord, bedstemor (bdk . Jeg har ikk selv "designet" den med de røde stjerner, det er faktisk min mor, som har det *124*. Hun manglede lidt at give sig til en dag og jeg kunne nemt finde nget til hende, at lave (31). Så hun har fundet på nogle forskellige mønstre, med de tasker har jeg ikk fået syet sammen endnu. Den sidste stykke tid har jeg koncentreret mig, om at lave tasker til RiverBoat Festivalen i Silkeborg og det har taget lidt tid *108*
Hvor er de flotte.
AV...jeg tabte hagen ned i bordkanten *213*
Og jeg der stadig har problemer med at vende bogstaverne ens når jeg fletter af brugte bøger...
De er superflotte..(bdk
1000 tak for din søde kommentar, Rita :)
1000 tak for din søde kommentar MaBaPe :). Jamen de festival tasker har altså oz givet mig en del frustrationer *120*. Det tog mig nget tid, lige at hitte ud af, hvordan jeg dog fik hele motivet frem på tasken. Men til sidst lykkedes det mig alligevel ((O)). Men jeg har ellers sagt til manden, at NU laver jeg ikk flere af dem, meeeen.... Det kan nu godt være, at der kommer et par stykker mere til, alt efter om jeg når det :). Tager nemlig på ferie i morgen og har besluttet, at det er ferie og at fletteriet bliver hjemme !!
*213*hvor er de eksklusive og fornemme (bdk(bdk(bdk
Heddimor.... Jamen 1000 tak :D. Prøver jo, om jeg lan få mine ideer udført i mine tasker. Nogle gange lykkes det jo så :D :D
*213* den rivergate taske....der har du da haft e et mindre pudslespil....den er blevet (6) og den anden taske er da blevet rigtig stillig
det er meget flotte og kreative tasker. Et stort og flot arbejde*213*
Hvor er det utroligt flot alt det du har lavet. *213*
1000 1000 tak allesammen :D. Ja, mine Riverboat tasker er lidt af et puslespil at få lavet.... Men det er så oz det, som gør det lidt sjovere - synes jeg - at flette, for der er jo noget helt andet at flette et helt motiv, end at flette enkelte motiver ind hist og her :D
Så blev alle mine RB (RiverBoat) tasker afleveret i salgsvognen i går :). Og idag fik jeg så lavet mine tepose taske færdig - langt om længe. Den har lagt i meget lang tid og bare ventet på at blive gjort færdig. Først havde jeg ikk nok til den sidste ring, så manglede jeg lynlås og så kunne jeg bare ikk finde REMMEN. Det skulle bare være lige dén rigtige - basta !!. Nå, alt kom i hus og i aftes klippede jeg så i det bælte, som jeg havde fundet og fik den gjort klar til nitter... Og jeg har det altså ikk fedt med de der nitter (ghf, men nu skulle det altså prøves...
Så med lidt stædighed og irritation i kroppen, så lykkes det mig i dag, at få remmen nittet på. Og så kom lynlåsen på og vupti.... Tasken var færdig *124*
Her ser i så mine RB tasker og tepose tasken - som forresten er lavet af Pickwick Earl Grey Te, hvor jeg har fremhævet skibet, som motiv.
Og så bliver jeg bare total mundlam.....
*107**107**107**107*
*120* Det behøver du ikk at blive Bedstemor. Men 1000 tak alligevel :)
Hvor er de flotte. Sikke et arbejde der er lagt i de tasker.
1000 tak Rita *124*. Ja, det tager sgi noget tid at flette motiv ind på denne måde. Så er det noget nemmere, når det bare er et enkelt motiv i et tern, her og der *108*. Men bagefter er jeg altid glad for resultatet *SS*, selvom jeg indimellem har haft mine tvivl, om det blev pænt....
Men nu holder jeg lige en pause med de store motivflet og så står den på tasker, som bare har fået lov at ligge og vente på at blive syet sammen og gjort færdige (40)
Der er bare (6) og den der teposetaske *213**213**213*..den måtte gerne finde vej til mig
1000 tak for roserne cubik :D. Teposetasken er til salg, så du kan bare sige til ;)
Kan næsten ikke finde ord for min beundring af dit kæmpe flettearbejde.
Wauw! Siger jeg bare! : )
Hvad koster den teposetaske?
Den koster 350,- kr + porto Bedstemor :). Der bliver kun lavet den ene af den slags :D.
Hvis andre ikke er kommet først, vil jeg gerne købe den.
Hej Bedstemor :). Jeg skriver lige en pb til dig senere på dagen :). Der er en som var interesseret og hun har fået til i eftermiddag med at give svar. Hører jeg intet fra hende, så er tasken din :D.
Så afventer jeg bare med spænding pm.
Tro ikke lige at mit vil være helt enig med mig i denne måned, så jeg må bare drømme videre *120*
Det kan jo være, cubik, at der kommer en anden en, som du bare må eje *120*. Så skriver du da bare til mig ((O))
Jeg er ski da glad for, at Cubik ikke skulle have denne *120*
*120* Bare rolig bedstemor... Jeg har skrevet en pb til dig :-)
Så fik jeg lige færdiggjort de her oz *108*......
Nu er der lige en bestilling, som skal laves og så er der igen nogle tasker, som ligger og venter på at få lynlåse og remme på... Synes sgi altid, at der liiiige er nogle hængepartier, som får lov at vente *120*
(qwe fede tasker igen igen
cubik.... Jeg kan jo kun skrive tak, endnu engang *127*. Er jo bare glad for, når andre kan lide de ting, som jeg laver *124*. Og når der så indimellem, rejser en hjemmefra, så bliver man jo bare det mere glad :-)
Flot! Flot! Flot! .............. : )
Jamen 1000 tak for roserne BeNi :D :D
Du burde have en *112**112* hel række af roser osv.
Tusind tak for den flotte taske.
Altså Bedstemor... Nu (R) (R) jeg da *120*
1000 tak for dine smukke ord og jeg er glad for, at du kunne lide tasken *108*