Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013
Inge K jeg tror du skal lægge den her i det første indlæg ellers bliver den bare væk når nu de alle sammen begynder at skrive indlæg (R)Meld dig til vtj eller mig på pb, hvis du vil hjælpe til at vi får en god dag. Man behøver ikke være varmestuestrikker.
Hvis nogen skulle få lyst til at strikke strømper til vores slange så har jeg strømpegarn på lager.
Er der slet ikke nogen der har nogle ideer til dagen eller måske noget håndarbejde de vil vise frem på dagen, hvis der er så send en pb til Inge eller mig.
En Ide: Man kunne måske lave en konkurrence - gæt hvor mange meter slangen er og den der kommer nærmest har vundet. Jeg donere gerne en hakkebog eller måske kunne vi donere en rokkebog.
så håber jeg du kan komme for jeg vil gerne se hvad nålebinding er.
Jeg tager nogle porcelænsnisse med som jeg har malet, så kan det være de kan skifte ejer*120*
Det lyder godt at du vil strikke strømper til os, så skal vi lige have fundet ud af hvordan vi får dem frem til os. Jeg har en søster i Åbyen Susanne Toft Jensen hun er også her på rokken som kan tage imod dem. og så kan jeg jo aflægge hende et visit til sommer.