Bamse tæppe NU har i altså gjort mig nysgerrig ..kom nu frem med hvad det er i laver...(H)i er onde hvis i ikke gør det(awd
Printable View
Bamse tæppe NU har i altså gjort mig nysgerrig ..kom nu frem med hvad det er i laver...(H)i er onde hvis i ikke gør det(awd
(H)
Vi andre er da lige så nysgerrige*120*
Skal nok sætte foto i så snart det er færdig. men skal lige have sat 96 firkanter sammen og hæklet en stor firkant.*120**120*
Så blev 8 firkanter forvandlet til denne hue Vedhæftet fil 61321 som jeg kalder lappehue *120*
*213* alle de ting i får lappet sammen (39)
Den er sød, Hundeuld!
Måske går lapperne i Lapland også med lappehuer. *120*
4 lappper så er laptop her Vedhæftet fil 61344
Det er jo det rene trylleri med de lapper..rigtig flotte huer(bdk
Hvor har I altså bare meget fantasi til at omforme lapperne til alt muligt andet! (bdk
Jeg opfandt lige de vise sten idet jeg hækler lapperrier sammen uden at skulle hæfte ret mange ender, ved at starte med firkanten til højre i rækken, og kun hækle den fast på kanten af tæppet mod venstre, og sådan hele vejen hen, hvorefter jeg hækler rundt om og tilbage op mellem hver firkant og hækler sammen - på den måde kan man faktisk bruge et helt nøgle af gangen før man skal hæfte ender, og det er ikke tungt at sidde med fordi man jo kun arbejder på få firkanter af gangen mens de andre bare ligger i stolen -
Jeg har hæklet tæpper før - men aldrig så let og smart som dennegang!
Så nu mangler der 3 rækker i at det bliver færdigt.
Vedhæftet fil 61345foto af tæppet kan også ses på varmestuestrik's facebook side http://www.facebook.com/#!/groups/36.../?notif_t=like kh k
det ser rigtig godt ud
(H)endelig blev Bamse tæppet med fisk i maven færdig. = 102 firkanter
Vedhæftet fil 61346
Vedhæftet fil 61347
Vedhæftet fil 61348
WOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUW hvor er den blevet god *107**107*Herligt tæppe Kirsten du også har fået lavet...
Nøj hvor er bamsetæppet sødt!!
*213**213**213**213*
Hvor er det bare super
(H)
øj hvor er han sej bamsen! (og så er 2 af mine firkanter med til den seje fætter!)
sikke et fedt tæppe :-) god ide :-)
*213*Jeg kan slet ikke finde ord for alle de dejlige ting der bliver fremstillet af de lapper. Nu ved jeg at hvis jeg har en rest, som ikke er til noget, ja, så kan den blive til en lap, for så kan den blive til noget *120*I er bare så go`(b) så i får lige lidt blomster. ((O))
Skal det tæppe ikke med til jeres næste pakning til krisecenter i Esbjerg(awd
Jeg synes også, at bamsetæppet er sødt og godt fundet på.
Nej nej det er jo i jeres område det er lavet, *307*det vil da være rart at i kunne aflever det der... (awd
Enig med hundeuld, det skal da afleveres ovre hos jer og det skal da bare ud af døren hurtigst muligt*120* det skal nok gøre glæde (awd
Livet er lidt firkantet lige nu, *120**120**120*
En herre halse disse blev færdig i middags pausen,
Vedhæftet fil 61377 = 24 firkanter.Ja . jeg tæller firkanter, har sat mig et et mål jeg VIL nå ..... 500
224 firkanter i alt.... til nu
Ej hvor god (qwe
Vedhæftet fil 61508
så blev de færdige, og 2 mere er undervejs. kh K
Det er nogen pæne sofapuder. Er de lavet af lapperne inde fra familien journalen?
Både ja og nej - jeg havde hæklet 72 lapper, men nåede aldrig at sende dem ind til konkurencen - så istedet for at aflevere dem på varmestuestrik depotet, valgte jeg at lave arbejdet færdigt selv og herefter aflevere puderne så de kan gøre gavn et eller andet sted derude Tæppet jeg har hæklet, der er vist tidligere i tråden, er af firkanter der var indsendt til konkurencen. Kh K
rettede lige forståelses fejl i indlæget! (Å)
SJAL/ tørklæde.
Ved sorteringen hos Helvig fandt jeg disse firkanterVedhæftet fil 61556 strikket og indsendt af samme person,
der er brugt 49 firkanter.
Er lidt i tvivl om der skal kant på eller ej,og hvordan . hvad synes I ????????????????
nu 273 firkanter....
Min mening nej *120* der er en flot markering på den måde du har lavet det.(qwe
Nette strik: Jeg synes det er skønt som det er! (39)
(awdDet ville næsten være synd , for hvilken ville passe perfekt ?? ----
nej vel.
Det ville da være synd at lave en kant på den..*120*
Jeg har mange flere firkanter til dig..*120*