Ja, tak for en rigtig hyggelig eftermiddag!
Jeg har også fået en sæk eller 2 med blandet garn med hjem, så hvis du mangler, så råb op! :)
Printable View
Ja, tak for en rigtig hyggelig eftermiddag!
Jeg har også fået en sæk eller 2 med blandet garn med hjem, så hvis du mangler, så råb op! :)
En stor tak til Merete for hun lagde hus til en rigtig hyggelig eftermiddag .
Også en stor tak herfra for en hyggelig eftermiddag og nu kan mine strikkedamer rigtig kommer igang med *306
Ja, jeg vil nu ikke takke Merete for de ekstra kilo jeg har taget på idag , det skulle være strengt forbudt at bage mormor sandkage og chokolade kage(Å)
Men for pokker hvor det sagte godt *133* og tak for husly og rigtig dejlig samvære med jer alle sammen*307*håber vi finde ud af at gøre det om en anden gang i november.
Vi er for trættet til at rode med billeder, så det må i lige vente med til i morgen (awd
Jeg vil også tilslutte mig koret....tak for en rigtig hyggelig dag til jer alle og et stort tak til Marete for de dejlige hjemmelavede kager
Vedhæftet fil 69981
Marete og søs studere fremgangsmåde på et sjal.
Vedhæftet fil 69980
Marete´s dejlige hund.
Vedhæftet fil 69982
Hygge i sofaen med kaffe og kage.
Vi har været mange flere igenne denne skønne dag, men haven kommer med nogle flere billeder også.
Jeg vil også gerne takke for en utrolig hyggelig eftermiddag.
Dejligt at møde SÅ mange nye ansigter, som jeg ikke havde set før :-)
Glæder mig allerede til næste møde.
Nu skal i bare se her et par glimt fra en hyggelig dag med munter tone..
Vedhæftet fil 69983 FedaniaVedhæftet fil 69984 cubikVedhæftet fil 69985der kigges efter garn i sækkene
Vedhæftet fil 69986 det er godt Merete har 2 stuer Vedhæftet fil 69987 snakke snakkeVedhæftet fil 69988 MindaVedhæftet fil 69989 mere snak
og flere her fra dagen igår
Vedhæftet fil 69990 Vedhæftet fil 69991 Vedhæftet fil 69992
Vedhæftet fil 69993 Vedhæftet fil 69994 Vedhæftet fil 69995solsikkensang
Ja, de foto`s osser da af hygge og *123456*
Er der nogen er interesseret i at mødes her i Ribe/Esbjerg området?
Jeg har masser af plads og kaffe i spanden vis
Og her har i mormor sandkage opskriften http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=9303 *133*
Ja undskyld til jer vi ikke fik fotograferet vi var 17 ialt igenenm Merete's stuer